Geen idee eigenlijk, ik hoor dat vaak. Volgens mij kun je tot 10% aftrekken van je belasting dus het zal daar wel vandaan komen.
Zeg ook zeker niet dat iedereen dat moet doen hoor, vind het zelf ook veel.
Geen idee eigenlijk, ik hoor dat vaak. Volgens mij kun je tot 10% aftrekken van je belasting dus het zal daar wel vandaan komen.
Zeg ook zeker niet dat iedereen dat moet doen hoor, vind het zelf ook veel.
Naja, als je gaat zitten haten op een meisje die een fiets krijgt en haar verjaardag viert dan komt dat toch echt wel over als jaloezie.
Ik zag Amalia’s brief voorbij komen en daar staat dus in “Corona tijd”. Vinden mensen op Twitter het nodig om dingen te zeggen als “het is ‘coronatijd’, nou ze was toch cum laude geslaagd??”
En mensen die de hele brief analyseren op gebruik van interpunctie
waarom zeuren mensen zo
Het viel mij ook op maar ik vind het juist wel aandoenlijk ofzo.
Straks nog: “Dat heeft de PR-afdeling expres gedaan zodat het lijkt alsof het door haarzelf geschreven is.”
De Bijbel, haha (‘tienden’). Volgens mij zijn er wel kerken/gemeenschappen waar dit gehanteerd wordt maar niet zoveel geloof ik.
Ik vind het trouwens onzin dat het naar een goed doel zou moeten, het is gewoon geld van de overheid en die kan veel beter bedenken wat met dit geld te doen dan een individu. Het zal hopelijk goed terecht komen. Echt klasse dat Amalia dit gedaan heeft.
Denk je niet dat de PR zich ermee bemoeit? Er zit in ieder geval wel een heel team aan adviseurs om het koningshuis heen. De ophef rondom het inkomen wat Amalia zou krijgen (en sowieso de dalende populariteit) zal het hele koningshuis ongetwijfeld niet ontgaan zijn en daar zullen echt wel gesprekken over gevoerd zijn. Geloof wel meteen dat Amalia die brief zelf heeft geschreven, al dan niet hier en daar gestuurd door haar adviseurs. Ik vind het een solidaire keuze.
Tuurlijk komt er bij zo’n instituut PR kijken maar het zal mij niets verbazen als het initiatief wel eerst uit Amalia zelf komt.
Hahaha ‘en voor wie ben jij vanavond?’
Awgh ik zit Duitsland tegen Engeland kijken en bij de eerste goal zoomden ze in op William, Kate en hun oudste zoontje. Zo schattig haha . Leuk uitje met zn pa en ma.
En gisteravond mochten ze er ook weer bij zijn. William vliegt zowat omhoog bij de eerste goal
George in een driedelig pak. Geef die jongen gewoon een voetbalshirt en wat schmink op z’n wangen.
Viel me ook meteen op. Waarom heeft dat kind zijn schooluniform aan?
Ja, dat kan natuurlijk ook wel.
Vond dat echt zo’n typisch kind van Sims met zo’n pak
Had ergens gelezen dat dat de dress code is van de VIP/privé box waaruit ze naar de match kijken, maar geen idee of dat waar is.
Alexia lekker in de zarabroek gok ik
Leuke foto’s weer! Ariane lijkt echt op te bloeien, ik vond haar met koningsdag echt een leukerd. Ze komt lekker ‘zichzelf’ over. Heel ontspannend.
Alexia trekt echt weer een meangirls gezicht, terwijl ze op bewegend beeld juist heel vriendelijk overkomt. Regina George eat your heart out.
Ze lijkt ook 20 cm te zijn gegroeid sinds de vorige foto.
Echt leuke meiden <3 Las net ook zo’n schattig stukje dat Maxima het zo erg vindt dat Amalia en Alexia volgend jaar niet meer thuis wonen, en dat ze zei: ‘Misschien leren we nu wel een heel nieuwe Ariane kennen’