‘Hij was een beetje dom’ kwam ook heel spontaan over
dat was ook ingestudeerd, dus ik geloof het nooit helemaal.
Ja precies, reken maar dat alles van A tot Z langs de RVD moet voordat er ook maar iets mag worden uitgezonden waarbij de koninklijke familie betrokken is.
Was die “talkshow”/quiz met koningsdag ook niet live dan? Ik dacht dat dat live was, met misschien een minuut vertraging ofzo.
Zou Máxima tijdens dit interview met Matthijs ook vaak “stop! Dit moet ff opnieuw” hebben gezegd?
Ik denk dat het niet per sé op die manier gaat, maar wel dat alle vragen die Matthijs zou willen stellen eerst allemaal door de RVD moeten worden bekeken en goedgekeurd. En ik las ergens ook dat in het geval van dit interview de RVD dan ook nog over de eindmontage gaat, dus dat er voordat het op tv komt nog dingen kunnen worden uitgeknipt.
Ja denk ik ook en bijv ook als voorbeeld het poëzie cadeau van Matthijs. Helemaal “verrast” maar twee minuten later had ze ineens ook een cadeau voor hem die precies aansloot. Toch geen verrassing 
Toen zei ze ook “ik hoorde dat u dit boek cadeau ging geven” oid
Ik vind het zo erg dat BBC zo erg Diana heeft gemanipuleerd, en dat interview nog steeds wordt uitgezonden. Ondanks dat ik denk dat Diana met haar interview heeft laten zien dat je open kunt zijn over relatieproblemen en affaires.
Is dit echt? Lijkt wel photoshop
Ja, ingezoomd op een foto van @koninklijkhuis op insta
Hahaha neeee dit kan niet. Die riem ook! Echt een ontsnapte cowboy
Ik heb even hoop dat hij hier oorspronkelijk iets overheen droeg maar dat uit heeft getrokken omdat het anders misschien vies kon worden.
Wat vinden jullie van het nieuwe interview van Harry, ik krijg toch steeds minder en minder respect voor ze doordat ze steeds dezelfde media opzoeken om hun verhaal te vertellen. Ik heb nu verschillende eerste woorden van Archie gehoord: crocodile en nu is het opeens mama/papa en grandma. Ik weet niet wat hij wilt bereiken met het nieuwe interview, dit lijkt nu echt op sensatiezoeken.
Ja ik heb er ook een gemengd gevoel over. Snap zeker dat je ook je eigen kant wilt vertellen maar ik ben ook een persoon die vindt dat je de vuile was niet buiten hangt zeg maar. Vraag me nu vooral af wat ze willen bereiken? Het blijft maar door gaan, lijkt inderdaad meer op sensatie zoeken.
Haha nee ik vind het gewoon grappig om hem zo casual te zien ineens. Onze Willy, een man van het volk!
Het doet me denken aan een reclame voor de Hornbach haha. Amejajajippiejippiejeeej
Bedoel je dat interview over z’n trauma’s met Oprah voor de docuserie The Me You Can’t See ?
Zo ja, dan lijkt me de bedoeling wel duidelijk toch?
Of is er een ander interview?