Het Royals topic

Vond het tweede deel van de docu echt aanzienlijk sterker. Duidelijk verhaal, invloed van sociale media op hun gevoelens, gebrek aan bescherming én regelrecht gevaar vanuit het koningshuis. Zeker in combinatie met de reacties online die precies bewijzen wat zij stellen. Geef ze echt groot gelijk en snap eigenlijk niet zo goed hoe je na deze docureeks nog een andere conclusie kunt trekken.

@esperanza Maar jouw broer is enkel en alleen broer. Niet ook kroonprins. Vond dat stuk ook wat sensationeel, maar het zei heel duidelijk: ze hebben het gezien én keuren het af zonder de werkelijke reactie te openbaren.

32 likes

Ik heb geen Netflix dus weet niet precies hoe het in beeld was. Maar wie zegt dat het echt een bericht van William was? Kan toch net zo goed “in scene gezet” zijn? Dat je als contactnaam William invult maar dat in werkelijkheid iemand van de regie tijdens die opname leuk dat bericht stuurt? En dat het lijkt alsof hij een bericht van William krijgt?

7 likes

Eens, ik vond vooral het voorbeeld mbt tot het gezamenlijke statement van William en Harry enorm typerend. Dat statement wordt binnen een aantal uur zonder overleg met Harry naar buiten gebracht. Maar wel uit zijn naam.
In al die jaren heeft het instituut het nooit voor Meghan (en Harry) opgenomen, terwijl die roddels en beschuldigingen echt veel verder gingen.

8 likes

Woow ik heb nu de docu gekeken. Inderdaad de laatste drie afleveringen zijn het interessantst. Echt zo heftig dat hun schuillocatie bekend wordt gemaakt, en dat die crazy roddelbladen in de uk die brief gebruiken om te laten zien hoe naar Megan is. Vind hun erg sterk samen en hoop echt dat ze goede beveiliging krijgen.
Het moddergooien naar the Firm vond ik eigenlijk heel erg meevallen. Vond het interview met Oprah meer “juicy”.
Ik vind t jammer dat Harry’s relatie met de broer minder goed is geworden hier door. Ze zouden eigenlijk samen sterk moeten staan. Maarja William is de volgende die koning wordt dus hij “moet” wel die kant van het paleis kiezen?

Wel werd ik een beetje moe van elke keer zo’n shot van kranten die gedrukt worden inneen drukkerij haha. Dacht soms dat ik naar Klokhuis aan het kijken was.

4 likes

Ik vraag mij af of Kate bewust bezig is nu met haar image en meer op de voorgrond komt na de docu? Ik vond het wel een beetje naar van Meghan dat ze Kate als stijfjes in het echte leven had afgeschilderd. Toen dacht ik moet dat? Niet iedereen is LA amerikaans blij altijd en moet knuffelen bij een begroeting.

Doet mij denken aan mij studietijd. Er was een meisje die iedereen moest groeten voor een college met drie zoenen, ik deed altijd afstandelijk als ik in datzelfde groepje stond. Ik dacht echt hou op met mij heb je gisteren ook gezien waarom elke dag drie zoenen

7 likes

Zo Harry doet een boekje open over de Royals. De helft van de Daily Mail website is gevuld met de wildste verhalen:

1 like

Ik weet niet zo wat ik er van vind. Ben blij dat het mijn familie niet is :grin:

7 likes

Ik moet zeggen dat ik sommige dingen wel een beetje raar vind, maar dan in de zin van, waarom… Dat hij min of meer William en Kate half de schuld geeft van dat nazi kostuum omdat zij het zogenaamd heel grappig vonden. Uiteindelijk heeft hij het zelf gedragen en is hij niet gedwongen, waarom dit erbij halen?

Las ook iets dat hij iets gezegd had over de kaalheid van William…. why

1 like

Maar waarom geloven jullie de Daily Mail en The Sun en consorten. Zij zijn alleen maar negatief over de Sussexes, omdat ze door hen worden aangevallen. Ze zullen alles zo draaien dat Harry en Meghan de boeman zijn. En ondertussen verdienen ze aan de kliks. Precies hun hele business.

15 likes

Wat er nu gedeeld wordt zijn vooral quotes uit zijn boek toch?

Ja klopt, want dat is in Spanje al te koop en was ook al uitgelekt in Engeland.

Maar wat ik hier boven zie is toch hun interpretatie van quotes. Ik zie kleine stukjes met door DM gemaakte context.

2 likes

Ja, love her! Ik vind haar echt goed!

4 likes

Eens, en hetzelfde geldt voor dit account! https://instagram.com/_duchess_of_sussex?igshid=YmMyMTA2M2Y=

2 likes

Hoe dom dat het 3 personen een goed idee leek om dat nazi pak aan te trekken. Maar dan nog was Harry zo dom om het daadwerkelijk aan te trekken en ermee naar buiten te gaan

Hij was wel ‘pas’ 21 (onvolgroeid brein) en het hele thema van dat feest was überhaupt walgelijk (wat aangeeft in wat voor walgelijke kringen zij zich begaven of begeven.) Ik snap eigenlijk nooit waarom iedereen dit voorval er steeds bij haalt. Het valt echt in het niet namelijk bij alle ontelbare walgelijke voorvallen van de afgelopen 100 jaar. Ik vond de hele docu nogal ‘kijk ons eens goed zijn’ maar ze maken bijvoorbeeld wel het racisme vanuit ‘the firm’ bespreekbaar. Dat lijkt mij iets noodzakelijks. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar het komt op mij over alsof geprobeerd wordt dat ongeloofwaardiger te maken door een voorval van bijna 20 jaar geleden erbij te halen om aan te tonen dat Harry ook niet zo oke is als hij zich voordoet. (Is hij in mijn ogen ook niet maar ook stomme mensen kunnen goede dingen doen.) De meeste witte mensen vinden racisme nu eenmaal minder erg dan spotten met de holocaust en daar speelt de media handig op in.

8 likes

Wanneer en/of waar houdt dit op :joy:

6 likes

Mijngod Harrie koopt gewoon een dagboek.

49 likes

Kan niet zeggen dat ik er niet van geniet.

12 likes

Omg, Harry in het relatieleed

19 likes