Hehe, het is heel relatief hé. Maakt ook niet echt uit. Als jij het maar leuk vindt. Ik gebruik meestal gewoon wat ik al in huis heb. Of haal random dingen in huis omdat ik ze leuk vind. Maar probeer ze toch zo veel mogelijk per kleur/stijl samen te zetten.
(Ik ben zo iemand die nieuwe planten bij thuiskomst in alle beschikbare (en niet beschikbare
) potjes zet en ze daarna op alle mogelijke plaatsen in huis ‘probeer’ tot ik vind dat de combi plant/pot/interieur/andere planten in de buurt er mooi genoeg uit ziet.
), een paar betonnen/cementen, een paar rieten, 1 roze en 1 groene. Die laatste twee passen heel goed bij mijn interieur en daar heb ik ze ook op uitgekozen, de rest is lekker neutraal. Ik vind het wel belangrijk dat het bij mijn interieur past, en doordat ze bijna allemaal neutraal zijn passen ze sowieso ook bij elkaar. Ik probeer er wel een beetje meer variatie in te brengen de laatste tijd, in het begin had ik echt alleen maar wit.

wat voor ecostyle spul gebruik je dan? Ecostyle tegen luizen?
Sterker nog: ik maak er dan ook nog een gat in! Tegenwoordig koop ik ook steeds vaker terracotta, maar niet voor alle planten (sommige soorten vinden die minder fijn, lijkt het).