Het Royals topic

Ik vind dit echt een leuke foto. Ook wat stoerder ofzo

4 likes

Vind ze ook allebei zo mooi gekleed, lekker kleurrijk. Ik vind het ook heel tof dat Amalia gewoon lekker een broek aandoet ipv een jurk of rok (wil die broek nu zelf ook trouwens)

2 likes

Is er al een website of blog waar gepost wordt van welk merk alles is? Zou leuk zijn.

image

Ahhh leuk om te zien dat Alexia gewoon dingen van de Zara en H&M aan heeft.

5 likes

Wat een leuke site!! Leuk om te zien ook dat de meiden vaak dingen lenen van Maxima, maar hoe dan doet iemand deze schoenen aan op deze manier haha.

Screenshot_20210430-161647_Chrome

5 likes

Wat een verschrikkelijke kwal die Jort Kelder. Snapt hij niet dat vrouwen hiervan een eetstoornis kunnen krijgen. En die opmerking over Alexia zegt zoveel over hoeveel vieze oude mannen er nog bestaan die een vrouw haar talenten beoordelen op haar uiterlijk. Hij en die Sander vind ik verschrikkelijk.

Vervolgens deelde Jort wel een compliment uit aan prinses Alexia. “Ik vind wel die Alexia, dat tweede zusje, dat lijkt me wel een talent om allerlei redenen.”

Als de tafelgasten verbaasd vragen welke redenen hij bedoelt, antwoordt Jort: “Die beweegt wat makkelijker, ziet er goed uit.”

1 like

Ja ik vond het ook echt belachelijk dat niemand daar tegenin ging, wat een lamlul

Pff dit is zo walgelijk weer. Ik word echt zo kwaad van die vieze mannetjes die Alexia lopen op te hemelen en Amalia fatshamen. Sowieso nooit oké, maar het zijn facking tieners. Echt doe normaal gewoon.

13 likes

Hij weet ook dondersgoed dat hij met dit soort uitspraken onder vuur komt te liggen, daar kickt ie gewoon op

Ik snap echt niet dat die tvprogrammas de mogelijkheis creeeren om dit soort uitspraken te doen. Houd gewoon je mond over haar.

1 like

Anders houden al die gore oude mannen even hun mond over het uiterlijk van een stel tieners… Alexia is pas vijftien! Smeerlappen zijn het.

11 likes

Wat ontzettend gemeen.

Maar heeft iedereen die hierop reageert de inhoud van dit artikel gelezen of slaat iedereen automatisch aan op het woord fatshaming?

Ik heb namelijk helemaal niet het idee dat dit iets met fatshaming te maken heeft. Hij zegt dat ze dat kleine autootje aan het ontgroeien zijn en dat het er wat knullig uit zag, nou dat laatste dacht ik ook toen ik die beelden zag. Ze zagen er gewoon heel groot uit in dat mini-autootje, waardoor het inderdaad iets knulligs had.

Overigens vind ik de verontwaardiging over de opmerkingen over Alexia wel volledig terecht. Echt top om te zien dat vrouwen weer volledig op hun uiterlijk beoordeeld worden, wie knap is is vast getalenteerd :+1:

3 likes

Meghan heeft een boek geschreven voor kinderen. Met als illustratie een vader die soldaat is en rood haar heeft.

Ik heb nou toch zo’n leuke samenwerking met Bloomon

6 likes

Máxima ter ere van 50e verjaardag geïnterviewd door Matthijs van Nieuwkerk

Ik verwacht weinig echt nieuws van dit interview

1 like

Sowieso dat Matthijs Carel Kraayenhof heeft geritseld om opeens onverwachts achter Maxima op te duiken. Dan pakt hij zijn bandoneon erbij om nogmaals Adios Nonino van Piazzolla te spelen en gaat Matthijs indringend met zijn neus op 10 cm van het gezicht van Maxima zitten kijken naar of ze weer gaat huilen.

13 likes

Wat een plaatje weer.
Wat Maxima toch een mooie vrouw :smiling_face_with_three_hearts:
Ze vieren vandaag haar 50ste verjaardag in Carré.

.

34 likes

Wauw!!

Ik moet altijd zo lachen om Alexia’s blik :laughing:

image

38 likes

Maar hoezo mag zij wel haar verjaardag vieren in Carré?
Vind haar jurk wel heel erg mooi. Die van Amalia ech totaal niet.

4 likes