Aaah wat ziet iedereen er mooi uit!! Maxima vooral
De jurk keuze van Amalia vind ik ook wat minder, iets teveel zo’n klassieke poppen- achtig ofzo, (jeetje hoe omschrijf je dat) dat maakt wat ouwelijk.
Die jurk van Maxima !!
Ze outshined haar dochters, maar zij is ook de jarige.
OK, dan keur ik het goed!
Voor zover ik weet kiezen de prinsessen zelf hun kleding. Lijkt me verder niet nodig om dat af te katten.
Ik vind de jurk van Amalia ook mooi (het mooist zelfs met die bloemen!)!
Sowieso mooie foto wel.
Omdat ze zelf hun jurken kiezen mag je daar geen mening over hebben?
Je mag alles zeggen.
Het lijkt mij alleen niet nodig.
Ik zal in ieder geval nooit in real life tegen een 17 jarige zeggen dat ze een lelijke jurk aan heeft.
Ik krijg bij Alexia met haar haar- en jurkkleur echt Little Mermaid vibes! Ze zien er allemaal goed uit
Wauw wat zien ze er allemaal prachtig uit. Ik ga altijd zo goed op Alexia haar blik/ uitstraling ze heeft echt zo een perfecte resting bitch face. Teach me queen!
Hier vind ik Ariane erg leuk. Ik hoor vaak dat zij het minst leuke is maar nee niet mee eens
Ik vind de outfit van Amalia echt niet mooi en ook erg ouwelijk ogen. Máxima, Ariana en Alexia hebben echt alle 3 mooie jurken aan en hun overal look vind ik ook echt heel mooi.
Ooh juist heel mooi Amalia, en wat een prachtig haar ook. Echt een Koninginne-uitstraling heeft ze!
Jaaa dat vind ik ook wel echt, een soort van statig maar toch zacht/lief qua uitstraling.
Ah dit filmpje. Beatrix ziet er zo aandoenlijk uit! Ook echt mini vergeleken met dat lange gezin haha
ja dat viel me ook al op, zo schattig met haar capje
Ja, ik ook wel! Maar ze doet me ook een beetje aan Maragaret denken (zoals ze in The Crown wordt gespeeld, ik weet eigenlijk niet hoe Maragaret echt was ).
Ah valt me echt op dat Amalia de hele tijd heel lief wat op Beatrix let en haar erbij probeert te betrekken enzo. Ze lijkt me echt lief!
Oh ja nu je het zegt! Hij zegt volgens mij ook echt tegen haar dat ze los moet laten.
Hahaha ja het klinkt nu echt alsof niemand kan begrijpen dat Maxima van muziek houdt hahaha.
@Ophelia Ja valt me op dat Amalia dat wel vaker doet, hun dynamiek is altijd een beetje awkward vind ik haha
Ik moet trouwens ook altijd zo lachen om Maxima
‘Majesteit, gefeliciteerd met u verjaardag!’
‘Jaaaaa nog niet, maar komt wel’