Maar jeugdfoto’s zeggen toch nog steeds niks?
Dat had voorkomen kunnen worden, denk ik, als ze gewoon met elkaar gepraat hadden en hem misschien eerder over hadden laten komen…misschien ook om de schoonvader/schoonfamilie van zijn dochter te ontmoeten?
Toch ongeloofwaardig? Zo kan je alles wel bij elkaar verzinnen.
Hier kan je toch als buitenstaander helemaal niks over zeggen? Ik heb ook heel slecht contact met mijn vader maar naar de buitenwereld speelt hij alsof het goed is, daarnaast hebben wij ook tal foto’s etc.
Waarop ik alleen maar wil zeggen: je weet helemaal niets over die mensen en een boek van een of andere random sensatiezoeker is geen waarheid
Daarom lijkt het me interessant te weten of die schrijver succesvol is aangeklaagd wegens smaad (of dat überhaupt kan op basis van dit soort bronnen).
Als Harry en Meghan alles en iedereen moeten aanklagen voor smaad blijven ze eeuwig bezig denk ik. Hoewel ze wel alle zaken die ze aanspannen winnen tot nu toe.
Nou maar dit boek lijkt me wel de moeite waard. Is geen artikeltje van 2 blz.
Edit: of is het te moeilijk omdát het een heel boek is? Hmm duurt natuurlijk wel lang om alles uit te zoeken/te weerleggen/bewijzen
Wel interessant om te zien hoeveel negatieve reacties er komen n.a.v. Vermelding van het boek, terwijl maar weinig mensen (zo lijkt het in elk geval) het boek echt hebben gelezen. Ik weet uiteraard ook niet wat er exact wel en niet waar is in deze discussie, maar dat weet niemand behalve H&M en de royals zelf. Het boek lijkt in elk geval goed onderbouwt te zijn en ik vond het persoonlijk erg interessant om alles eens van een andere kant te bekijken.
Ik vind het ook wel weer typisch dat alle schuld voor de hele situatie bij Meghan wordt gelegd. Harry heeft zich al jaren voordat ze uberhaupt in beeld was uitgesproken tegen de pers en zijn haat richting hen. En dat hij het helemaal niet fijn vond in Engeland. Hij heeft afgelopen tijd ook meerdere keren gezegd dat HIJ ervoor heeft gekozen om dijn gezin veilig te stellen. Waarom dan alle “schuld” bij Meghan leggen? Hoewel ik van mening ben dat geen van beiden schuldig is hieraan, maar zij niet anders konden door de situatie in Engeland.
Ik heb het boek inderdaad niet gelezen (ga ik ook niet doen), maar de punten die je er net uit hebt gehaald heb ik meteen weer tegen kunnen spreken. En adhv video’s waar je toch weinig anders tegenin kan brengen. Dan heb ik grote vraagtekens bij de rest van het boek
Dat staat inderdaad ook in het boek, er staat zeker niet dat alle ‘schuld’ bij Meghan ligt.
Hahaha waarom kan ik dit niet typen, je verwoordt mijn gedachtes
Ja die Tom Bower zei dat Harry een ‘way out’ zocht en dat hij met Meghan de juiste partner daarvoor gevonden had die hem daarin steunde en dat het dus niet alleen maar Meghan was.
En ook daarbij denk ik, wat is er van waar? Harry en Meghan hebben in hun eerste persverklaring gemeld dat ze zich wilden terugtrekken als fulltime working royal, maar nog wel voor de Queen wilden blijven werken. Pas toen er uit de onderhandelingen kwam dat de Firm dit niet wilde, zijn ze definitief vertrokken.
“Lijkt” ja, en er zijn al meerderen hier die met andere bronnen aangeven dat het niet zo is. Daar hoef je het toch niet voor te lezen
Ik zit me ondertussen vooral af te vragen welke girl uit mijn verleden zich als “een goede jeugdvriendin” zal laten interviewen
Heb ook het gevoel dat pre-Meghan Kate het zwarte schaap was. Altijd Waity Katy worden genoemd, allerlei theorieën over hoe haar ouders er alles aan hebben gedaan om hen samen op school te krijgen enz.
Maar nu Meghan (en daarmee een makkelijker slachtoffer) erbij is vindt men haar de perfecte toekomstige koningin
Sowieso dat ik me ga laten filmen terwijl ik verdrietig door jouw berichten op dit forum scrol.
Dat zijn niet mijn visies maar wat ik heb gelezen, dat was namelijk de uiteindelijke vraag: wat staat er zoal in dat boek?
Ik ging die biograaf googlen, maar die man ziet er niet per se uit als iemand waarvan ik zou geloven dat hij een kwestie waarin racisme een rol speelt kan duiden. Dat druk ik dat zacht uit
Anyways, iedereen die oprecht gelooft dat Meghan hier dader zou kunnen zijn is volgend mij blind voor machtsverschil. De pers zit aantoonbaar achter je aan en schrijft artikelen vol racist crap, je neemt het op tegen een koningshuis vol mensen zonder enig moreel kompas, maar jij zou dader zijn? Nah, zeg niet dat zij heel sympathiek is, maar daderschap gaat er bij mij niet in.