True, dus Shownieuws ofzo mag het dan niet plaatsen, maar Facebook en Instagram zijn niet aan een land verbonden, ik zie niet alleen Nederlandse dingen daar
Ik heb stiekem heel hard gelachen om deze meme deze week. Ik vond de foto zo gek en toen viel het opeens op zn plek:
Lijkt wel zo idd, als je naar zijn hand kijkt op haar schouder is het wat wazig.
Ja het is echt enorm gephotoshopt, daarom
ook die berg memes waar ik heel erg om moet gniffelen. Zij heeft een enórm bos haar, zelfs Harry heeft er op miraculeuze wijze heel wat haar bij en ze zijn zo glad en polished. Weinig natuurlijks aan!
ik vind het broekpak van Megan er ook uit verhouding uitzien.
Eloise van Oranje postte vandaag op Instagram dat ze een ‘huisje in Amsterdam’ heeft. Ze is net tweedejaars student. Is het heel zuur dat ik denk: ja tuurlijk, jij wel?
Ik denk dat heel NL vooral denkt; ja thanks to je achteroom aka de pandjesbaas zeker.
Precies dat dus. Het AD probeert er nog een neutrale draai aan te geven. Alsof het voor haar ook heel lastig was:
Ik vind haar sowieso echt prachtig altijd.
Ze lijkt ook wel weer heel erg op haar pa en oma hier, maar zie Máxima er ook wel een beetje in
Iemand ook die foto van Alexia gezien, schaarsgekleed met vriendinnen? Ik vraag met af of het echt is…
Ik deel 'm niet want vind het een beetje gek, maar op o.a. Twitter kun je hem vinden.
Lijkt mij ook heel lastig voor haar om ‘vrienden’ te vertrouwen. Heb je een leuke feestje, worden er foto’s gelekt.
Ik heb de foto gezien, hij lijkt op een instagram account te zijn geplaatst. Dat kan door Alexia zelf zijn maar ook van een vriendin natuurlijk. Iedereen die de persoon volgt die de foto geplaatst heeft, kan een screenshot er van maken en dat doorsturen.
Vind het juist wel tof om een keer een andere soort foto van haar te zien ipv altijd de foto’s die gemaakt zijn tijdens de ingeplande fotomomenten. Hoop niet dat ze hier veel commentaar op krijgt
Nou ja schaars gekleed? Dit valt toch reuze mee?
Ja het valt inderdaad wel mee hoor. Meer omdat we normaal gesproken haar in hele andere settings zien, heel netjes gekleed. Ze is natuurlijk een minderjarig lid van de koninklijke familie, die zie je normaal niet zo en worden erg beschermd. Niet in lingerie zeg maar zoals nu
Jaa ik heb ook zulke foto’s van mezelf als tiener van een hoeren-themafeestje. Zo fout maar t hoort er toch een beetje bij ofzo op die leeftijd.
Ik zette die foto’s dan zelf op Hyves, inclusief 2 vingers met tong ertussen etc.
Nu kijk ik er wat anders tegenaan offcourse maar denk bij die foto alleen maar oh fijn dat je ook lekker jong bent en niet alles alleen maar beschaafd en correct en volwassen hoeft te zijn voor haar.
Ik was denk ik echt een saaie tiener, als ik een keertje wilde uitpakken dan ging ik met vriendinnen naar de coolcat om een shirt te kopen. Ik dacht dat de plek waar ze naartoe ging best braaf was ofzo
Echt? Als dit niet schaars gekleed is dan weet ik het niet meer. Zonder waardeoordeel overigens, gewoon een constatering dat ik dit echt wel schaars gekleed vind.
Ik vind het sneu voor haar maar ook voor de andere meiden die op de foto staan, zij gaan nu ook viral. Ben benieuwd of hun school regels heeft voor foto’s en social media. Ik vind zulk foto’s van minderjarige meisjes in lingerie eigenlijk best strafbaar om te verspreiden.
Wat zie je dan buiten haar armen? Ze heeft lingerie aan, maar echt schaars is het niet.