Het Royals topic

Dit kekke vestje mocht inderdaad niet vies worden :sweat_smile:

8 likes

Wat vinden jullie van het nieuwe interview van Harry, ik krijg toch steeds minder en minder respect voor ze doordat ze steeds dezelfde media opzoeken om hun verhaal te vertellen. Ik heb nu verschillende eerste woorden van Archie gehoord: crocodile en nu is het opeens mama/papa en grandma. Ik weet niet wat hij wilt bereiken met het nieuwe interview, dit lijkt nu echt op sensatiezoeken.

1 like

Ja ik heb er ook een gemengd gevoel over. Snap zeker dat je ook je eigen kant wilt vertellen maar ik ben ook een persoon die vindt dat je de vuile was niet buiten hangt zeg maar. Vraag me nu vooral af wat ze willen bereiken? Het blijft maar door gaan, lijkt inderdaad meer op sensatie zoeken.

Haha nee ik vind het gewoon grappig om hem zo casual te zien ineens. Onze Willy, een man van het volk!

2 likes

Het doet me denken aan een reclame voor de Hornbach haha. Amejajajippiejippiejeeej

16 likes

Bedoel je dat interview over z’n trauma’s met Oprah voor de docuserie The Me You Can’t See ?
Zo ja, dan lijkt me de bedoeling wel duidelijk toch?
Of is er een ander interview?

:fire: :fire:

11 likes

Ja, ik vind dit gewoon een top look hoor.
Walk walk fashion baby!

4 likes

Waarom voel ik me zo ongemakkelijk als ik hier naar kijk.

5 likes

Past wel beter bij zn Haagse lucky tv accent

6 likes

Sexy Lexy!!

1 like

Hoe gaat de dochter van Harry en Meghan heten? Ik gok: Poppy, Lily, Ava, Evie, Didi, Frances. Wat denken jullie?

2 likes

Diana. Of als tweede naam

5 likes

Is er iets bekend over wanneer Meghan uitgerekend is? Geen flauw idee waar ze voor kiezen, vond Archie een leuke maar opvallend Amerikaanse naam. In de lijn der verwachting ligt een verwijzing naar Diana, maar ben benieuwd!

Iets met Diana en Doria, beide omas vernoemd

2 likes

Diana als eerste naam zou misschien wat te heftig zijn? Kan ik me zo voorstellen. Maar ik denk wel dat ze hun dochter naar Diana gaan vernoemen. Verder heb ik echt geen idee welke kant ik op moet denken qua naam… Meghan zei in het interview met Oprah dat ze in de zomer uitgerekend is, dus het zou ook zomaar nog een paar maanden kunnen duren

Sorry maar wanneer wordt Prins Andrew eens een keer levend in de vlaggenmast gehesen?

18 likes

Dezelfde dag dat Meghan volledig geaccepteerd gaat worden door The Firm :sweat_smile:

2 likes

Maar dit is toch logisch, ik snap niet dat ze er nog op staan. Ze hebben zich zo negatief uitgelaten over het koningshuis en het zijn van een Royal dat ze er toch beter vanaf gehaald kunnen worden?

1 like

Lilibet Diana is geboren :pleading_face:

Naar zijn oma en zijn moeder. Lieve naam!

52 likes