Oee goeie tip!
Goede prijs voor zo’n mooie plant, zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde prijs die gevraagd wordt voor een stek van deze plant. Jammer dat Rotterdam niet om de hoek ligt maar ik ga hun instagram account in de gaten houden en eens zien of ik het dan kan combineren met een dagje Rotterdam. Bedankt voor de tip!
Deze beauty vandaag verpot. Het was een hele klus omdat het 6 losse plantjes waren met allen een eigen netwerk van wortels, maar het is gelukt! Nu hopen dat ie het gaat overleven.
Die pot heb ik ook, leuk is ie he!
Ja!
Ziet er super leuk uit😍
Waar kan ik deze leuke pot krijgen?
Dat lijkt me een dracaena
Je hebt gelijk! Had 'm niet herkend zonder stam Dankjewel!
Ik heb dus een terrarium gemaakt gisteren. Het was fantastisch.
Ennn mijn nieuwe cactus (hildewintera colademomonis en hoya carnosa crimson queen <3
En philodendron scandens! Staat leuk naast mijn Micans.
Klopt! Ik heb er ook een.
Een van de weinige planten die bij mij in leven blijft, samen met cactussen en vetplanten, haha!
Ahww
Post het hier als er weer een plant dood dreigt te gaan, dan gaan je we helpen hem in leven te houden!
Super mooie planten collectie heb je. Hoop dat het terrarium goed gaat.
Aw dankje! Ik ben heel benieuwd hoe het terrarium gaat. Heb jij of iemand anders misschien hier ervaring mee?
Dames, WAT IS DIT?!
Ik heb de wortels van mijn Ficus meteen staan douchen en de plant is met nieuwe aarde in een grotere pot gegaan (want dat laatste was toch al de bedoeling)
Thanks, zal ik zeker doen. Gelukkig gaat het de laatste maanden goed. Mijn Dracaena heb ik al sinds januari, m’n Aloë Vera plant al sinds april en de meeste cactussen al bijna of meer als een jaar . Stiekem best trots op mezelf, haha!
Heb zelf geen ervaring maar ben ook van plan het zelf te proberen dus hoop dat iemand hier ervaring heeft om tips te geven😆
Voor mensen die interesse hebben in een terrarium gooi ik dit kanaal er even in
Hij maakt zoveel mooie dingen! En het vetst vind ik dat hij ze bioactief maakt