In principe kunnen planten die dezelfde grond-, licht- en waterbehoefte hebben bij elkaar. Ik vermoed dat deze cactussen niet veel verschillen in deze wensen en je naar je eigen zin combinaties kan maken. 
Oeps, lees nu bij het doorscrollen dat je ze al verpot hebt; ziet er leuk uit! Wat betreft de trandescantias, hou je ze ook goed nat in de aarde na het stekken op water? De wortels hebben even tijd nodig om van waterwortels aan te passen naar grondwortels, ze mogen best een tijdje vochtig staan totdat ze stevig in de aarde staan met hun grondwortels.
@Violoncello Mooie wishlist, de adonsonii kan je ook in kleinere (stek)varianten vinden maar dat maakt natuurlijk geen verschil in je maximum aantal planten haha. Knap dat je dat aan kan houden trouwens! Ik zal binnenkort ook eens een lijstje opstellen en hier delen.
@Goldenmilk Alocasias staan er ook om bekend dat ze lastig kunnen zijn, met name de polly. Je verzorgd je calatheas in ieder geval liefdevol zo te lezen, 21 calatheas in leven houden, ik doe het niet na haha.
Ugh, na mijn monstera (die er inmiddels weer goed bovenop is) heeft nu mijn bananenplant ook trips. Dacht dat 'ie het moeilijk had omdat de bananenplant zo’n acht kleine pups heeft maar bij nadere inspectie zie ik beestjes. Denk en hoop dat ik er nog op tijd bij zijn (zie alleen larven geloof ik) dus ben direct aan de slag gegaan met een ecostyle spuit en ga vanmiddag de plant verpotten naar nieuwe potgrond.