Ik wil ook door Natan gekleed worden
Supermooi indd!
Wow, oke die Delphine is nu dus ook bij bijeenkomsten van het koningshuis? Heftig. Hoe erg is dit een ding? Is de gemiddelde Belg hier blij mee?
https://www.ad.nl/show/nieuwe-prinses-delphine-voor-het-eerst-op-belgische-feestdag~a2c2875c/
De journalisten die er over berichten zijn daar blij mee. Delphine draagt geen Nathan, dus nog iets extra om over te schrijven. Verder š¤·
Nationale feestdag is vrije dag. Ik ken maar 1 iemand die het viert (schoonzus van een collega) en blijf dat heel bijzonder vinden.
Waarom is dat heftig? Ik vond het alleen jammer dat ik niet in Brussel was voor de feestdag, veel meer te doen.
Dat er iemand bij het koningshuis gekomen is op latere leeftijd en dan deze rol heeft. Maar oke, Belgen boeit het allemaal niet echt
De mensen hebben enkel een mening over het koningshuis als het om de dotatie gaat
Het is ook al ergens van 1999 geweten dat (toen) Koning Albert een buitenechtelijke dochter had. Toen was dat wel nieuws en werd er geregeld op TV over gesproken. Pas na het aftreden van Koning Albert was er het proces met DNA bewijs ivm de toekenning van Boel als biologisch kind.
22 jaar later is dat niet meer zoān groot nieuws, behalve de vermelding dat ze publiekelijk aanwezig was op de nationale feestdag.
Ik weet precies niks van het Belgische koningshuis, maar wat een contrast is dat dan met Nederland!
Ik vind het fijn voor haar dat ze er eindelijk bij mag zijn. Ze wou echt graag die erkenning en die heeft ze nu.
Inderdaad, volledig akkoord. Als het al jaren duidelijk is dat hij je vader is en dat niet wil toegeven voor het grote publiek, lijkt me vreselijk.
Deze man heeft echt aandacht tekort ofzo? Echt te triest dit.
Jeetje wat kansloos
Oh ja, dat is ook wel begrijpelijk! Ik dacht dat ze misschien meer als indringer benaderd zou worden maar dat is dus niet zo.
Deze man moet echt een (andere) hobby gaan zoeken.
Hahaha hoe kun je nou weer naar de rechter stappen om je KLEINkinderen te zien. Only in America. Pleur op, vader (en opa) van niets.
Dat kan in Belgiƫ ook.
Heel bizar. Dat is toch aan de ouders.
Blijkbaar kan je als grootouders ook rechten hebben.
In Belgiƫ is het ook iets extreems en een laatste redmiddel als bemiddeling niet lukt.
Wordt soms gebruikt bij vechtscheidingen of ingewikkelde familie ruzies.
Rechters kunnen echt een verplicht bezoek van bijvoorbeeld 1 woensdagnamiddag opleggen ofzo.
Nu is die vader van Meghan al 10 jaar niet meer in haar leven dus dat is waarschijnlijk anders.