Het Royals topic

Maar je geeft wel aan te geloven wat je hebt gelezen en daar gaat het hier om.

4 likes

Ja, sommige dingen wel, is dat zo enorm verkeerd? Ik zie niet alles zwart/wit.
Ik geloof namelijk ook dat het niet makkelijk is om in/met de firm te leven.

1 like

Ik vind juist dat je behoorlijk zwart/wit ziet. Op z’n minst is het naïef en eigenlijk tot op zekere hoogte ook heel schadelijk? Dat als iemand wat schrijft op een overtuigende manier je het gelijk gelooft? Dat als iemand kaartjes en foto’s heeft met iemand van vroeger dat het dus betekent dat jij die band begrijpt? Dat is echt de definitie van zwart/ wit.

Het schadelijke vind ik het gedeelte dat er beweerd wordt dat dit boek goed onderbouwd is, terwijl dat uitgebreid in de media onderuit gehaald is. Een getuigenis van je vader, vrienden en andere mensen waarmee je een vertroebelde band hebt is helemaal niet een betrouwbare bron.

Dit boek is juist geschreven voor mensen die zo ontzettend graag willen geloven dat Meghan een heks is en niet willen dat de firm eraan gaat. Zij is helemaal niet machtig genoeg om tegen de firm op te gaan.

Meghan zal me verder aan mijn reet roesten, maar ik vind het gewoon eng hoe mensen zo bereid zijn om een jonge, zwarte vrouw helemaal kapot te maken omdat zij niet aan hun verwachtingen voldoet.

29 likes

Niemand zegt hier dat Meghan de ‘dader’ is, net zoals niemand zegt dat ze ‘schuld’ heeft. Het zijn ook niet onze visies, maat we vertellen wat er in het boek staat zoals @PangurBan al zegt. We geven aan dat het interessant is om te lezen.

1 like

Lol je zegt zelf in je eerste post dat je mening hierdoor behoorlijk is veranderd. Nu niet doen alsof wij gek zijn, en dat je alleen stukken ongekleurd uit het boek zat over te typen.

14 likes

Klopt, mijn mening is ook behoorlijk veranderd. Staat los van of ik alles geloof en als er wordt gevraagd wat er in het boek staat dan geef ik daar antwoord op.

2 likes

Nou zij en Harry krijgen ook wel veel bijval, zoals nu een award voor hun strijd tegen racisme

3 likes

Ja klopt? Maar dat staat toch volledig los van anderen die klakkeloos dit soort boeken en de roddelpers overnemen zonder zelf een beetje na te denken?

1 like

Klopt ook weer, ik wilde alleen maar zeggen dat niet álle pers/iedereen negatief is over hun.
En ik neem ook niet alles klakkeloos aan wat in dat boek staat hoor, net so min dat ik alles klakkeloos geloof wat Harry en Meghan zeggen.
De echte waarheid zullen we nooit weten

1 like

Zal voor money en fame zijn, neem ik aan.

1 like

Amalia :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Oh ja beetje misplaatste clown, maar ik ben met het met je eens. Dat denk ik ook.

2 likes

Wat dan wel en wat is hier schokkend aan haha

3 likes

Ik vind het grappig dat je sowieso heel verbaast reageert in dit topic

3 likes

Ze hebben zelf in hun verlovingsinterview verteld dat ze elkaar via een blind date kennen. Dus dat is wel opvallend!

3 likes

Ah oké! Ik heb het nog niet gekeken, reageerde alleen op wat ik hierboven las

1 like

Ik moet nog kijken maar vraag me wel af is het toeval dat oma net overleden is? Of hebben ze expres gewacht met uitzenden tot oma er niet meer was?

Weet niet hoe shocking het allemaal is wat ze gaan zeggen namelijk.

1 like

Voordat de eerste aflevering begint staat er een statement dat de laatste interviews in augustus 2022 waren afgerond, dus denk niet dat daar per se rekening mee gehouden is.

1 like

Ik vind het bijzonder dat ze vertellen hoe irritanr de pers is e.d. en ze wel beelde van diezelfde pers gebruiken.

3 likes

Ik heb de eerste aflevering gezien en er wordt inderdaad niet veel nieuws verteld. Ik vind het stuk over Diana wel mooi aangepakt en ik snap ook heel erg de beweegredenen van Harry met dat in zijn achterhoofd. Dat hij een haat-verhouding heeft met de Bitse pers moet iedereen begrijpen. Nu is het natuurlijk wel zo dat hij dit enigszins kán doen, William zit veel meer ‘vast’ omdat hij kroonopvolger is.

3 likes