Misschien heeft ze ‘gewoon’ een burn-out, al lijkt me dat ze daarover wel open zouden zijn. Ben wel benieuwd wat er nu aan de hand is
Het valt me nog mee dat ze niet de stagiair beschuldigen hiervan. Of misschien was dat juist handiger geweest? Want wie gelooft er dat Kate echt zelf aan het photoshoppen is geweest, zeker als al eerder officieel vrijgegeven foto’s slecht waren gephotoshopt.
Los van dat het Britse koningshuis me weinig interesseert vind ik dit wel echt de omgekeerde wereld hoor, dat gespeculeer is toch ziekelijk als je er van een afstandje naar kijkt. Of ze niks zeggen, of een perfecte foto publiceren, de speculaties zouden toch wel doorgaan.
Het is vooral gewoon onhandig dat zeker nu ze extra onder een vergrootglas liggen die foto niet ff wat beter gecheckt is/dat een pro fotograaf dat doet. Maar verder is een in deze (imo beperkte)mate bewerkte foto toch echt geen nieuws meer? We zien elke dag beeld dat bewerkt is (reclame, social media), maarja de tabloids hebben iets nodig om over te schrijven denk ik
Picture kill is zeker terecht, een foto in de journalistiek moet waar zijn. Al vind ik dat hier ook weer anders wat dit is geen journalistieke foto en imo is deze foto niet ‘onwaar’ (ik denk gelijke foto’s samengevoegd) Maar wat mensen er allemaal achter zoeken vind ik nogal hysterisch
De speculaties zijn natuurlijk idioot maar het legt wel een heleboel gigantisch hypocriet gedrag bloot.
Dezelfde media die claimde dat Meghan haar miskraam heeft verzonnen, haar kinderen niet zouden bestaan, ze nooit zelfmoord wilde plegen en dat ze naakt achter een wagen gebonden moest worden zodat ze door de straten getrokken kon worden en mensen uitwerpselen naar haar konden gooien, gillen en huilen nu privacy voor Kate.
Als Meghan in deze situatie een moederdag foto had gemanipuleerd was ze levend gefilt door de pers.
En daarmee bedoel ik niet dat Kate het verdient om door het slijk getrokken te worden, zeer zeker niet, maar het laat wel zien dat het Paleis wel degelijk in machten staat om te controleren wat de pers schrijft, en dat ze dat moedwillig niet gedaan hebben in het geval van de zwarte Amerikaanse Meghan, maar wel voor de witte brave Kate.
Natuurlijk is dat olie op het vuur op complotdenkers
Dit alles wordt zo zo zo intens dom afgehandeld door het paleis.
Echt een PR nachtmerrie.
Ik wil dit overigens geen Kate VS Meghan verhaal maken. Mijn verontwaardiging is gericht op de firm en de media
Hahah ik ga echt stuk om die 1e. Lullig maar wel waar ofzo? Ik zie gelijk wat ze bedoelt
:pleading_face
Zo heftig. Hopelijk zal iedereen zich heel schuldig voelen die grapjes over haar heeft gemaakt in de media.
Zo heftig… hoop dat alle mensen met rare conspiracy theorieën nu wel 2 keer nadenken wat ze op internet slingeren
Zag de video net, verschrikkelijk zeg. Wat een drama in de familie. Hopelijk komen Kate en Charles er beiden weer goed bovenop.
Ik zag het ook net. Wat erg ![]()
Wat vreselijk. Zo dapper hoe ze het, na al die idiote theorieën online, met de wereld deelt. Ik moest ervan huilen😩
Dit vooral. Nee dit gaat even niet over jou ![]()
Eens hoor, maar die actie met die gephotoshopte foto bijvoorbeeld is toch wel een beetje gek? Heeft bijna als olie op het vuur gewerkt, al zullen ze niet gedacht hebben dat dat uit zou komen. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dit niet breed wilden delen, maar dan is dit toch wel een gekke tussenweg
De royal family shopt al jaren foto’s en doet dat slecht. En daar zijn ze altijd mee weg gekomen, dus niemand daar had verwacht dat het nu tegen zich zou keren.
Inderdaad dit. Een beetje endometriose of een operatie in het baarmoeder gebied, moet je niet over zeuren.
De mensen die nu het hardst roepen dat het verschrikkelijk is allemaal, zijn dezelfde mensen die eerder het vuurtje opstookten.
My god kom net langs een tiktok van een of andere domme doos die ervan overtuigd is dat die video van Kate AI is ![]()
![]()
![]()
Meine gute daar kwam mn zusje ook al mee aanzetten pff
Ik vind het zo sneu voor Alexia dat ze zo wordt afgezeken dat ze zo arrogant is. Denk dat haar standaard gezichtsuitdrukking ongeïnteresseerd overkomt. Maar in dit interview denk ik, jeetje wat voor een mediatraining krijgen zij, alle spontaniteit is weg https://twitter.com/yitzhak_co23261/status/1784215273832091842/mediaViewer?currentTweet=1784215273832091842¤tTweetUser=yitzhak_co23261