Het Plantentopic

Wilde deze met bestellen bij HEMA, eerst nog 5 op voorraad en nu poef uitverkocht, forum why do do this!

Ahh balen! Hopelijk de volgende keer beter :kissing_heart:

1 like

Woooo nice dit ga ik proberen.

1 like

Ah stom! Ik kon volgens mij de voorraad bij een winkel bekijken online, misschien lukt dat nog?

Ja, ik had stekjes altijd in wijn- of theeglazen staan maar dit staat een stuk gezelliger!

1 like

ik had mijn moerasplant stekje in een drinkglas gezet maar hij heeft met zijn scherpe blaadjes allemaal krassen gemaakt in mijn glas, dus met sommige planten oppassen!

1 like

Weet iemand wat dit is? En moet ik hier iets mee doen?

2 likes

Volgens mij is dat een bloem!

Ik heb een iets andere variant gespot, misschien vind je dat iets:
https://www.living.nl/esschert-design-plantstek-set-beton-l-p176272.html

Haha ik was bang dat hij het niet goed zou doen ofzo. Ziet er zo raar uit.

1 like

Jouwe is groen, ik heb dezelfde maar dan met knalroze bloemen.

Wauw. Dat lijkt me heel mooi. Ik dacht dat het een of ander raar blad was.

1 like

Mooi :heart_eyes: heb nu zelf buisjes op Ali besteld!

1 like

Ik heb echt mini kruidenpotjes van de action die ik moet verpotten, maar ik woon in de stad en heb geen flauw idee waar ik potten en grond kan halen? En nog een vraagje: hoe groot mogen die potten zijn?
Ik moet toch gewoon de aarde uit dat minipotje halen en dan overzetten in een grote pot met aarde toch? Ik ben echt zo’n noob:p

Geen intratuin in de buurt? Potjes hebben ze ook bij xenos, sostrene, h&m. Potgrond bij de albert heijn! En indd, plantje er voorzichtig uittrekken, je kan m op zn kant leggen en rollen zodat het plantje eruit valt. Nieuwe potje met nieuwe aarde en daar een holletje in maken waar het plantje in kan. Mag zo groot als je wil.

1 like

Dankjewel!

Wat is dit? Wordt dit een bloem of is dit een baby?

1 like

Ik denk dat dat een bloem is! Mooi, keep us posted :wink:

1 like

Bloem! Komen leuke gekleurde dingetjes aan die naar beneden hangen

1 like

Eindelijk een nieuw blad aan mn epipremnun! :heart_eyes:

8 likes