Peperomia Pixie @Twijfelaar
Held.
Bedenk me net dat dit gewoon een aloë vera soort kan zijn
Ja dat leek mij ook! Verder heb je niks aan mij want ik weet bij mijn eigen planten ook niet wat het zijn
Ah super, nu heb ik de namen allemaal haha! Je bent echt een lopende planten encyclopedie haha
Ik ben helaas goed in vrij nutteloze dingen onthouden
Hoe zit hij in zijn pot?
Wel goed denk ik? Heb tijdje terug een grotere pot gehaald en toen bloeide hij prima door. (Een grotere pot past niet in m’n huis). Heb laatst ook de plant even uit de pot gehaald en er nieuwe aarde in gedaan en om te kijken of ik gekke dingen zag, maar dat was niet het geval🤷🏻♀️
Ik ga stuk!
Beetje stomme vraag misschien, maar hoe ‘beschermen’ jullie je planten tegen de zon? Gezien het nu weer mooier weer wordt, valt me op dat oa mijn lepelplant geel gekleurde bladeren begint te krijgen. Ik las dat dit door de zon komt. Zetten jullie van die zonneschermen om je planten heen zo voor het raam? Ik zoek namelijk iets wat wel enigszins fancy overkomt nog en niet oubollig
Ik verplaats ze.
Verplaatsen idd! Winter en zomer hebben bij mij totaaaal andere indeling.
Verplaatsen is wel een goede. Redelijk voor de hand liggend ook eigenlijk
Ik snaaaaap 'm niet
Verwijzing naar dit filmpje:
Ik heb net het filmpje gekeken en ik heb echt geeeen idee, nu ben ik wel benieuwd wat daar gaande was
Ik lach eerst dubbel, maar bedenk me nu… een plant wil toch helemaal geen vaas? Die wil een pot. Bloemen willen een vaas
Ik lich nu ook dubbel