Het Royals topic

Ik volg het koningshuis helemaal niet zo en ben echt geïntrigeerd hoe dit in elkaar steekt haha.
Dat haar erste schooldag zo’n publiek bezit was, altijd die camera’s en flitsen op de “toegestane momenten” maar ook hoeveel privacy zij eigenlijk heeft en hoe knap dat is? Ze heeft wel gewoon vriendinnen, en pubers roddelen.
En die persoonlijke beveiliging altijd en overal pfoe!

2 likes

Willem-Alexander heeft in een interview ook al eens gezegd dat hij en Maxima met de beveiliging ook hebben afgesproken niet alles aan hen door te spelen. Dat de meiden ook recht hebben op hun privacy, ondanks dat ze eigenlijk altijd in de gaten gehouden (moeten) worden. Vind ik wel een mooie afspraak.

14 likes

Heb hier een beginnetje aangemaakt maar vind het echt een ‘achter iemand rug praten’ ‘beetje gokken hoe het was’ docu met alleen sprekers die ze helemaal niet kenden

2 likes

Ja vond ik ook, was erg tegenvallend!

5 likes

Prachtige foto’s!

46 likes

Echt prachtig ja! Weet iemand waar die eerste foto is gemaakt? Echt een mooie ruimte namelijk.

Ik vind Amalia echt zo statig voor zo’n jonge meid! En ik ben echt intens jaloers op haar haar. Ze staat er prachtig op. Love haar outfits ook.

8 likes

De Oranjezaal in Paleis huis ten bosch las ik!

3 likes

Nu op npo1 een docu :grin:

1 like

Ik wil de toespraak luisteren van Amalia, maar heb helaas zo een meeting :’(

edit: yes al klaar

Ze lijkt best zenuwachtig steeds. Logisch ook. Iedereen kijkt weer naar je

3 likes

Maxima en haar bijpassende mondkapje :dizzy:

3 likes

Wat kijken WA en Maxima trots naar haar :heart:

12 likes

Lief hé :heart:

Ze is ontzettend zenuwachtig, wat logisch is.
Ik vind dat juist alleen maar mooi om te zien

5 likes

Klopt haar antwoorden gaan soms een beetje “stuntelig” maar dat mag ook. Ze doet het goed

2 likes

Precies ik ben bijna tien jaar ouder en zenuwachtiger voor kleinere dingen haha. In denk dat dit wel een mooi leerproces voor haar gaat worden. Spreken voor een publiek leer je toch alleen door te doen.

6 likes

Hoe Maxima en Willem Alexander glimmen van trots :cry:

7 likes

Ze loopt snel weg hihi. Weg hier!!
Knap gedaan

1 like

Oh ik vind hem juist overkomen als een warme, gezellige man. Als Koning vind ik hem een beetje te ‘normaal’ maar ik snap dat dat juist ook toegankelijker overkomt. Misschien trok dat haar aandacht. Vind ze in elk geval goed elkaar aanvullen

7 likes

Ik vond Willem Alexander er wat ouder of meer moe uitzien in t gezicht. Maar ook zichtbaar trots, alsof ie bijna een traantje moest wegpinken.
Snapte verder weinig van haar toespraak of wat dit precies inhoudt, maar het klinkt belangrijk :laughing:

1 like