Het Plantentopic

Goeie tip! Bij Ah is biologisch potgrond 2 euro per 5 liter, dus 16 euro voor 40 liter…

:o_o: absurd

#trots

Is dat een kussen of een dier??

HAHAH! een kussen :’)
het had ook de kat van @360 kunnen zijn tho

Die is alleen nog veeeel knapper.

HAHAHAH sorry Arie, love you

Zijn jullie ook zo trots op je planten? Vooral nu zo de laatste zonnestralen in de kamer staan

O wow, deze staat er ook wel prachtig bij zeg!

Jaaa ik ben ook mega trots op mijn monstertje. Kan niet wachten tot hij weer nieuwe bladeren gaat uitrollen <3

Wow die groeit echt super mooi! En @Melacholie jouw blad ziet er ook zo perfect groen uit
Mijn monstera is helaas een mix van groen/geel/bruin, zo jammer

@babushkababy wat mooi!!

——————-

Sinds kort doe ik mijn planten 1x per week in “bad”. Ik heb alles in binnenpotten staan en die zet ik dan op een schaaltje, waardoor ze van onder water krijgen. Ze doen het echt super goed nu!

Hoe spreek je dat trouwens uit? Als monster-a? Of als monstèra? Vind het ook een prachtige plant, jammer genoeg heb ik al een grote Palm dus nog een grote plant is te veel helaas

Ik zeg monsteeeera

Mon-steer-a?

Ja hahaha

Weet iemand wat dit voor plant is?

Ziet er uit als een geldboom!

Oh wow die doet het wel heel goed! Je asparagus die er naast staat trouwens ook! Wat is daar je geheim voor? (die van mij staat op het noorden maar wordt bij vlagen helemaal bruin en verliest dan een boel naaldjes).

Ik heb dezelfde en inderdaad, wat een diva… ik heb hem niet te licht gezet (in de gang) en zorg ervoor dat ie altijd een beetje vochtig is. Ondanks dat hij er niet altijd even florisant uitziet, heb ik toch binnen een week drie nieuws bladeren gekregen. Kennelijk gaat er toch wat goed.