Haha dit filmpje. Echt 7 minuten lang Lucky
Hahaha ‘en voor wie ben jij vanavond?’ 
Awgh ik zit Duitsland tegen Engeland kijken en bij de eerste goal zoomden ze in op William, Kate en hun oudste zoontje. Zo schattig haha
. Leuk uitje met zn pa en ma.
En gisteravond mochten ze er ook weer bij zijn. William vliegt zowat omhoog bij de eerste goal 
George in een driedelig pak.
Geef die jongen gewoon een voetbalshirt en wat schmink op z’n wangen.
Viel me ook meteen op. Waarom heeft dat kind zijn schooluniform aan?
Ja, dat kan natuurlijk ook wel.
Vond dat echt zo’n typisch kind van Sims met zo’n pak
Had ergens gelezen dat dat de dress code is van de VIP/privé box waaruit ze naar de match kijken, maar geen idee of dat waar is.
Alexia lekker in de zarabroek gok ik
Leuke foto’s weer! Ariane lijkt echt op te bloeien, ik vond haar met koningsdag echt een leukerd. Ze komt lekker ‘zichzelf’ over. Heel ontspannend.
Alexia trekt echt weer een meangirls gezicht, terwijl ze op bewegend beeld juist heel vriendelijk overkomt. Regina George eat your heart out.
Ze lijkt ook 20 cm te zijn gegroeid sinds de vorige foto.
Echt leuke meiden <3 Las net ook zo’n schattig stukje dat Maxima het zo erg vindt dat Amalia en Alexia volgend jaar niet meer thuis wonen, en dat ze zei: ‘Misschien leren we nu wel een heel nieuwe Ariane kennen’ 
Ik wil ook door Natan gekleed worden
Supermooi indd!
Wow, oke die Delphine is nu dus ook bij bijeenkomsten van het koningshuis? Heftig. Hoe erg is dit een ding? Is de gemiddelde Belg hier blij mee?
https://www.ad.nl/show/nieuwe-prinses-delphine-voor-het-eerst-op-belgische-feestdag~a2c2875c/
De journalisten die er over berichten zijn daar blij mee. Delphine draagt geen Nathan, dus nog iets extra om over te schrijven. Verder 🤷
Nationale feestdag is vrije dag. Ik ken maar 1 iemand die het viert (schoonzus van een collega) en blijf dat heel bijzonder vinden.
Waarom is dat heftig? Ik vond het alleen jammer dat ik niet in Brussel was voor de feestdag, veel meer te doen.
Dat er iemand bij het koningshuis gekomen is op latere leeftijd en dan deze rol heeft. Maar oke, Belgen boeit het allemaal niet echt 
De mensen hebben enkel een mening over het koningshuis als het om de dotatie gaat