Ah shit, ja waarschijnlijk door de spiegel dan idd. Zielig! Ik doe altijd meer dan 50% dood = weghalen. Deze heeft nog genoeg groen om te blijven zitten. Maar als je het lelijk vindt kan je ‘m ook eraf halen.
Lijkt op een dieffenbachia.
20% korting bij de intratuin, onder het mom van ‘alvast voor ala we samenwonen’. Dus nieuw plant, nieuwe pot en nieuwe plantenstandaard.
Maar wel heel blij mee
Heel mooi!
Ik heb er ook geshopt vanavond
Wat heb je allemaal gekocht ? 20% scheelt dan best veel!
Ik zal morgen even een foto maken. Mijn buit valt overigens wel mee.
Groei groei groei!!!
Nou, dat doet-ie zeker. Hij groeide heel lang echt perfect en sinds kort is het CHAOS aan de bovenkant en schiet-ie alle kanten uit. Ergens ook wel charmant.
Ik heb mijn dracena massangeana mishandeld. Teveel water en teveel zonlicht, heel stom. De bladeren van het kleine boompje zijn helemaal bruin geworden. Valt hij nog te redden als ik alle bladeren wegknip, of is hij echt verloren? De bladeren van de grotere boom zien er wel nog goed uit.
Ik heb inderdaad deze plant tegen spint behandeld met een spray daarna lijken ze te zijn verdwenen alleen de bladeren beginnen wel te krullen nu
Geen idee of dit het juiste topic ervoor is maar heeft er iemand verstand van tuinplanten? Wij mogen in de tuin niet graven (vervuilde grond), maar ik zou heel graag een klimroos willen. Groeit zoiets ook in een (grote) pot? Hij hoeft niet mega te worden als ie de muur maar een beeetje bedekt.
Ik ga morgen een dagje naar Amsterdam en wil op de terugweg (naar het hoge Noorden) wel graag naar een tuincentrum! De Tuinland hier hebben we onderhand wel een beetje gezien namelijk … Heeft iemand nog leuke tips/aanraders voor leuke tuincentra? Het hoeft dus niet persé in de buurt van Amsterdam te zijn, Zwolle ligt op de route en is bijvoorbeeld ook prima
Ik vind dit zo’n leuk topic!
De boet in midwoud?
Weet iemand welke plant dit is? Ik heb deze als stekje gekregen en hij groeit echt heel snel.
Edit: ik heb het al gevonden (:
Ik heb die van mij per ongeluk ook teveel water gegeven. Bij mij werden de bladeren helemaal geel. Alles wat geel werd eraf kunnen halen. Hopelijk overleefd hij het.
Ben ook niet zo’n held met planten.