Het is de harde waarheid @Goldenmilk @Banananana
Ieh wat klinkt dat vies haha! Thanks voor de tip Goldenmilk, ik ga maar eens een zak zand halen morgen! Ik geef al mijn planten van onderaf water en niet te vaak, zo gek dat er dan toch an die vieze vliegjes zitten… Heb ze volgens mij gezien bij twee vensterbanken en op de kast dus hoop dat het niet al te wijdverspreid is… Meh
Omg dit wil ik
Heb je deze al een tijdje of pas gehaald? Ik zoek hem al een tijdje
@Virago thanks! Ik heb het zojuist gedaan. Hoop dat ik het goed heb gedaan haha. Ik zie dat er nog 5 baby’s aan komen.
Shit. Is dit een babybanaan? Ik heb laatst miniplantjes bij de intratuin gekocht en een daarvan lijkt wel heel erg hier op. Die wordt dus metershoog
Ik heb zo’n zelfde stekje en op het kaart staat “dwarf banana” dus misschien valt het mee?
Maarrrr de vraag is of het een dwerg is of gewoon een baby
Jaa ziet er goed uit zo! Als ie met 1 of 2 dagen niet dood is, heeft ie het overleefd.
@Banananana Ja het ligt er echt aan welke banaan het is. Ik vind jouw banaan er wel anders uitzien dan de vele babies die ik heb gehad, dus misschien is het geen dwarf?
Ik was gisteren toevallig even bij de hornbach en toen zag ik hem staan! Was zelf ook verbaasd haha
Aiaiai oke als ik thuis ben over twee weken ga ik jullie een foto laten zien van mijn miniplantje. Eigenlijk wel leuk als het een baby blijkt te zijn want ik heb altijd een grote banaan willen hebben maar ik woon vier hoog zonder lift dus geen zin om hem omhoog te tillen.
Ja ben benieuwd! Maar het staat waarschijnlijk ook op het kaartje dat er in steekt. Je bent nu blijkbaar op vakantie (denk ik?) dus hopelijk kan ie je zo lang missen (het bewateren dan vooral). Of je hebt een plantenoppasmoeder, dat kan ook natuurlijk.
Ik heb een oppas! No worries En er was geen kaartje, daarom had ik ook geen idee wat ik gekocht had heheh
Toevallig A’dam?
Haha nee helaas compleet de andere kant op, in Zuid-Limburg.
Ahhhh jammer
Oh gelukkig! Maar in de foto die je laat zien staat wel een kaartje? Of wat is dat dan?