Het Royals topic

Ze hadden idd makkelijk op een andere manier aandacht kunnen besteden aan moederdag (een oude foto gebruiken, in plaats van een foto kaartjes of tekeningen van de kinderen, etc) dat maakt het allemaal nog vreemder

2 likes

Een oude foto gaat zeker niet helpen :joy:

2 likes

Gezien de omstandigheden en het feit dat ze geen public engagements doet op het moment had ik dat niet gek gevonden

7 likes

Blijkbaar heeft Kate zelf de foto bewerkt.

https://www.nu.nl/koningshuis/6304784/prinses-kate-reageert-op-verwarring-over-foto-ik-experimenteer-met-fotoshoppen.html

1 like

Ik denk dat ze 2 (of meer) foto’s gecombineerd heeft, dat niet iedereen leuk op 1 foto stond en je ze dan samenvoegt en net wat details vergeet. Dat ze het nabewerken zelf gedaan heeft geloof ik wel, veel foto’s die ze in het verleden gedeeld heeft van het gezin zijn ook door haar zelf gemaakt

4 likes

Dit doe ik inderdaad erg vaak. Dan staat kind 1 op de ene foto met dichtgeknepen ogen, de ander kijkt op de andere foto net weg… veel aannemelijker dan al die rare theorieĆ«n haha

1 like

Ik kan me echt niet voorstellen dat zij plastische chirurgie aan haar lichaam zou laten plegen, echt absurd zou ik dat vinden mijn vermoeden is eerder misschien wel iets aan haar baarmoeder of andere organen.

1 like

Ik denk het ook niet, vond het alleen een van de grappigste theorieƫn die momenteel de ronde doen op Twitter.
Mijn moeder heeft een histerectomie gehad en zij was up en running na 2 a 3 weken. Ik na mijn galblaasverwijdering ook na zo veel tijd ongeveer.

Misschien heeft ze een long- of harttransplantatie gehad(again speculeren :joy::joy:) daar is de hersteltijd wel zo lang :joy::joy:

2 likes

Ja ik heb helaas wel ervaring met ziekenhuisopnames en inderdaad zo’n lange opname en herstelperiode is opvallend. Maar goed dit is allemaal onnodige speculatie. Ze voedden het alleen wel met deze foto en photoshopverhalen, zou dat dan zo gepland zijn of echt onhandigheid?

6 likes

Misschien heeft ze ā€˜gewoon’ een burn-out, al lijkt me dat ze daarover wel open zouden zijn. Ben wel benieuwd wat er nu aan de hand is

1 like

Het valt me nog mee dat ze niet de stagiair beschuldigen hiervan. Of misschien was dat juist handiger geweest? Want wie gelooft er dat Kate echt zelf aan het photoshoppen is geweest, zeker als al eerder officieel vrijgegeven foto’s slecht waren gephotoshopt.

Los van dat het Britse koningshuis me weinig interesseert vind ik dit wel echt de omgekeerde wereld hoor, dat gespeculeer is toch ziekelijk als je er van een afstandje naar kijkt. Of ze niks zeggen, of een perfecte foto publiceren, de speculaties zouden toch wel doorgaan.

4 likes

Het is vooral gewoon onhandig dat zeker nu ze extra onder een vergrootglas liggen die foto niet ff wat beter gecheckt is/dat een pro fotograaf dat doet. Maar verder is een in deze (imo beperkte)mate bewerkte foto toch echt geen nieuws meer? We zien elke dag beeld dat bewerkt is (reclame, social media), maarja de tabloids hebben iets nodig om over te schrijven denk ik

3 likes

Picture kill is zeker terecht, een foto in de journalistiek moet waar zijn. Al vind ik dat hier ook weer anders wat dit is geen journalistieke foto en imo is deze foto niet ā€˜onwaar’ (ik denk gelijke foto’s samengevoegd) Maar wat mensen er allemaal achter zoeken vind ik nogal hysterisch

1 like

De speculaties zijn natuurlijk idioot maar het legt wel een heleboel gigantisch hypocriet gedrag bloot.

Dezelfde media die claimde dat Meghan haar miskraam heeft verzonnen, haar kinderen niet zouden bestaan, ze nooit zelfmoord wilde plegen en dat ze naakt achter een wagen gebonden moest worden zodat ze door de straten getrokken kon worden en mensen uitwerpselen naar haar konden gooien, gillen en huilen nu privacy voor Kate.
Als Meghan in deze situatie een moederdag foto had gemanipuleerd was ze levend gefilt door de pers.

En daarmee bedoel ik niet dat Kate het verdient om door het slijk getrokken te worden, zeer zeker niet, maar het laat wel zien dat het Paleis wel degelijk in machten staat om te controleren wat de pers schrijft, en dat ze dat moedwillig niet gedaan hebben in het geval van de zwarte Amerikaanse Meghan, maar wel voor de witte brave Kate.

Natuurlijk is dat olie op het vuur op complotdenkers

Dit alles wordt zo zo zo intens dom afgehandeld door het paleis.
Echt een PR nachtmerrie.

Ik wil dit overigens geen Kate VS Meghan verhaal maken. Mijn verontwaardiging is gericht op de firm en de media

27 likes

Hahah ik ga echt stuk om die 1e. Lullig maar wel waar ofzo? Ik zie gelijk wat ze bedoelt

2 likes

:pleading_face

2 likes

Zo heftig. Hopelijk zal iedereen zich heel schuldig voelen die grapjes over haar heeft gemaakt in de media.

10 likes

Ahh zo verdrietig. @Maurice , inderdaad, wat zwaar moet dat geweest zijn

1 like

Zo heftig… hoop dat alle mensen met rare conspiracy theorieĆ«n nu wel 2 keer nadenken wat ze op internet slingeren