Ik begin net maar waarom zeggen ze steeds H. ipv zijn naam.
Maar anderen doen het ook volgens mij.
Ik denk dat het vooral heel Amerikaans is.
Iemand had het al eerder geschreven maar ik kan dat niet meer terugvinden. Het ging ze (zoals ik het begrijp) niet om de behoefte aan privacy of de behoefte aan een teruggetrokken leven buiten de schijnwerpers, maar om zelf controle te hebben over wat er naar buiten gebracht wordt over hen en hun kinderen en de vrijheid om hun leven te leiden en niet gestalkt en bedreigd te worden door paparazzi.
Ik kan me goed voorstellen dat je enorm de behoefte voelt om zelf jouw kant van het verhaal naar buiten te brengen en daarmee de publiciteit op te zoeken, als je jarenlang monddood wordt gemaakt en een toneelstuk moet opvoeren terwijl er onwaarheden en beledigingen over je verspreid worden.
Ik zit nu op aflevering 2 en houd het maar als achtergrondgeluid, vind het tot nu toe best langdradig en niks nieuws vertellen⊠maar waarschijnlijk bewaren ze alle juice tot het eindeâŠ
Ik heb net de eerste aflevering gekeken en behalve de extreem schattige foto van Harry met Archie (in draagzak?) vroeg ik me vooral af of Harry stinkvoeten had in die tent in Botswanađ
Interessante docu. Wel een hoop blablabla maar vind hun verhaal aangrijpend. Ik vraag me ook af of ze dat leven als fulltime royal uberhaupt ooit volgehouden had. Het lijkt me als zelfstandige vrouw die zich uitspreekt over maatschappelijke kwesties heel lastig om in zoân systeem te komen waar je veel niet kunt doen of zeggen.
Ik vind het wel verhelderend om hun verhaal te horen. Wel komt M (en inderdaad mega irritant met die letters!) mij vaak wel naĂŻef over. Ze noemde Britse koningshuis als âone big happy familyâ wanneer ze er voor de eerste keer mee ging dineren. Harry niet Googlen maar enkel de olifant fotoâs op zijn feed bekijken wanneer hij interesse toonde in haar.
Ik moet eerlijk bekennen ik ben nooit echt een mega Meghan fan geweest, maar nu ik meer van haar achtergrond, kindertijd, activisme, moeder heb gezien, ben ik toch wel aangenaam verrast.
Maar alsof je als buitenstaanders ooit écht een idee kan hebben van hoe het er aantoe gaat? Dat weet je pas als je er middenin zit.
Na het zien van de afleveringen vraag ik me ook wel eens af of de liefde het inderdaad echt allemaal waard is voor Meghan. Hopelijk vindt ze zichzelf terug de komende jaren.
Maar had prince Haz echt een IG? Was het officieel of een soort anoniem account voor zijn vrienden?
Dat laatste
Vooral wanneer hij een hele Wikipedia pagina vol informatie heeft. Kan me gewoon niet voorstellen dat je dat niet leest?
Overigens vind ik het ook dom van Harry eigenlijk. Heeft hij haar niet geĂŻnformeerd? Dat ze ook niet wist hoe een curtsy moet. Logisch, zou ik ook niet weten, maar hij weet dat toch wel? Ik mis vanuit zijn kant een beetje inzet ofzo
Meghan heeft jaren in de film / tv wereld gewerkt, dan weet je ook dat wat op Google en Wiki staat eerder PR is dan wie de persoon echt is. Een fam Instagram account (heet dat nog zo?) zal wel meer laten zien van de persoon.
Het is wel een beetje een krom verhaal. Hij zag haar op Instagram met die hondenfilter? Heeft hij haar niet in Suits voorbij zien komen? Dat was toen best een grote show. Mss dat ze die reveal in het boek doen ofzo.
Vind al die onwetendheid van Meghan op zich niet raar. Je date elkaar een jaar en daarvan zie je elkaar dus elke twee weken vrij kort. Lijkt me daarnaast ook vrij slecht voor te stellen dat deze mensen achter de schermen ook zo koud en formeel zijn Ăłf dat de pers je daadwerkelijk nooit met rust gaat laten.
Vind het verder vooral echt heel erg saai en extreme borstklopperij gemixt met een soort geschiedenisles waarvan ik denk: maak dan gewoon een echt goede docu want nu komt het beiden slecht uit de verf
Edit: denk trouwens dat je voor die 100m ook een docu over mijn familiedramaâs mag maken en alle boze/estranged familieleden worden ingevlogen
Toen er in de eerste aflevering dat fragment van een interview voorbij kwam toen Meghan moest âkiezenâ tussen Harry of William en Harry daar iets in de trant op reageerde van dat laat zien hoe weinig je wist, dacht ik wel even van⊠het ligt er wel heel dik bovenop zeg maar.
En dat is ook wel logisch. Wetende hoe de pers is en vergeet zeker het volk zelf niet, werd er hoe dan ook vroeg of laat de âgolddigger kaartâ (en dan bedoel ik niet persĂ© voor het geld, maar je snapt denk ik wat ik bedoel) getrokken. Er zijn notabene hele theorieĂ«n (en boeken geschreven, how sad) over hoe Meghan dit enkel voor meer bekendheid heeft gedaan etc. Kijk naar Catherine, het verhaal dat zij specifiek naar de school wilde waar Wiliam ook op zat etc. Mensen smullen daarvan. âOh oh, moet je kijken hoe zij de prins heeft proberen te strikken.â Dan is het beter om wat naĂŻef over te komen, maar de vraag is of dat dan wel natuurlijk over komt.
Hoezo is dat krom? Zijn genoeg mensen die Suits niet hebben gezien, waaronder ik
Ik bedoelde dat het verhaal van hoe ze elkaar leerden kennen elke keer een nieuw detail krijgt. Van âvoorgesteld door vriendenâ naar âblind dateâ. Wat ook klopt, maar we krijgen bij elk interview een nieuw detail.
Dat stukje van inzet, dat indd! Harry had haar echt beter moeten informeren. Vind het gek dat Meghan niet googled, maar Harry had beter moeten weten. Vooral omdat hij zelf vertelt dat zijn moeder zich niet thuis voelde bij de Royals.
Ik denk dat hierin vooral werd verwezen naar Charles en Diana (en een hele rits mislukte huwelijken in de familie). Aangezien Charles nogal onder druk stond om een partner te vinden en Diana niet zijn grote liefde was, maar wel een goede keus (jong, geen schandalen, afkomstig uit een goede familie etc).
Of zoals mijn (anders zeer preutse) moeder opeens zie na het kijken van de the Crown: die man moest ook per se met de enige 20 jarige maagd in Engeland trouwen.