Kut.
Nee, heel goed juist, hij was leuker dan die reclame zelf
In dat geval: graag gedaan!
Ja. Hij gedraagt zich niet als een plant
Bij Tuinland kosten deze 3 euro maar die zit natuurlijk niet bij iedereen in de buurt.
OH wacht, dit is natuurlijk inclusief pot. Excuses.
Oooooh dat is pas een goede deal. Heb ze hier bij Groenrijk voor rond de 10 euro zonder pot gezien dus was blij met de deal haha
Ja Tuinland is echt een aanrader! Vooral die in Z. wolle is mooi, met een hele grote kamerplanten afdeling met echt goede prijsjes.
Vraagje tussendoor, heeft iemand een betrouwbare site om zaden van kamerplanten te bestellen?
De laatste keer heb ik die van een strelitzia uit de winkel van de botanische tuin in Edinburgh meegenomen. In nl ben ik het eerder nog niet in een tuincentrum tegen gekomen en de zaadjes voor de “levende steentjes” blijken een soort onkruid te zijn
Geen idee qua websites, maar je zou misschien kunnen kijken of er bij je in de buurt een zaden bibliotheek is? Dan kun je zaadjes “lenen” door als het uitgebloeid is een paar als zaadjes terug te brengen.
Al bedenk ik me nu, ik weet niet of dit ook voor kamerplanten is of alleen voor tuinplanten
Sorry voor late reactie maar ik heb precies t zelfde!
Hoe groot is die van jou ongeveer? Miss toch te weinig water?
Ohh misschien is dat dan nog een optie!
Juist die zaadjes vind ik zo leuk, omdat het een soort kraslot is of het wel of niet wat wordt
Haha ja klinkt bekend! Moet wel zeggen dat het met zo’n water meter wel iets beter gaat, maar nog steeds geen exacte wetenschap hoor.
Misschien is het dan toch het weer en gebrek aan zon ofzo? Mijne is nu niet meer zo groot Denk anderhalve meter hoog. Ik kan me niet voorstellen dat het gebrek aan water is, want ik doe nu al ruim 3 maanden echt m’n best qua verzorging… ook voeding, dagelijks sprayen… Vandaag ook weer een takje eruit moeten knippen. Ik zie wel nieuwe bladeren maar eentje die nu begint uit te komen heeft ook al bruine randjes
Euhm ja stom hè! Iedere dag sta ik erbij te kijken en ik heb ook echt geen idee meer.
Heb je bakjes aan je verwarming hangen voor de luchtvochtigheid ?
Ja zo leuk! Die van mij ook
Misschien geef ik wel te veel water nu want ik kon zo’n stengeltje uit de grond trekken😬
Bakjes heb ik ook:(
Wat gaaf! Hele mooie ook. Heb je ook een paascactus met bloemetjes?
(En dit doet mij denken aan een van de eerste planten die ik had gekocht voor mijn studentenwoning. Een super leuke mini cactus met bloemen. Vond het wel gek want had wat op google gekeken en bloeiende cactussen zijn er niet heel veel enzo maar dacht zal wel.
Toen vertelde mijn bloemist dat er vaak nep bloemetje ingestoken worden. Dus ik thuis gelijk kijken, ZATEN DE BLOEMETJES OP HOUTEN STOKJES. Geen wonder dat ze na een jaar nog leefden ik maar denken zo goed te zorgen voor dat ding