Het Royals topic

Vooral superkut, zo’n foto van dat kind die gewoon kind is en nu weer een soort vehikel voor jan en allemaal om zich aan te vergapen. Haat het.

3 likes

Vooral die opmerkingen over wat voor kleine rebel hij wel niet is (of gaat worden), net prins Harry, mama Catherine kan hem niet in bedwing houden etc. Of erger, wat hem allemaal wel niet zou mankeren. Een greep uit de reacties wanneer het ceremonies en dergelijke betreft.

Het is een fucking kind😅

Als het die van mij was dan werd hij waarsch neuspeuterend met zijn broek op zijn enkels gefilmd terwijl hij in een of andere dure gouden vaas pieste ofzo

1 like

Ja precies, vind het zo raar hoe genormaliseerd het is dat men maar alles kan vinden en roepen over kinderen alsof ze (en dat zijn ze in dit geval dus in principe ook) eigendom zijn van iedereen. Echt horror vind ik het.
En dan te bedenken dat er zoveel influencers zijn die dit dus vrijwillig doen…

1 like

Je hebt gelijk, ik heb het weggehaald.

3 likes

Zomerse shoot van de familie. Het waaide alleen flink, maar geeft wel iets minder statisch aan de shoot. Leuke foto’s. En Mambo steelt ook de show!

29 likes

Ik vind dit echt 1 van de leukste shoots geloof ik, lekker nonchalant

9 likes

Ik vond de interviews heel leuk, viel mij op hoe veel de zussen van elkaar houden. En Alexia kan zich heel goed verwoorden, vond haar antwoorden op social media vragen heel goed.

4 likes

Ja dit stukje vond ik ook erg mooi om te zien!

7 likes

Ja, zeker mooi. En ook heel eerlijk hoe ze zegt dat ze niet haar in schoenen zou willen staan.
Ik denk dat Alexia erg blij is dat zij niet de troonopvolger is, zoals vaak bij “de tweede” in lijn.

10 likes

Ik zag het op het journaal voorbij komen. En als laatst een shot dat ze over het strand lopen/weglopen en op de achtergrond de hond die in het zand zit te kakken (wat ook benoemd wordt door de journalist) hahaha :rofl:

3 likes

Hahaha die 2e foto met die hond zo stiekem ertussen. Vind het ook leuk Maxima met die riem in haar handen overal😂

Ps. Ik moet ook gniffelen om dat tasje bij Alexia dat opeens ergens vandaan is getrokken.

7 likes

Ik vind de kleuren van hun kleding echt geweldig bij elkaar staan

3 likes

En ik vind het leuk om de 2 dames in een blauwe baggy broek te zien. :slight_smile: Lekker nonchalant.

2 likes

Hahaha op die tweede foto zit willy er zo gek bij, hij lijkt er echt bij gefotoshopt

1 like

Alexia doet het hartstikke leuk! Ook wel echt knap zo in haar eentje zo’n bezoek afleggen

24 likes

Ik vind het leuk dat het echt een mix is van iets plechtigs proberen te doen als prinses en gewoon een 18-jarige zijn. :smiley:

6 likes

Ik zag deze foto’s voorbijkomen. Amalia heeft hier de pumps van het aanzoek uit Sex and the city aan! Zo leuk

30 likes

Ik vond dit ook een leuke foto, de nieuwe generatie royals

44 likes

Die kobaltblauwe kleur blijft prachtig. Die jurk van de kroning die Maxima toen droeg doet me hieraan denken!

14 likes

Waarom hebben ze allemaal die tasjes zo vast? Ten eerste past er in allemaal maar 1 tampon en 2 peuken in (of voor dat kind links een halve barbie) en ze kunnen toch zeker iemand inhuren om dat te dragen?
Ten tweede, het ziet er stom uit op de foto, leg ze dan voor dat moment op z’n minst weg.

3 likes