Doe niet zo overdreven, het gaat hier toch even over wat het zou kunnen zijn. Alsof de royals dit lezen en alsof de berichtjes hier hier enige impact op iemand anders hebben. Ik zou dit ook tegen de buurvrouw kunnen zeggen, dit is zo’n klein groepje met royal volgers.
Heftig! Maar goed, het blijft speculatie. Als de royals iets niet zijn is het transparant en dat hoeft natuurlijk ook niet. Hopelijk gaat het snel beter met beide! Heb niks met Charles maar dit gun je niemand.
Dit blijkt niet zo te zijn begreep ik van een vriendin. Zij werkt in het ziekenhuis, meestal kun je binnen 48u weer weg dan. We zullen er waarschijnlijk niet achter komen als het hier bij blijft en het nu ‘goed’ is, prima ook natuurlijk. Dit soort zaken mogen privé blijven.
@Scorpiovibes Ja, ik vermoed het ook. Hopelijk is het goed te behandelen.
Wauw. Veel van mijn berichten? Letterlijk alleen paar in het Boulevard topic en het Mommybloggers topic waarbij het ook het idee is dat je het over mensen in deze categorie hebt. Ik zit in zoveel meer topics waarbij het totaaal niet over bekende mensen/roddels gaat. Ik vind dit echt een beetje gemeen van je op persoonlijk level.
Echt helemaal niemand wordt twee weken opgenomen voor het verwijderen van een baarmoeder. Echt niet.
Maar zij is niet zomaar iemand. Maar goed we weten het niet, en zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Die foto die het paleis heeft gepost van Kate en haar kinderen? Kon niemand even vetten? Ze draagt geen ring, neemt een rare pose aan. De grote databanken hebben de foto al terug getrokken, er zou mee geknoeid zijn
En deze vrouw op de foto is ook miraculeus slanker in het gezicht dan de andere vrouw die ze in de auto zagen. Waarschijnlijk een oude foto genomen en daar gezichtjes op geplakt.
Ik sta achter bbl-complottheorie of scheiding kan ook zeker nu ze haar ring niet droeg ![]()
![]()
Ik vind het echt zo’n AI foto. Belachelijk eigenlijk dat ze ervoor kiezen om foto’s naar buiten te brengen terwijl ze in feite 3 maanden verlof heeft van haar werk.
Ze hadden idd makkelijk op een andere manier aandacht kunnen besteden aan moederdag (een oude foto gebruiken, in plaats van een foto kaartjes of tekeningen van de kinderen, etc) dat maakt het allemaal nog vreemder
Een oude foto gaat zeker niet helpen ![]()
Gezien de omstandigheden en het feit dat ze geen public engagements doet op het moment had ik dat niet gek gevonden
Blijkbaar heeft Kate zelf de foto bewerkt.
Ik denk dat ze 2 (of meer) foto’s gecombineerd heeft, dat niet iedereen leuk op 1 foto stond en je ze dan samenvoegt en net wat details vergeet. Dat ze het nabewerken zelf gedaan heeft geloof ik wel, veel foto’s die ze in het verleden gedeeld heeft van het gezin zijn ook door haar zelf gemaakt
Dit doe ik inderdaad erg vaak. Dan staat kind 1 op de ene foto met dichtgeknepen ogen, de ander kijkt op de andere foto net weg… veel aannemelijker dan al die rare theorieën haha
Ik kan me echt niet voorstellen dat zij plastische chirurgie aan haar lichaam zou laten plegen, echt absurd zou ik dat vinden mijn vermoeden is eerder misschien wel iets aan haar baarmoeder of andere organen.
Ik denk het ook niet, vond het alleen een van de grappigste theorieën die momenteel de ronde doen op Twitter.
Mijn moeder heeft een histerectomie gehad en zij was up en running na 2 a 3 weken. Ik na mijn galblaasverwijdering ook na zo veel tijd ongeveer.
Misschien heeft ze een long- of harttransplantatie gehad(again speculeren ![]()
) daar is de hersteltijd wel zo lang ![]()
![]()
Ja ik heb helaas wel ervaring met ziekenhuisopnames en inderdaad zo’n lange opname en herstelperiode is opvallend. Maar goed dit is allemaal onnodige speculatie. Ze voedden het alleen wel met deze foto en photoshopverhalen, zou dat dan zo gepland zijn of echt onhandigheid?