Oh dat klinkt goed! Ik gebruik momenteel juist voornamelijk potgrond voor kleine stekjes. Van welke winkel / welk merk is het?
Van de praxis. Vond hem vooral fijn omdat je niet eerst die hele zak moet doorwoelen om die brokken los te maken haha. Hij zakt alleen wel erg in als je water geeft, maar ja het is ook heel los dus eigenlijk wel logisch.
5e per zak van 40liter trouwens.
Goeie tip! Bij Ah is biologisch potgrond 2 euro per 5 liter, dus 16 euro voor 40 liter…
absurd
Is dat een kussen of een dier??
O wow, deze staat er ook wel prachtig bij zeg!
Jaaa ik ben ook mega trots op mijn monstertje. Kan niet wachten tot hij weer nieuwe bladeren gaat uitrollen <3
Wow die groeit echt super mooi! En @Melacholie jouw blad ziet er ook zo perfect groen uit
Mijn monstera is helaas een mix van groen/geel/bruin, zo jammer
@babushkababy wat mooi!!
——————-
Sinds kort doe ik mijn planten 1x per week in “bad”. Ik heb alles in binnenpotten staan en die zet ik dan op een schaaltje, waardoor ze van onder water krijgen. Ze doen het echt super goed nu!
Hoe spreek je dat trouwens uit? Als monster-a? Of als monstèra? Vind het ook een prachtige plant, jammer genoeg heb ik al een grote Palm dus nog een grote plant is te veel helaas
Ik zeg monsteeeera
Mon-steer-a?
Ja hahaha
Ziet er uit als een geldboom!
Oh wow die doet het wel heel goed! Je asparagus die er naast staat trouwens ook! Wat is daar je geheim voor? (die van mij staat op het noorden maar wordt bij vlagen helemaal bruin en verliest dan een boel naaldjes).
Ik heb dezelfde en inderdaad, wat een diva… ik heb hem niet te licht gezet (in de gang) en zorg ervoor dat ie altijd een beetje vochtig is. Ondanks dat hij er niet altijd even florisant uitziet, heb ik toch binnen een week drie nieuws bladeren gekregen. Kennelijk gaat er toch wat goed.
Oh wauw dat doe je goed! Lees dat ze per jaar 5 a 6 nieuwe bladeren krijgen. Sinds ik wat vaker sproei, lijkt ie zich wat herpakt te hebben.