Verpotten idd!
Dank. Het is een stekje die ik gekregen heb, hopelijk wordt hij nog wat groter
Wauw. Mooi
Ohh in dit geval geen zorgen
Deze vind ik zooo mooi
Een vriendin van me heeft deze ook en die staat naast een raam en als die dan een beetje open staat, dan gaan alle blaadjes “dansen” en zijn het net vlinders
Jaa ik vond het ook net vlinders hoop dat ze mooi en snel uitkomen!
Mijn graslelies doen het super goed! Heb helaas geen foto van toen ik ze kreeg maar het waren stekjes, de potjes waren toen nog geheel te zien. Ze krijgen nu zelfs nog bloemetjes
Het is niet echt het seizoen om planten te verpotten, maar mijn tradescantia’s waren weer helemaal hun pot uitgegroeid dus ik heb deze twee net een groter potje gegeven:
Jaaaah ze hadden hem nog bij mijn ah.
En met deze 4 aanwinsten ga ik weer een nieuwe plantenstop in tot de kerstvakantie in de tussentijd moet ik even iets van plankjes en plantenstandaarden regelen. Alle goede plantenplekjes raken een beetje op
Hahaha true, en naast me in bed, ben toch single.
Ik ben zo trots op dit lieve plantje! Ooit een keer een blad in een tuincentrum geworden en dat is uitgegroeid tot dit.
Oh die is mooi lang zeg.
Hij is prachtig. De mijne was lang niet zo lang en helaas heengegaan. ( teveel water). Nu ik die van jouw zie wil ik hem weer. Ik hem inmiddels alleen al 25 planten in de woonkamer staan
Mooie plantenhanger zou ook goed kunnen. Waar heb jij hem gekocht?
Ik heb er nu geen stekjes van, maar als ik die wel weer heb zal ik het je laten weten!
Deze roze tradescantia verkopen ze momenteel bij de Albert Heijn, ik heb mijne daar vanmiddag ook gekocht
Ik wilde maandag naar een vestiging van de plantenhal gaan. Maar nu lees ik op hun website dat er geen huisdieren mee mogen. Het leek mij net een goede training voor mijn puppy.
Had zo zin om goedkope plantjes te kopen. Even kijken of ik misschien nog naar een ander tuincentrum ga