Hele mooie kleuren. Perfect voor 010
Love die kleuren inderdaad! Super feestelijk! Een felgekleurde stropdas voor Wim-Lex had het helemaal afgemaakt!
Ik vind het leuk dat die hond een eenheid maakt van alle beige accenten en Arianes pak
Zijn er vandaag maar 2 dochters? Zou Alexia er niet bij zijn? Jammer!
Wegens haar examens, las ik ergens!
Heel mooie kleuren idd. Love het groen van Max, en de combi van chique rok plus truitje in meer relaxte stijl. Hoop dat ze niet te koude tenen krijgt vandaag
Haha dat kinderkoor
Ach het is wel aandoenlijk haha
Het gaat maar door haha
Aan de ene kant vind ik Koningsdag altijd wel leuk om te kijken. Maar aan de andere kant toch ook wel een beetje een poppenkast… Dit alles omdat de Koning jarig is
Wat zullen ze ook doen met al die dingen die ze krijgen?
Ik vind die jurk van Máxima precies zo’n greenscreenkleur hebben.
Ik zet de tv aan en hoor meteen een of ander dom wijf zeggen: ik vind Ariane zo gegroeid en zo slank!!!
Mooi plaatje!
De hond ziet er nu een stuk frisser uit
(Dit was de kerstfoto)
Ik blijf het zo aandoenlijk vinden dat maxima jn galajurk even snel die hond erbij gegrepen heeft (althans dat lijkt zo). Ze hebben zich kennelijk iets van het commentaar aangetrokken
Wat zou er toch in die koffers zitten die die beveiligers met zich mee dragen? Uitklapbaar geweer, zo’n opgooi kogelwerend windscherm, snacks?
Kogelvrij scherm las ik
Dit zou leuk zijn. Even tompouce tussendoor vreten.
Ik vind de Hermes House Band zoo’n irritant gezelschap haha
Ik kijk 5 minuten en raak helemaal plaatsvervangend overprikkeld van naar Ariane kijken tijdens al dat gehandenschud en mensen die haar aanraken. Hoe bereid je je op zoiets voor? Hoe hou je het uit?
Het duurt maar twee uurtjes, dat valt toch ook wel weer mee