Het Royals topic

Nee man, Harry in familieleed, dat wil ik lezen

30 likes

Haha als hij dat doet, krijgen we over een paar jaar een deel 2. Breng hem niet op ideeën :wink:

Hij heeft al voor meerdere boeken getekend bij deze uitgever, dus er komt nog meer.

waarom zou je dit opschrijven?

1 like

Ik zou het ergens wel begrijpen als het hem zooo hoog zit allemaal. Lijkt me hele onprettige omgeving. Maar dat hij meerdere boek-deals over zijn familie had gesloten (geen idee of het waar is) gaat wel wat ver

3 likes

Volgens hebben ze een deal van vier boeken: 1 kinderboek (is al verschenen), biografie Harry, biografie Meghan en een lifestyleboek. Ik vind het goed dat ze het racisme binnen het koningshuis aankaarten, maar toch vind ik een boek schrijven en de privacy van je directe familie schenden door hele persoonlijke verhalen te vertellen voor heel veel geld erg kwalijk. Ik heb ook niet echt het idee dat ze af en toe zelf durven toe te geven dat ze iets niet handig hebben aangepakt. Er zijn heel veel mensen die voor ze werkten gestopt, dat zal toch ook niet zomaar zijn. Als hij nou een boek ging schrijven en het geld aan een goed doel zou geven dan zou ik het meer begrijpen, maar het lijkt wel alsof hij zoveel mogelijk juice wil geven zodat het boek verkoopt en hij er rijk van wordt.
Ik merk wel dat ik Harry en Meghan moe word, hoe lang zullen ze die korte periode dat ze samen in het koningshuis zaten gaan uitmelken, wanneer gaan ze zich focussen op hun eigen leven.

1 like

Ding is wel die verhalen worden allemaal veel groter gemaakt dat ze zijn. Dat penisverhaal is in de context ook helemaal niet zo interessant. Zij kunnen alles nog zo genuanceerd of gedetailleerd opschrijven, het wordt uiteindelijk samengevat tot Meghan weet niet hoe een curtsy moet en Harry had een bevroren pik op de bruiloft

16 likes

Volgens google geeft hij al 1.6 miljoen (pounds, geen euro) van de deal aan 2 goede doelen voor kinderen. Las ook iets over dat de opbrengst van de verkoop naar charity gaat, weet ik het fijne niet van verder.

Maar los daarvan snap ik sinds de documentaire eigenlijk wel dat ze heel veel geld nodig hebben voor de beveiliging, want op dit level bekend zijn is blijkbaar levensgevaarlijk. Ik vind je eigen verhaal verkopen dan best wel logisch in hun positie. De verhalen over de familie openbaren, tja… ik ga het boek eerst lezen en dan zie ik de context wel. Ik heb niet zo snel medelijden met zo’n machtig instituut.

23 likes

Maar met of zonder context, dat penis verhaal is toch sowieso niet interessant? Waarom zou je dat in godsnaam moeten delen.

5 likes

Nouja het is dus interessant genoeg voor een weekend vol ophef en een gesprek hier.

7 likes

Denk niet dat je de PR-gedachte achter die anekdote moet vergeten. Hij weet heel goed wat hij op moet schrijven om aandacht te krijgen van de Britse pers voor zijn boek.

3 likes

Vind het wel bijzonder dat hij in een ander interview gezegd heeft nog wél in de monarchie te geloven. Had gedacht dat zijn antwoord nee zou zijn

1 like

Een interessante tweet hierover.

12 likes

Heeft hij niet ook geschreven dat ie 25 Taliban strijders heeft gedood? Lijkt me niet erg handig dat te zeggen met het oog op veiligheid :thinking:

2 likes

Welke veiligheid? Hij zit niet meer in het leger en woont niet meer in het land en betaalt zijn eigen security.

2 likes

Wordt door de Taliban zelf betwist vlg mij.

Dit vond ik een mooie tiktok:

‎مدینه وردک‎ shared a post on Instagram: "Also Meghan is from Canoga Park like ….. I know you know some Afghans girl lol better not let us catch your man slipping on De Soto #harrythejabroni #meghanmarkle #meghanandharry #princeharry #royalfamily...

https://www.instagram.com/reel/CnJLVgYJgGQ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 likes

Ik weet niet hoe realistisch het is maar door zulke uitspraken zou het toch kunnen dat de Taliban nu probeert om iets te doen of iig daarmee dreigt? Kan je nog zoveel security hebben, de gedachte alleen al, dat de aandacht van die lui op je gericht is lijkt me erg.

1 like

Duke of Narnia :laughing:

Tuurlijk maar toch vind ik het persoonlijk niet zo’n slimme uitspraak. Maar volgens mij staat het boek daar vol van.

Heb jij het boek al gelezen dan? De volledige context? Het is 400 pagina’s en wat er nu in de Britse rioolpers staat zijn snippets vertaald uit het spaans (dus niet eens letterlijke quotes, want die hebben ze nog niet), die zij belangrijk vinden. Alles om de aandacht af te leiden van hun Royals, want die zijn hun persoonlijke bankgarantie.

4 likes