Het Royals topic

Hoe leuk!

54 likes

Iemand is ineens een geweldig mooie vrouw geworden (als in, meisje —> vrouw)!:star_struck: Prachtig zijn ze.

6 likes

Aaah, ik vind het superleuke zussenfoto’s!

Iets anders: Ik begrijp niet waarom het sjiek is om je armen niet gewoon in je mouwen te doen als je een jas draagt. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn fashion-hiaat.

7 likes

Zo leuk! En ook heel onverwachts, gezien de enorme veiligheidsmaatregelen rondom Amalia.
Het was mij eerder nooit opgevallen, maar in de laatste foto, met haar arm om Ariane, lijkt Amalia zo op Maxima. Echt 1 op 1.

6 likes

Ik vind de outfit van Maxima ook mooi, echt haar kleur. Kan er alleen geen foto van vinden :sweat_smile:

2 likes

En ik begrijp ook niet hoe dat dan blijft zitten als ze zoals op die laatste foto haar arm om haar zus slaat. Die jas glijdt dan toch naar beneden? Of staat ze expres wat scheef zodat hij op de andere schouder blijft hangen en ze hem daarna recht kan trekken?

Bij mij zou hij binnen een paar seconden al op de grond geleden hebben. En uiteraard in iets nats en/of zand. Vind het maar een fascinerend fenomeen

6 likes

Nou, dan kun je kiezen: of we spelden je jas helemaal aan je vast óf je beweegt niet.

Oh wacht, of je doet je armen in de mouwen…

1 like

Dit en speldjes verklaren dan wel waarom het waarschijnlijk blijft zitten. Maar dan nog. Elke jas heeft toch ook - en ik zeg nu misschien iets geks - gewoon mouwen

8 likes

Of koop een cape of poncho als je iets los wil dragen.

1 like

Leuk met de hond!

-en alstublieft een keer geen commentaar op uiterlijk graag-

43 likes

Ook niet over de outfits? Ik vind die kleuren echt geweldig

37 likes

Hele mooie kleuren. Perfect voor 010 :ok_hand:t3:

4 likes

Love die kleuren inderdaad! Super feestelijk! Een felgekleurde stropdas voor Wim-Lex had het helemaal afgemaakt!

8 likes

Ik vind het leuk dat die hond een eenheid maakt van alle beige accenten en Arianes pak

8 likes

Zijn er vandaag maar 2 dochters? Zou Alexia er niet bij zijn? Jammer!

6 likes

Wegens haar examens, las ik ergens!

Heel mooie kleuren idd. Love het groen van Max, en de combi van chique rok plus truitje in meer relaxte stijl. Hoop dat ze niet te koude tenen krijgt vandaag

3 likes

Haha dat kinderkoor :joy:

2 likes

Ach het is wel aandoenlijk haha

Het gaat maar door haha

4 likes

Aan de ene kant vind ik Koningsdag altijd wel leuk om te kijken. Maar aan de andere kant toch ook wel een beetje een poppenkast… Dit alles omdat de Koning jarig is :sweat_smile::speak_no_evil:

4 likes