Het Plantentopic

Toen ik het voor de eerste keer zag was ik ook zo erg chagrijnig haha. Succes ermee en ik hoop dat het wegblijft!

1 like

Erg late to the party maar kon gisteren een kleine begonia niet laten staan. Hij ziet er alleen zo vol uit? Alsof de bladeren weinig plek hebben zeg maar. Weet iemand of ik m zou moeten verdelen?

4 likes

Nieuwe aanwinst!

13 likes

Misschien in een grotere pot? Dat ze meer de ruimte krijgen zich een beetje te verspreiden of meer energie krijgen de hoogte in te gaan?

Mooi!!

1 like

Ja he! Was maar 10 euro.

Ik ben trouwens erg fan van het tuincentrum Almeer Plant in Almere. Ze hebben een heel groot assortiment aan planten voor goede prijzen. Ook hele mooie potten trouwens!

3 likes

Willen jullie ook nog mijn terrasplanten zien? :smiley:

14 likes

Ik woon in Almere en ik ben er nooit geweest haha, even snel erheen dan!

1 like

Ik hou zo erg van die Euphorbia Leuconeura. Bij mij zijn ze nog zo klein

5 likes

Wow dat zou je echt niet zeggen nee! Goede deal!

Bij mij zijn ze zo snel gegroeid! Heb er ook 1 cadeau gegeven die groeit dan weer minder goed.
Stiekem vind ik hem als grote plant niet zo heel mooi. Maar ben wel benieuwd als hij gaat schieten!

1 like

Hoe snel gingen ze bij jou dan? Ik had er twee gekiemd gekregen en 8 zaadjes waarvan er 6 daadwerkelijk zijn uitgekomen. Die 6 hebben er ongeveer een maand over gedaan om nu deze grootte te hebben dus vond dat al best snel!

Wat een leuke collectie! En die potjes ook :green_heart:
Als ik potjes koop kies ik eigenlijk alleeen nog voor witte simpele… als ik dit zo zie :heart_eyes:

1 like

Ik kom daar ook graag als ik bij Mn ouders ben (ze wonen in de buurt) :smile:

1 like

Ik heb ze gesplitst en in 2 potten gezet! Het waren eigenlijk 4 plantjes zeg maar die ik makkelijk kon splitsen. Dus per 2 in een potje gezet van het formaat waar ze eerst allemaal in zaten. Hopelijk gaat t goed nu!

1 like

Is de paus katholiek? :scream:

9 likes

Ik heb geen moederplant heb deze als stekje gekocht! Kreeg deze ook gratis erbij omdat hij dood zou gaan, je ziet springlevend nu denk dat ik hem een maand heb of ietsje langer?

1 like

Ja ik ga echt op zoektocht naar de perfecte! Tegenwoordig veel bij de kringloop, is wel wat zoeken soms! Voor mijn monstera zoek ik nog wel een pot maar zijn erg duur allemaal als ik een mooie zie.

1 like

@Viezerik even bij de tweedehands winkel kijken, al staat de kleur je niet aan, je kunt ze meestal wel opschilderen. Sowieso met krijtverf, als je daar was overheen doet zijn ze ook redelijk waterbestendig.

Wat een mooie potten heb je voor je plantjes :heart_eyes:

1 like