Het Royals topic

Denk een typefout. De 9 staat naast de 0 op het toetsenbord

1 like

Lol :joy: typefoutje haha! Ben moe.

Prinses Beatrice is zwanger!

8 likes

Hebben jullie trouwens de ‘armchair’ podcast (van Dax Shepard) al geluisterd met Prince Harry?
Ik vond het echt teeeeenenkrommend, er werd alleen maar aanbeden en meegeknikt. Totaal niet kritisch. Ik heb daardoor niet zo heel aandachtig kunnen luisteren, maar in de podcast uit Harry zich onder andere over hoe hij zijn leven vergelijkt met de Truman show en spreekt hij veel over mental health (zijn eigen en zijn werk hiervoor).

En het interview met Matthijs en Maxima is hier ook nog niet besproken volgens mij? Dat vond ik wel een leuk interview. Heb veel nieuwe dingen over haar gehoord die ik nog niet wist. Over haar werk, maar ook privé werd veel besproken. Ik vond het evenwicht tussen vrolijke luchtige onderwerpen en zwaardere onderwerpen wel goed. Ook bijv de hele vakantie-gate en de boot, volgens mij vond Maxima dat niet zo leuk dat hij daar over begon. Het mooiste vond ik de momenten dat Maxima over haar liefde voor WA spreekt. Kwam op mij heel eerlijk en oprecht over.

1 like

Het interview van Máxima was van tevoren al helemaal gescript. Denk ook dat er een soort uitruil gedaan is, Mathijs mocht het over de Griekenland-gate hebben in ruil dat er over haar verdiensten als VN-gezant gesproken werd. Ik vond haar echt finaal de plank mis slaan bij haar verdediging over de boot en de vakantie. “We mochten gewoon op vakantie”, volgens mij heeft ze nog steeds niet begrepen waarom iedereen er toen zo over viel, ondanks het hele excuses filmpje.

8 likes

Ja het leek mij ook dat alles vantevoren gescript was, die ruil klinkt inderdaad wel logisch nu je het zegt. Maar toch vond ik haar gezicht een beetje vertrekken toen Matthijs over Griekenland begon (of over de boot, weet ik niet meer). Maar kan natuurlijk dat ze het, ondanks dat het afgesproken was, nog steeds niet leuk vond :stuck_out_tongue:
Vond haar reactie inderdaad daarin ook niet sterk, ook niet over die boot trouwens. Misschien dat ik daarom verrast was, dat ze dat dan niet ook beter had voorbereid.

1 like

Oh ja dat met die boot. “Ik gun hem dat wel”

Ik gun mijn vriend ook wel een boot van een paar miljoen hoor :blush:

2 likes

‘Hij was een beetje dom’ kwam ook heel spontaan over :wink: dat was ook ingestudeerd, dus ik geloof het nooit helemaal.

Ja precies, reken maar dat alles van A tot Z langs de RVD moet voordat er ook maar iets mag worden uitgezonden waarbij de koninklijke familie betrokken is.

1 like

Was die “talkshow”/quiz met koningsdag ook niet live dan? Ik dacht dat dat live was, met misschien een minuut vertraging ofzo.

Zou Máxima tijdens dit interview met Matthijs ook vaak “stop! Dit moet ff opnieuw” hebben gezegd?

Ik denk dat het niet per sé op die manier gaat, maar wel dat alle vragen die Matthijs zou willen stellen eerst allemaal door de RVD moeten worden bekeken en goedgekeurd. En ik las ergens ook dat in het geval van dit interview de RVD dan ook nog over de eindmontage gaat, dus dat er voordat het op tv komt nog dingen kunnen worden uitgeknipt.

3 likes

Ja denk ik ook en bijv ook als voorbeeld het poĂ«zie cadeau van Matthijs. Helemaal “verrast” maar twee minuten later had ze ineens ook een cadeau voor hem die precies aansloot. Toch geen verrassing :wink:

4 likes

Toen zei ze ook “ik hoorde dat u dit boek cadeau ging geven” oid

1 like

Nikkie en Maxima. :pleading_face::pleading_face:

13 likes

Ik vind het zo erg dat BBC zo erg Diana heeft gemanipuleerd, en dat interview nog steeds wordt uitgezonden. Ondanks dat ik denk dat Diana met haar interview heeft laten zien dat je open kunt zijn over relatieproblemen en affaires.

Die jaarlijkse vrijwilligersdag levert toch altijd weer mooie beelden op

23 likes

Is dit echt? Lijkt wel photoshop

4 likes

Ja, ingezoomd op een foto van @koninklijkhuis op insta

1 like

Hahaha neeee dit kan niet. Die riem ook! Echt een ontsnapte cowboy

7 likes

Ik heb even hoop dat hij hier oorspronkelijk iets overheen droeg maar dat uit heeft getrokken omdat het anders misschien vies kon worden.

3 likes