Het Royals topic

Ik ga er vanuit dat het Britse paps zijn, aangezien de foto’s alleen gepubliceerd zijn in de daily mail en nog een andere britse tabloid. Niet in de amerikaanse bladen

Ze wonen niet in LA maar 2 uur rijden verderop. En continue de media opzoeken? Meghan is voor het eerst sinds december weer aan het werk gegaan deze week?

Kan je begrijpen dat Harry zelf de vergelijking maakt met zijn moeder aangezien zij ook achtervolgd werd, en hij dit nu voor de 2e keer in zijn leven meemaakt? Dat is nogal een trigger

Daarnaast denk ik dat Beyonce misschien wel bij een groter publiek bekend is, maar vrij weinig mensen foto’s van haar interesseren. Voor leden van de koninklijke familie is die interesse veel groter dan voor een zangeres.

12 likes

Ik ben heel erg benieuwd naar de CCTV beelden van de twee uur durende achtervolging. Bijzonder dat ze in die twee uur niet de politie hebben gebeld en dat die langs is geweest. Het enige wat we hebben is een uitspraak van hun publicist, waar is het bewijs? En ik lees ergens dat ze in een taxi zijn gestapt, waarom geen beveiligde auto? En waar in New York kan je zo hard rijden en nogmaals waar zijn de beelden??

Zie hier de politie die is gebeld en op de melding is afgekomen.

Zie hier de verklaring van een van de beveiligers. https://twitter.com/cnnipr/status/1658886437415026702?s=46&t=_4L_b5Y7QP170Nj_snq-8g

En hier verklaring van de burgermeester van New York.

Ze zijn eerst in een beveiligde auto gestapt na het evenement, om later over te stappen in een taxi om zo minder op te vallen in het New Yorkse verkeer. Ook dat is op beelden te zien. https://twitter.com/gabsxo3/status/1658858929437253639?s=46&t=_4L_b5Y7QP170Nj_snq-8g

Als ik jou was zou ik even wat research gaan doen voordat je je ergens over uitlaat.

33 likes

Ik denk dat jullie onderschatten hoe heftig paparazzi kan zijn. Continu overal altijd. Dat is gevaarlijk in het verkeer. Snap niet dat er nog geen regels over zijn

5 likes

De burgermeester heeft gezegd dat hij het moeilijk te geloven vindt dat het 2 uur duurde en de taxichauffeur heeft gezegd dat het overdreven was. Geloof jij echt dat ze twee uur achter elkaar achtervolgd waren, vind je het niet raar dat daar geen beelden van zijn die bewijzen dat het twee uur duurde? Dit is dezelfde vrouw die beweerde dat Archie dood had kunnen zijn door een brand.

2 likes

Ik ga niet eens meer op jou in want het heeft toch geen zin, bye

5 likes

Dezelfde reden als waarom anderen Meghan haten en het begint met een r

14 likes

Ga je nou echt de racisme kaart spelen? Heb het idee dat anderen geobsedeerd zijn en alleen positieve dingen over haar zeggen.

2 likes

Waarom gaan jullie nog in op haar? Gewoon negeren.

12 likes

Vinden de meeste mensen niet zowel het Britse Koninghuis als ook H&M beiden kut?

Ik zie eigenlijk geen enkele likable kant, ze moeten allemaal oprotten toch met hun rijkdom en gezeik. Fok ze allemaal.

13 likes

Tja maar hij wacht er al z’n hele leven op en werd er z’n hele leven op voorbereid. Lijkt me moeilijk om dan te zeggen: ah doe toch maar niet.
Wat zou hij trouwens gedacht hebben toen Beatrix aftrad ten gunste van WA? Damn mother, I want that too xD

Beetje respect voor de Robe of Righteousness graag!

1 like

Wow maar echt

3 likes

Oke het zal vast niets zijn maar ik heb nu al 2x in korte tijd online gelezen dat het huwelijk tussen Harry & Meghan aan een draadje hangt en dat er zelfs al een scheidingsadvocaat aangesteld zou zijn.

https://www.hln.be/royalty/staat-huwelijk-van-harry-en-meghan-op-springen-de-prins-is-eindelijk-wakker-geworden~ac7593db/

2 likes

Oke maar je wilt het toch ff kwijt ook al is het niks

1 like

Ja, het had ook in boulevard-topic gekund hoor.
Maar ik mis je punt denk ik, of mag er alleen gepost worden als nieuws bevestigd is?

En ik zeg dat vast niets zal zijn,niet dat het niets is.

3 likes

Die man van dat rtl boulevard fragmentje zegt letterlijk dat de roddel wss niet waar is🤣

4 likes

Dat zeg ik ook, alleen wellicht minder expliciet.
Nou ja we gaan het zien.

1 like

Volgt iemand de rechtzaak van Harry? Als ik op twitter lees dan komt hij best onvoorbereid over

Ik vind Megan er hier zo knap uitzien! Heb ik wel vaker met filmsterren en royals enzo, ik vind dat ze er in hun vrije tijd vaak veel leuker uitzien

13 likes