Weet iemand waardoor dit komt en wat ik nu kan doen?
Zo was die gisteravond
En zo was die opeens vanochtend
Edit: hij begint weer te leven!
Weet iemand waardoor dit komt en wat ik nu kan doen?
Edit: hij begint weer te leven!
Dank je wel!
Vaak als planten slap gaan hangen, hebben ze water nodig.
Hij was nog wel vochtig bij de wortels, maar heb toch maar water gegeven. Maar is toch gek in een paar uur tijd.
Pannenkoeken zijn eigenwijze kut planten. Sommige zullen het prachtig doen, andere lijken nauwelijks te groeien al is 't hartje zomer met genoeg daglicht. Je moet maar net de juiste plant getroffen hebben.
Ja klopt! Heb hem net verpot en genoeg water gegeven dus hopelijk komt die weer tot leven!
Een monkey mask stond al tijdje op m’n wishlist en kwam 'm toevallig vandaag tegen in een tuincentrum dus ben helemaal happy. Hij heeft volgens mij ook al een stengel die te stekken is!
Wat een leuk hangpotje heb je voor die onderste plant! Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag? 
mijn killer alocasia hield 't tot nu toe ook uiterst goed vol maar lijkt nu toch een beetje slachtoffer te worden van deze winter 

Als het nodig is dan verpot ik ook gewoon in de winter. Beter even een schok in de winter dan maanden te lang in een te kleine pot staan denk ik.
De Nederlandse term is siernetel dacht ik!
Ja! Kreeg net de tip van m’n ma om het met Google lens op te zoeken en het is idd siernetel. Dank je
had sierkruid in m’n hoofd, maar kon daarmee echt niks vinden
Google lens? Wat is dat?
Dan open je de Google Lens app op je mobiel, ‘film’ je het onderwerp met de camera en vervolgens geeft google aan wat het kan zijn. Best handig.
Dat wil ik ook! Thanks.
Bedankt, beetje jammer dat ik helaas veel te ver weg woon haha. Dat wordt zoeken naar iets vergelijkbaars 
Je hebt ook apps zoals pl@ntnet, obsidentify, iNaturalist etc - soort shazam voor planten.
Werkt niet altijd even goed, maar soms wel handig.
Ik ben jaloers! Die van mij heb ik dit weekend overleden moeten verklaren