Krijg altijd een beetje een naar gevoel van dat soort berichten, nu ook. Dat bedoel ik meer. Ik word er niet verdrietig van oid, maar het raakt me wel.
Edit; Niet negatief tegenover Harry trouwens hoor. Doel op het bericht in z’n geheel.
Krijg altijd een beetje een naar gevoel van dat soort berichten, nu ook. Dat bedoel ik meer. Ik word er niet verdrietig van oid, maar het raakt me wel.
Edit; Niet negatief tegenover Harry trouwens hoor. Doel op het bericht in z’n geheel.
Bedoel je dat je dan denkt dat het missh slechter gaat met Charles dan ze aangeven?
Dat denk ik persoonlijk wel. Omdat het ook duidelijk is dat de relatie tussen die 2 niet goed is.
En misschien ook omdat het koningshuis zo min mogelijk negatieve dingen over de gezondheid van de leden naar buiten wilt brengen. Volgens mij wilden ze nooit naar buiten brengen dat de koningin mogelijk een bloedziekte had. Dus als ze dit nu naar buiten brengen zou het dan al in een uitgezaaid stadium zijn? Arme William, een zieke vrouw en vader.
Ik denk dat je hier wel vanuit mag gaan. Ze gaan vast niet volledig transparant zijn en meteen alles naar buiten brengen over zo’n grote situatie wat het hele land weer op zijn kop zet. Er zal eerst een plan de campagne worden uitgestippeld.
Wat heeft Catherine? Is er bekend gemaakt waaraan ze is geopereerd?
Nee daar wordt bewust vaag over gedaan in het kader van privacy. Maar mensen online speculeren er daarom nu veel over, omdat ze ook best lang nodig heeft voor haar herstel
Ik heb weleens gelezen dat K&W een wens voor een vierde hadden. Misschien was ze zwanger en is dat mis gegaan? Kan natuurlijk ook zoiets zijn. Volgens mij hebben ze expliciet gezegd dat het bij haar geen kanker is.
De geruchten gaan dat het een hysterectomie is geweest. Daar staat ook een lange hersteltijd voor.
Doe niet zo overdreven, het gaat hier toch even over wat het zou kunnen zijn. Alsof de royals dit lezen en alsof de berichtjes hier hier enige impact op iemand anders hebben. Ik zou dit ook tegen de buurvrouw kunnen zeggen, dit is zo’n klein groepje met royal volgers.
Heftig! Maar goed, het blijft speculatie. Als de royals iets niet zijn is het transparant en dat hoeft natuurlijk ook niet. Hopelijk gaat het snel beter met beide! Heb niks met Charles maar dit gun je niemand.
Dit blijkt niet zo te zijn begreep ik van een vriendin. Zij werkt in het ziekenhuis, meestal kun je binnen 48u weer weg dan. We zullen er waarschijnlijk niet achter komen als het hier bij blijft en het nu ‘goed’ is, prima ook natuurlijk. Dit soort zaken mogen privé blijven.
@Scorpiovibes Ja, ik vermoed het ook. Hopelijk is het goed te behandelen.
Wauw. Veel van mijn berichten? Letterlijk alleen paar in het Boulevard topic en het Mommybloggers topic waarbij het ook het idee is dat je het over mensen in deze categorie hebt. Ik zit in zoveel meer topics waarbij het totaaal niet over bekende mensen/roddels gaat. Ik vind dit echt een beetje gemeen van je op persoonlijk level.
Echt helemaal niemand wordt twee weken opgenomen voor het verwijderen van een baarmoeder. Echt niet.
Maar zij is niet zomaar iemand. Maar goed we weten het niet, en zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Die foto die het paleis heeft gepost van Kate en haar kinderen? Kon niemand even vetten? Ze draagt geen ring, neemt een rare pose aan. De grote databanken hebben de foto al terug getrokken, er zou mee geknoeid zijn
En deze vrouw op de foto is ook miraculeus slanker in het gezicht dan de andere vrouw die ze in de auto zagen. Waarschijnlijk een oude foto genomen en daar gezichtjes op geplakt.
Ik sta achter bbl-complottheorie of scheiding kan ook zeker nu ze haar ring niet droeg
Ik vind het echt zo’n AI foto. Belachelijk eigenlijk dat ze ervoor kiezen om foto’s naar buiten te brengen terwijl ze in feite 3 maanden verlof heeft van haar werk.