Het Royals topic

Nou ja, ik vind Harrison als naam op zich gewoon wel leuk, het is echt alleen dat het zo “Harry’s son” is wat ik cheesy vind haha!

3 likes

vind ik ook hoor :joy: I’m harry and this is my son Harrison :grimacing:
Maarja ze zullen hem Archie noemen denk ik en dat vind ik echt cute. Ondanks Riverdale…

2 likes

Het kind overleeft de serie waarschijnlijk wel, dus de associatie zal vast niet zo lang zal blijven hangen :wink:

Samenvatting

Ik kijk Riverdale niet trouwens, is het een bad guy daarin ofzo?

Nee totaal niet haha, die guy heeft wel rood haar.

2 likes

Grapje hoop ik?

5 likes

Ze heeft ondanks het team wel ~48 uur daarvoor een kind gebaard, dat ze er überhaupt staat is een prestatie.

5 likes

Volgens mij omdat die Andrew er echt op stond dat zijn dochters een titel moesten hebben.

Helder! Ik begreep inmiddels ook dat Archie automatisch prins wordt als Charles koning wordt, mits Harry en Meghan dat niet afslaan (wat ik wel verwacht).

1 like

Ik vond overigens echt niets verkeerds aan meghans haar :woman_shrugging:t3:

5 likes

Ik las trouwens door een of ander genie op insta dat Archie een Anagram is van Meghan eerste naam Rachel. Als je ARCHIE met hoofdletters schrijft word de I een L en kun je er Rachel van maken. Dus Archie Harrison: Rachel & Harry’s son.

19 likes

Ooooh dus niet alleen vanwege de naam haha

Maar de monarch kan je toch wel die titel geven, zoals Elizabeth bij haar echtgenoot heeft gedaan?

Philip is afkomstig uit de Griekse koninklijke familie, denk dat dat misschien ook een rol speelde bij het toekennen van een titel

Volgens mij is dat omdat een koning altijd boven een koningin staat

Dat is in Nederland ook toch? Een koning wordt gezien als ‘hoger’ dan een koningin. In het geval van Willem-Alexander en Maxima kan Maxima bij ons de titel koningin hebben, maar toen Beatrix koningin was kreeg Claus niet de titel koning omdat dat zou impliceren dat hij ‘boven’ Beatrix staat

Trouwens, Diana kreeg toch ook de titel Prinses van Wales terwijl ze aangetrouwd is?

1 like

Dat begreep ik ook niet inderdaad, dus ik heb even google geraadpleegd https://www.huffpost.com/entry/why-did-diana-become-a-pr_b_2457149?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAJdUQ3QeUXrhRxZOXGSljqJmyor_a55_UAUMGUrmDPXBdFs-bO0_7kHE5JHjdoPx-M-NcJOyxGt5IT4Sf5twIYD6RuQ7toT7e1ncdHgc1-DWSuQr3pxN8eVBaptjHJyR6x_SKpBRZYUOh-oBYlx2sTqpwdwjSPjDavX6YpKP-T-3

1 like

Vind het wel goed gevonden, maar vraag me af of Meghan en Harry zo ver doorgedacht hebben en niet gewoon dachten; goh ja Archie leuke naam doen we.

Misschien is het ook meer mijn gedachte hoor, van mij hoeft een naam namelijk niet per se een speciale betekenis te hebben. Maar ik kan me goed voorstellen dat Meghan en Harry wel bijzondere en betekenisvolle naam willen in plaats van “gewoon” een leuke naam.

Willy is vandaag opgenomen in de Orde van de Kousenband.



Volgens mij is hij daar niet heel gelukkig mee :sweat_smile:

12 likes