Het Royals topic

Sws het hele huwelijk… altijd maar weg/op reis (feest vieren) en met andere vrouwen bezig. Blijkbaar dus 3 buitenechtelijke kinderen nog? Denk niet dat die 3 vrouwen de enigen zijn waarmee hij het bed gedeeld heeft :sweat_smile:

2 likes

De koning die in de podcast over zijn koningschap tot nu toe zegt dat hij tijdens de zoom calls in de coronaperiode ook weleens met boven netjes, onder trainingsbroek voor de camera zat😅

15 likes

Huh hebben die een podcast?:joy: ben benieuwd

2 likes

Ja een paar afleveringen met Edwin Evers, er staan er nu 3 online en er komen er nog meer aan waarin ze dus per jaar de highlights bespreken en dus de reactie van de koning daarop.

Ook niet als je aan het opruimen, schoonmaken, fietsen, wandelen, autorijden bent? Ik kan me voorstellen dat een podcast luisteren terwijl je op de bank voor je uit zit te staren wat saai kan zijn maar ik vind het juist echt zo’n perfecte uitvinding om naar te luisteren tijdens dat je iets aan het doen bent :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Iedere aflevering is nog net geen 20 minuten dus het is wel goed te doen.

Is het de moeite waard… ik vind de monarchie, met name de geschiedenis, altijd wel intrigerend en lees/zie er graag dingen over (stiekem ben ik gewoon een Máxima fangirl, maar dat terzijde). Hij benoemd per jaar de highlights, geeft wat meer ins en outs over de specifieke situaties en zijn rol daarin als koning. Zoals dat hij bijv. al 1,5 jaar voor het aankondigen van zijn koningschap (is dat een woord lol) wist wanneer het ging gebeuren en dat tot een paar maanden voor de aankondiging maar 3 mensen het wisten. Beatrix, Máxima en hijzelf. Dat zijn wel leuke feitjes. En dat hij als koning juist zijn emotie wil laten zien, terwijl dat vroeger juist als zwak gezien zou worden etc.

Wel leuk om tijdens het koken te luisteren, maar het gaat wel echt over het koning zijn en niet zozeer over hem als persoon, dat heeft hij toen hij 50 werd uitgebreid gedaan gaf hij aan. Er is ook humor, wat flauwe grappen heen en weer, ook wel kritische opmerkingen van de koning over de huidige maatschappij (Nederland toch wel een klaag land bijv). Maar ook het vertrouwen van de burgers in instanties, het kabinet, de monarchie. Het biertje met Putin destijds, of hij weleens iets ondertekend waar hij het zelf niet mee eens is etc.

3 likes

Ook leuk trouwens (nu stop ik met spammen haha):

‘Koning Willem-Alexander heeft altijd al erg kunnen lachen om de video’s van LuckyTV over hem en zijn familie. Dat vertelt hij in de podcast Door De Ogen Van De Koning, die hij laten maken vanwege zijn tienjarig koningschap. De eerste drie afleveringen zijn donderdag online gezet. “Ik kan er ontzettend om lachen en m’n kinderen ook”, aldus Willem-Alexander. “En die laten het ook allemaal zien, die vinden het fantastisch.”’

17 likes

Heb t begin van de eerste aflv geluisterd! Doe ik tijdens het koken met oortjes in :smile:. Afwasje erna is dan ook niet zo erg.
Maar vond het echt leuk/persoonlijk. Snap dat er ook veel kritiek is op het koningshuis. Maar toch, vind het een interessant kijkje in zijn werk. Ook dat hij benoemt dat er veel medewerkers zijn en dat hun persoonlijke verhalen er ook bij horen en dat hij daar betrokken in is.

2 likes

Vind het ook een leuke podcast tot zover! Hij lijkt in de podcast wel ietsje losser dan bij tv interviews

7 likes

Hoe leuk!

54 likes

Iemand is ineens een geweldig mooie vrouw geworden (als in, meisje —> vrouw)!:star_struck: Prachtig zijn ze.

6 likes

Aaah, ik vind het superleuke zussenfoto’s!

Iets anders: Ik begrijp niet waarom het sjiek is om je armen niet gewoon in je mouwen te doen als je een jas draagt. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn fashion-hiaat.

7 likes

Zo leuk! En ook heel onverwachts, gezien de enorme veiligheidsmaatregelen rondom Amalia.
Het was mij eerder nooit opgevallen, maar in de laatste foto, met haar arm om Ariane, lijkt Amalia zo op Maxima. Echt 1 op 1.

6 likes

Ik vind de outfit van Maxima ook mooi, echt haar kleur. Kan er alleen geen foto van vinden :sweat_smile:

2 likes

En ik begrijp ook niet hoe dat dan blijft zitten als ze zoals op die laatste foto haar arm om haar zus slaat. Die jas glijdt dan toch naar beneden? Of staat ze expres wat scheef zodat hij op de andere schouder blijft hangen en ze hem daarna recht kan trekken?

Bij mij zou hij binnen een paar seconden al op de grond geleden hebben. En uiteraard in iets nats en/of zand. Vind het maar een fascinerend fenomeen

6 likes

Nou, dan kun je kiezen: of we spelden je jas helemaal aan je vast óf je beweegt niet.

Oh wacht, of je doet je armen in de mouwen…

1 like

Dit en speldjes verklaren dan wel waarom het waarschijnlijk blijft zitten. Maar dan nog. Elke jas heeft toch ook - en ik zeg nu misschien iets geks - gewoon mouwen

8 likes

Of koop een cape of poncho als je iets los wil dragen.

1 like

Leuk met de hond!

-en alstublieft een keer geen commentaar op uiterlijk graag-

43 likes

Ook niet over de outfits? Ik vind die kleuren echt geweldig

37 likes