Het Royals topic

Oké dan…:crazy_face:

The Archbishop of Banterbury🇬🇧 shared a post on Instagram: "What is going on here 🤣". Follow their account to see 13663 posts.

Mocht ie het niet doen:

https://www.instagram.com/reel
/CnUCJ-0O8d3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

De enter na ‘reel’ even weghalen.

2 likes

Ik heb het cadeau gekregen van mijn vriend hahaha. Ff kijken wanneer ik tijd heb om te lezen.

1 like

Why does this sound like Gordon Ramsay is narrating this!?:flushed::rofl:

Hahahahah IT REALLY DOES

The Crown is fictie :upside_down_face:

Begin vd week hoorde ik op Radio 1 (dacht ik) een interview over het boek en toen werd ook naar The Crown verwezen alsof het een bron was. Ging over de verschillende persbureaus die de verschillende paleizen hebben en toen iets als ‘zoals we in The Crown hebben kunnen zien’. Vond dat zo raar. Het is een serie

10 likes

Mensen kunnen gewoon echt niet fictie en non-fictie onderscheiden als het gaat om the crown. Die hele eerste ontmoeting tussen Charles en Diana :joy: Daarnaast slaan ze zoveel stukken over, zoals de poging tot kidnapping van prinses Anne.

2 likes

Love deze samenvatting van Carley, onze gen Z feminist:

8 likes

Oh ja het is wel jammer dat ze dat hebben overgeslagsn. Anne is best badass

1 like

Maar toch elk seizoen een saaie Philip aflevering :smiling_face_with_tear:

De minst verbazingwekkende dingen:

2 Britse prinsen die vechten om van wie Afrika is, Africa is my thing!!!

En een Canadese Gen Z’er (de commentator) die denkt dat Afrika een land is.

8 likes

Goed ingedekt dat het voor je moeder is :wink:

6 likes

9d218ac9-14be-36d8-bede-04e8ceb27458

Prinses Beatrix is 85 jaar! :partying_face: Mooie foto van 3 generaties ook…

30 likes

Duidelijk familie van elkaar, leuk om te zien!

6 likes

Mooie foto ja!
Alleen zijn in werkelijkheid Amalia en Alexander vandaag helemaal niet in Nederland om een taartje te eten met oma :hushed:

1 like

Lekker kleurrijk!

37 likes

Ik vind dit echt een Máxima look :star_struck:

3 likes

Koninklijk bezoek aan het Rode Kruis. Amalia doet een intake. Ik lach me kapot haha, dit is toch heerlijke dad-humor. En dan Amalia: ‘Ik heb een heel irritant slachtoffer.’

16 likes

Heeft iemand de documentaire “Prins Bernhard” toevallig al op Videoland bekeken? Is het wat?

Ja, heb hem gezien.
Ik vond het interessant! Hele mooie beelden

1 like

Ik ben nu aan het kijken! Ben net met aflevering 2 begonnen. Vind het tot nu toe wel interessant allemaal
Vond het wel heftig aan het begin, dat verhaal over Juliana dat er een prins voor haar gezocht moest worden, want ze moest trouwen en kinderen krijgen!!1!1!! En dat ze niet mooi genoeg zou zijn, mannen haar niet wilden dus het was nogal een zoektocht etc…
Oké was hele andere tijdsgeest dan nu. Maar ik dacht misschien wilde zij wel helemaal geen man of kinderen?? Werd zo voor haar bepaald dat dat maar moest :flushed:
Wel bijzonder dat er zoveel beelden zijn van uit die tijd

3 likes

Ik vond dat een heel naar en sneu deel zeg. Arme Juliana om zo afgewezen te worden…
En om dan te horen dat Bernard zo liefdeloos(klootzak :rage:) was tijdens de huwelijksreis zelfs en een vriendin meenam

2 likes