Zo leuk!!!
Ik weet niet hoor ik vind dit dan weer zo typisch, je vernoemt je kind naar twee royal familieleden van je man.
Ik hoop dat ze de namen gekozen hebben uit alle oprechtheid en liefde Archie en Lili vind ik wel erg schattig samen.
Ja, ik had eigenlijk ook wel een vernoeming naar haar eigen moeder verwacht! Had ook niet misstaan in het rijtje. Maar ze zullen wel zo hun eigen afwegingen hebben.
Dat bedoel ik, ook omdat ze zo een goede band met haar moeder heeft.
Nouja ze vernoemen hun dochter naar zijn moeder en oma, dat is niet heel gek toch
Op zich niet gek, maar waarom 2 vernoemingen naar je mans familie en geen 1 naar je eigen moeder? Vind dat wel beetje gek. Zo uit verhouding. Maar weten wij veel wat hun afwegingen zijn geweest. Lily als roepnaam vind ik wel prachtig. Lekker kort.
Leuk!!!
Mooie namen!
BAM!
Leuke namen
Misschien omdat ze al dichterbij haar familie zijn gaan wonen om zo ook een stukje van zijn familie te behouden? Maar wel heel lief, Lilibeth Ik hoor het Philip in the Crown zo zeggen.
Ergens lijkt die moeder van Meghan me ook wel zo iemand die zich daar totaal niet druk over maakt. In tegenstelling tot de royals ongetwijfeld. Wel een leuke combinatie van namen in elk geval.
Lijkt me ook ergens weer awkward dat je kleinkind dan jouw koosnaampje heeft ofzo
Stiekem wel benieuwd of Charlie ook op de shortlist heeft gestaan. Edit: oh wacht er is al een Charlotte natuurlijk.
Sws dat Lili/Lily nu een populaire naam gaat worden (dit jaar)!
Hahaha Jorney is geen echte queen hé
Wie, Meghan?
Telt het ook als het Lily is met een i?
Jij had ook een voorspellende gave.
Oeps verkeerde topic