Het Royals topic

Leuk!!!

1 like

Mooie namen!

BAM!

Leuke namen :heart:

1 like

Misschien omdat ze al dichterbij haar familie zijn gaan wonen om zo ook een stukje van zijn familie te behouden? Maar wel heel lief, Lilibeth :heart: Ik hoor het Philip in the Crown zo zeggen.

8 likes

Ergens lijkt die moeder van Meghan me ook wel zo iemand die zich daar totaal niet druk over maakt. In tegenstelling tot de royals ongetwijfeld. Wel een leuke combinatie van namen in elk geval.

5 likes

Lijkt me ook ergens weer awkward dat je kleinkind dan jouw koosnaampje heeft ofzo :sweat_smile:

4 likes

Stiekem wel benieuwd of Charlie ook op de shortlist heeft gestaan. Edit: oh wacht er is al een Charlotte natuurlijk.

Sws dat Lili/Lily nu een populaire naam gaat worden (dit jaar)!

1 like

Hahaha Jorney is geen echte queen hé

Wie, Meghan? :smile:

Telt het ook als het Lily is met een i?:rofl:

Jij had ook een voorspellende gave.

1 like

Oeps verkeerde topic

1 like

Ja en Diana heeft haar kleinkinderen nooit kunnen zien, dus ik snap die urgentie wel. Misschien wilde Meghan zelf juist ook heel graag deze vernoemingen. En blijkbaar hadden ze geen zin in meer dan twee namen… Ik vind Lili iig heel leuk en eigentijds!

3 likes

Ben heel benieuwd of ze ook een foto van hun dochter willen delen, ze zijn daar met Archie (begrijpelijkerwijs) best wel terughoudend in

2 likes

Volgens Omid Scobie (journalist die bevriend is met ze) niet https://mobile.twitter.com/scobie/status/1401574803618897926

1 like

Ik vraag me af of er ooit een royal gewoon lekker Mavo heeft gedaan?

11 likes

Beetje een dooddoener. Los van wat je van de monarchie vindt… Hartstikke knap van haar toch? Cum laude slagen, dat is maar een heel klein percentage per jaar die dat lukt!

Duidelijk een slimme meid, dus nee; geen mavo. En misschien hebben de omstandigheden waarin ze is opgegroeid ook meegeholpen (2 of 3 talig opgevoed, wat van de wereld gezien, etc.) maar alsnog…

22 likes

Ik oordeel helemaal niet. Maar naar mijn weten kunnen alle royals gelijk naar de universiteit, dat vind ik best bijzonder.

Oh dat heb ik gemist inderdaad. Gelukkig, dat maakt ze al iets relatable :wink:

1 like