Hebben Meghan en Harry hier al afstand van gedaan of bevestigd? Op basis van wie zijn informatie schrijft die man een boek?
Het is een vertaling.
Ik bedoel het originele boek van Scobie
De bron voor de rel die nu in de pers is, komt volgens Scobie van een ex-medewerker van Meghan die inzage heeft gehad in de schriftelijke correspondentie tussen Meghan en Charles na het interview met Oprah.
Ja ik ben heel benieuwd of hij tot koning geroepen word op het balkon. Lijkt mij een aparte manier maar dat is met zijn moeder schijnbaar ook gebeurd
Hij lijkt wel heel klein vind ik altijd maar misschien valt dat wel mee hoor geen idee.
Wel een bijzondere manier van een nieuwe koning kronen. Het ging wel snel en zonder heel veel poespas. Wat een mensenmenigte ook bij dat balkon. Hopelijk hebben ze een succesvolle periode als koningspaar!
Koning Charles heeft kanker ![]()
Ahh wat verdrietig. En hij heeft zijn hele leven gewacht om koning te worden en dan nu ditā¦
Eigenlijk ook de omgekeerde wereld. Normaal ga je juist met pensioen op die leeftijd. (Met een reden) En hij wacht inderdaad zijn hele leven op dit moment ofzo? En dan dit⦠ik vind het ergens wat sneu allemaal. Zie hem weer zitten met die enorme kroon, cape en scepter.
Harry reist ook af naar Londen. Is natuurlijk logisch dat je bij familie wil zijn dan, maar krijg er niet helemaal een lekker gevoel bij.
Wat zit je niet lekker?
Krijg altijd een beetje een naar gevoel van dat soort berichten, nu ook. Dat bedoel ik meer. Ik word er niet verdrietig van oid, maar het raakt me wel.
Edit; Niet negatief tegenover Harry trouwens hoor. Doel op het bericht in zān geheel.
Bedoel je dat je dan denkt dat het missh slechter gaat met Charles dan ze aangeven?
Dat denk ik persoonlijk wel. Omdat het ook duidelijk is dat de relatie tussen die 2 niet goed is.
En misschien ook omdat het koningshuis zo min mogelijk negatieve dingen over de gezondheid van de leden naar buiten wilt brengen. Volgens mij wilden ze nooit naar buiten brengen dat de koningin mogelijk een bloedziekte had. Dus als ze dit nu naar buiten brengen zou het dan al in een uitgezaaid stadium zijn? Arme William, een zieke vrouw en vader.
Ik denk dat je hier wel vanuit mag gaan. Ze gaan vast niet volledig transparant zijn en meteen alles naar buiten brengen over zoān grote situatie wat het hele land weer op zijn kop zet. Er zal eerst een plan de campagne worden uitgestippeld.
Wat heeft Catherine? Is er bekend gemaakt waaraan ze is geopereerd?
Nee daar wordt bewust vaag over gedaan in het kader van privacy. Maar mensen online speculeren er daarom nu veel over, omdat ze ook best lang nodig heeft voor haar herstel
Ik heb weleens gelezen dat K&W een wens voor een vierde hadden. Misschien was ze zwanger en is dat mis gegaan? Kan natuurlijk ook zoiets zijn. Volgens mij hebben ze expliciet gezegd dat het bij haar geen kanker is.
De geruchten gaan dat het een hysterectomie is geweest. Daar staat ook een lange hersteltijd voor.