Tuincentrum.
Ja idd leek me ook maar zag het niet staan op de Intratuin site dus ik dacht dat het misschien fancy was.
Je moet een beetje geluk hebben qua aanbod, maar ik slaag er best vaak en goedkoop. En zo niet, dan ga ik daarna nog even door naar de Intratuin ernaast
Oepsie, gister 6 planten gekocht op pl.antje! Eerste aankoop met m’n zakelijke bankrekening en ik boek het af onder “promotiemateriaal”
Ben echt superbenieuwd hoe dat er uit gaat zien qua verzending, ik verwacht gigantische dozen!
Het ligt vaak bij de moestuin spullen en niet bij de potgrond! Ik heb me er ook eens rot naar gezocht.
Ben stiekem heel benieuwd hoe ze dat verpakken. Wil je een foto maken?
Zal ik doen!
Ja! Zeker waard!
@roeptoeter Thanks! Dankzij jou weet ik nu dat een van mijn oudste planten een syngonium is.
Leuk! Ik heb er laatst 3 planten besteld en ze waren goed verpakt met papier, vastgezet in een houder en vervolgens in een doos. De planten zelf zagen er echt heel gezond uit, heel anders dan hoe het er in mijn intratuin uit ziet
Oh dat is mooi om te horen! Ik zie echt veel hoopjes ellende staan altijd in tuincentra dus ik heb goede hoop nu.
Eigenlijk vind ik dat ze zich niet moeten aanstellen. Ik let wel op met mijn maidenhair fern. Dat is diva to the max, maar ik vind haar zo mooi dat ik een oogje dichtknijp en haar verplaats als ik het raam daar open doe.
Ik had een paar weken geleden om tips gevraagd voor m’n maranta en moet je haar nu zien:
Ik heb haar gisteren ook verpot, omdat ze best vaak nieuwe blaadjes kreeg.
Onlangs uit frustratie maar mijn ficus gesnoeid en de stengels in het water gehangen en TADAAAA:
Ik heb onlangs een mensenbaby gekregen, dus was ik mijn plantenbabies een beetje vergeten. Dus dit was een heel leuke verrassing!
Wauw wat gaat t goed!
Hier schrik ik wel van! Werd dit door een bepaalde vervoerder gebracht of gewoon via de post?
Hm, vindt dit niet heel netjes. Wel fijn dat ze bijna allemaal goed zijn aangekomen. Maar ik had een iets stevigere manier van verpakken verwacht. Daarom ben ik ook benieuwd naar de bestelling van @vuilnisglitter. Voor als ik een keer iets zou willen bestellen. Tuinflora mag van mijn lijstje zo te zien.
Nouja ze hadden misschien wel wat vulling in de doos kunnen doen. Bubbeltjesplastic of van dat kartonnen vulmateriaal (reepjes). Dan kunnen de planten ook wel een stootje hebben!
Nou ze hadden op z’n minst karton er tussen kunnen doen zodat het bleef staan.
Je adres is trouwens zichtbaar