Ik vind het pak van Amalia echt prachtig, leuk die knalkleur bij dr blonde haar
Wie ik pas echt irritant vindt is Maurits. Hangt echt het populairste jongetje van de klas uit.
Oh gelukkig voor hun! Ik dacht een hele dag of dagdeel. Ik vind 2 uur dit moeten doen met koude voeten nog steeds heel best intens klinken maargoed, daar valt misschien wel op in te stellen
Edit: maargoed mijn medelijden is meer op individueel niveau van mens tot mens. Het is ook wel gewoon deel van hun takenpakket. Die kunstjesuitvoerders langs de kant hebben het misschien ook heel koud gehad de hele ochtend. En ik vind hier ook wel wat in zitten:
Ik zit te kijken met een aantal mensen uit het buitenland die niet zo goed op de hoogte zijn van onze prinsessen en die gingen er allemaal van uit dat Ariane de kroonprinses was.
Ariane komt zelfverzekerd over en is steeds prominent in beeld dus ik snap ergens wel waarom ze dat dachten. Ze lijkt ook vrolijker dan Amalia maar dat is allemaal niet zo vreemd gezien de hoge druk die op Amalia rust.
Nou ik kan me hier totaal niet in vinden hoor. Nu schrijf je het net alsof amalia heel onzeker en chagrijnig heeft rondgelopen? Heb dat niet gezien
Ik vind het vooral onnodig om hun 2 te vergelijken
Snacks:joy:
Als er iets gebeurt, dan knielen die met dat uitklapscherm voor de royals die dan mee bukken. Dus dan zijn ze zeg maar helemaal verstopt achter die kogelwerende schermen. Tenminste… dat is het protocol.
Dat heb ik helemaal niet geschreven dus ik vind deze reactie nogal overtrokken
Haha ik heb ook een poedel en ik was ook blij om te zien dat het hondje er nu een stuk beter uitzag haha
Zelfs die van mij ziet er nooit zo slonzig uit als op de Kerstfoto
Lijkt wel alsof Amalia precies dat pak van Koningsdag aan heeft, maar dan zwart! Doe ik ook altijd, mijn favo kledingstukken in meerdere kleuren kopen
Ja klopt is dezelfde! Staat halverwege de blog van Josine.
Niet helemaal fan van deze kleur, maar echt een heel mooi pak, dus ik snap wel dat je die in meerdere kleuren koopt haha.
Dit pak zou ik, als ik Amalia was en haar budget/functie had, kopen in alle kleuren van de regenboog en dat merk onthouden als ik wat anders nieuws zoek. Het staat haar prachtig en krachtig.
En wat een plezier heeft Beatrix. Die is echt blij om met haar kleindochter op pad te zijn!
Volgens mij is het pak navy ipv zwart! Ze ziet er weer prachtig uit😍
Ja heerlijk! Ik ga met baby naar een vriendin daar met vriendinnen kijken. Vanochtend al scones gemaakt
Ik baal stiekem een beetje. Maanden geleden een uitje gepland met mijn moeder welke niet verplaatst kon worden. Ik ga nu dus alles maar opnemen zodat ik het later kan terug kijken.
Nou ik zit er klaar voor hoor met de BBC aan. Heerlijke tv al het afgelopen half uur
Weten jullie waarom zoveel artiesten hebben afgezegd voor het concert, je zou denken dat het ook goede PR voor ze is de hele wereld kijkt mee