Ze zit in een kanten rode doorschijnende bodystocking? Als je lingerie als kleding draagt is dat sowieso toch schaars?
Haha hoe kun je de outfits van die meiden nĂet schaars vinden? Verder vind ik het wel leuk dat ze gewoon lekker doet wat ze zelf wil.
Hoe zit het eigenlijk met de gevolgen voor de mensen die deze foto âin bezit hebbenâ en delen, zoals via Twitter dus? Er is toch een mediacode? Of geldt dat alleen voor de pers dat zij dus geen privĂ© fotoâs mogen maken, maar alleen bij officiĂ«le gelegenheden? En in dit geval dat zoân foto, die privĂ© gemaakt is, en uitlekt niet?
Kunnen ze er ĂŒberhaupt voor zorgen dat die foto van Twitter etc af moet?
Arme alexia, ik zou echt trust issues krijgen.
Wat je ook van de monarchie vindt (of zelfs van alexia zelf), dat kind heeft er niet voor gekozen. Laat haar met rust een deel dit soort dingen niet, eigenlijk zelfs geen teksten als âhebben jullie die foto al gezien?â Want dan wordt het alleen maar sneller gedeeld.
Nou precies dit. Ze kan niet in alle âvrijheidâ opgroeien. Elk klein ding dat wordt gedaan wordt uitvergroot enzovoorts. Zo naar al: je continu moet denken âkan ik dit doen of zal de media er weer wat van zeggenâ. Net zoals die sigaret van Eloise. Heel jammer dat dit soort dingen, die bij opgroeien horen, zo breeduit in de media worden besproken.
Gun die vrouw haar drankje
Idd ze is 95. Mijn oma is van dezelfde leeftijd en die zou er echt niet naar luisteren 
Ik zie dit net voorbij komen op het journaal, kreeg er zelf ook tranen van 
Ah zo mooi. Je ziet dat het haar oprecht raakt.
Wat is maxima toch een lieve, warme vrouw 
Hoop dat Josee er snel bovenop komt.
Wat een geweldige vrouw Maxima. Zo warm. Dit kan ook bij geen enkel ander koningshuis.
Nou die dame is 95 en heeft dit jaar haar man verloren. Vind je het gek dat ze niet topfit is
Haha echt hĂš. Dit doet me ook beetje denken aan de 80+ patiĂ«nten die naar me toe komen van dokter ik ben zo moe of ik kan niet meer. Het enige wat ik denk âmisschien bent u gewoon een beetje op?â.
Nou echt hoor. En dan op social media al die azijnzeikers âJaA maAr ze HeeFt weL vEeL GeEeEeeeeEldâ Ok Henk en Ingrid
.
Hahaha ik was halverwege het interview en dacht, wat een leuke, down to earth meid. Het interview de paragraaf daarna:
Amalia & blingbling
Als je het mij vraagt gaan we gouden tijden tegemoet, want Amalia is (net als haar moeder) dol op juwelen. âJaaaa! Ik ben dĂłl op tiaraâs. Laat me een tiara zien, en ik weet waar die vandaan komt. Alle tiaraâs van Europa kan ik herkennen. Vroeger zette ik ze al op, van mijn moeder. Dan stond er een op haar opmaaktafel en dan had ik die direct op mijn hoofd.
hahaha dat zou ik ook het leukste vinden van prinses zijn; de kleding en sieraden 
Ik ben het boek van Amalia nu aan het luisteren 
Ik heb hem net uit, wel kort! Maar mooi voorgelezen en een leuk inkijkje
Prinses CharlĂšne in kliniek opgenomen, prins Albert ontkent relatieproblemen Prinses CharlĂšne in kliniek opgenomen, prins Albert ontkent relatieproblemen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)
Zo sneu dit, volgens mij is ze nooit echt gelukkig geweest in haar huwelijkâŠ
Vanavond is er een docu over Amalia op npo 1, in het kader van haar achttiende verjaardag. Lijkt me heel leuk om te kijken!
Edit: grapje is op net 5