Máxima ter ere van 50e verjaardag geïnterviewd door Matthijs van Nieuwkerk
Ik verwacht weinig echt nieuws van dit interview
Máxima ter ere van 50e verjaardag geïnterviewd door Matthijs van Nieuwkerk
Ik verwacht weinig echt nieuws van dit interview
Sowieso dat Matthijs Carel Kraayenhof heeft geritseld om opeens onverwachts achter Maxima op te duiken. Dan pakt hij zijn bandoneon erbij om nogmaals Adios Nonino van Piazzolla te spelen en gaat Matthijs indringend met zijn neus op 10 cm van het gezicht van Maxima zitten kijken naar of ze weer gaat huilen.
Wat een plaatje weer.
Wat Maxima toch een mooie vrouw 
Ze vieren vandaag haar 50ste verjaardag in Carré.
.
Wauw!!
Ik moet altijd zo lachen om Alexia’s blik 

Maar hoezo mag zij wel haar verjaardag vieren in Carré?
Vind haar jurk wel heel erg mooi. Die van Amalia ech totaal niet.
Aaah wat ziet iedereen er mooi uit!! Maxima vooral 
De jurk keuze van Amalia vind ik ook wat minder, iets teveel zo’n klassieke poppen- achtig ofzo, (jeetje hoe omschrijf je dat) dat maakt wat ouwelijk.
Die jurk van Maxima !!
Ze outshined haar dochters, maar zij is ook de jarige.
OK, dan keur ik het goed!
Voor zover ik weet kiezen de prinsessen zelf hun kleding. Lijkt me verder niet nodig om dat af te katten.
Ik vind de jurk van Amalia ook mooi (het mooist zelfs met die bloemen!)!
Sowieso mooie foto wel.
Omdat ze zelf hun jurken kiezen mag je daar geen mening over hebben?
Je mag alles zeggen.
Het lijkt mij alleen niet nodig.
Ik zal in ieder geval nooit in real life tegen een 17 jarige zeggen dat ze een lelijke jurk aan heeft.
Ik krijg bij Alexia met haar haar- en jurkkleur echt Little Mermaid vibes! Ze zien er allemaal goed uit
Wauw wat zien ze er allemaal prachtig uit. Ik ga altijd zo goed op Alexia haar blik/ uitstraling ze heeft echt zo een perfecte resting bitch face. Teach me queen!
Hier vind ik Ariane erg leuk. Ik hoor vaak dat zij het minst leuke is maar nee niet mee eens
Ik vind de outfit van Amalia echt niet mooi en ook erg ouwelijk ogen. Máxima, Ariana en Alexia hebben echt alle 3 mooie jurken aan en hun overal look vind ik ook echt heel mooi.
Ooh juist heel mooi Amalia, en wat een prachtig haar ook. Echt een Koninginne-uitstraling heeft ze!
Jaaa dat vind ik ook wel echt, een soort van statig maar toch zacht/lief qua uitstraling.