Waarschijnlijk omdat ze verwacht dat de show vooral over Meghan zal gaan.
Ik heb het boek āRevengeā van Tom Bower laatst gelezen, echt een aanrader. Ik geloofde Meghan & Harryās verhaal eerst helemaal, maar sinds dat boek vind ik ze echt mega ongeloofwaardig. Ga wel de docu kijken nog, goede tip!
Heb je een paar voorbeelden uit het boek?
Ik heb hem al een maand geleden gelezen dus ik weet niet meer alle exacte tekst. Maar waar het op neer komt is dat Meghan al vanaf het begin van haar carriere mensen gebruikt om er zelf beter voor te worden, daarna neemt ze nooit meer contact op. Ze was vroeger nooit bezig met feminisme en racisme etc, maar merkte dat ze dit in haar voordeel kon gebruiken. Ze heeft heel bewust contact gezocht met Harry omdat ze graag nog beroemder wilde worden en merkte daarna pas wat het betekende om onderdeel te zijn van het koninklijk huis. De dingen die zij zegt (bijv over de ruzie met Kate) schijnen pertinent onwaar te zijn, Meghan heeft ruzie geschopt om de jurkjes met Kate en niet andersom. De auteur heeft alles met ontzettend veel bronnen onderbouwd en mijn mening is behoorlijk veranderd sinds ik het boek heb gelezen. Echt een aanrader!
Ik vind dit ook altijd een beetje naïef. Waarom zouden die mensen wel de waarheid vertellen? Bovendien heeft dat boek behoorlijk onder vuur gelegen, omdat hij zelf redelijk wat leugens heeft verteld (mensen verkeerd gequote of überhaupt niet geïnterviewd en excerpten gebruikt uit oude interviews etc etc).
Ik ken Meghan verder niet, maar ik vind het echt misselijkmakend hoe veel Britten/ de pers haar echt afschilderen als vreselijk mens. In ieders leven is er altijd wel een (fr)enemy, jaloerse ex/ bitch whatever die slechte verhalen over je weet. En die opmerkingen over racisme en feminisme vind ik al helemaal raar.
Ik heb het ook gelezen en inderdaad is de bronvermelding enorm!
Wat ik frappant vond is hoe zij mensen gewoon liet vallen, vooral haar vader. Hij heeft haar opgevoed en haar school en opleiding betaald. En nu gewoon nul contact. Vond het al vreemd dat Harry haar vader nog nooit heeft gezien, alleen een keer gesproken over de telefoon.
Zeg maar gerust, dat boek is helemaal onderuit gehaald. En deze auteur staat bekend om de productie van kulboeken.
Helaas blijf je dan bezig om dit soort onzin te debunken. Ze leven verder in de hoofden van de naĆÆevelingen.
Maar hij is nooit veroordeeld, als mensen een rechtzaak aanspanden, of wel? Dat er geen bewijzen waren dat hij loog?
Zal me er eens in verdiepen
Dit vind ik echt geen reden om contact te moeten houden met je ouder. Mijn vader heeft dit ook voor me gedaan maar ook dingen waardoor ik een hele tijd nauwelijks contact wilde.
Veroordeeld? Het is geen strafbaar feit?
Nah ik bedoel als iemand hem aanklaagt en hij wordt veroordeeld voor smaad etc, bijv een boete, zoiets
Nee dat is ook zo maar er waren wel meer dingen, ze schreef hem veel kaarten en brieven dat ze van hem hield.
Maar ja, je hebt gelijk uiteindelijk is dat allemaal geen reden om contact te houden, we weten niet wat er allemaal echt gebeurd is.
Exact, echt bizar!
Waarschijnlijk hele neutrale bronnen zoals Piers Morgan ofzo
Is een tijdje geleden dat ik het heb glezen maar iig een jeugdvriendin waar ze mee opgroeide, haar vader natuurlijk, mensen die werkten aan een campagne met haar in Canada en ook anonieme bronnen. En nog meer maar die bronvermelding beslaat meerdere paginaās
Dit is gewoon pertinent niet waar. Ken je het bekende voorbeeld niet van 12 jarige Meghan die een seksistische reclame heeft laten veranderen?
Of Meghan die in 2012 al meewerkte aan een anti racisme campagne.
Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat je dit soort boeken klakkeloos overneemt , als er overal voorbeelden zijn te vinden die het tegendeel bewijzen.
En hij heeft daags voor de bruiloft ervoor gekozen om zich om te laten kopen door, jawel; de roddelpers. Anders was hij gewoon naar de bruiloft gekomen. Ook heeft hij de brief die Meghan naar hem schreef gelekt naar de pers. Zou jij contact houden met iemand (en niet zomaar iemand, je vader) die je voor schut zet voor de hele wereld? Dat is toch echt het ultieme bedrog.
Hij kwam niet naar de bruiloft omdat hij een hartaanval had gehad.
Hij kreeg blijkbaar geen tot nauwelijks hulp wat omgang met de pers betreft, werd belaagd door de pers.
Ja tuurlijk, dat met die fotoās was dom maar zulk groot bedrog dat je niks met je vader te maken wilt hebben?
MAar dat is toch nooit een betrouwbare bron haar vader haha?
Ja omdat hij zoveel stress had doordat hij met de pers in zee was gegaan. Dat heeft hij toch echt zelf gedaan.
Nee maar hij had wel jeugdfotoās en oude kaarten enzo die laten zien dat ze een goede relatie hadden.
Edit: en er werd gevraagd welke bronnen, daar was hij er een van. Of je die betrouwbaar vindt is een tweede