Het Royals topic

Ik heb de foto gezien, hij lijkt op een instagram account te zijn geplaatst. Dat kan door Alexia zelf zijn maar ook van een vriendin natuurlijk. Iedereen die de persoon volgt die de foto geplaatst heeft, kan een screenshot er van maken en dat doorsturen.

Vind het juist wel tof om een keer een andere soort foto van haar te zien ipv altijd de foto’s die gemaakt zijn tijdens de ingeplande fotomomenten. Hoop niet dat ze hier veel commentaar op krijgt

1 like

Nou ja schaars gekleed? Dit valt toch reuze mee?

4 likes

Ja het valt inderdaad wel mee hoor. Meer omdat we normaal gesproken haar in hele andere settings zien, heel netjes gekleed. Ze is natuurlijk een minderjarig lid van de koninklijke familie, die zie je normaal niet zo en worden erg beschermd. Niet in lingerie zeg maar zoals nu

Jaa ik heb ook zulke foto’s van mezelf als tiener van een hoeren-themafeestje. Zo fout maar t hoort er toch een beetje bij ofzo op die leeftijd.
Ik zette die foto’s dan zelf op Hyves, inclusief 2 vingers met tong ertussen etc.
Nu kijk ik er wat anders tegenaan offcourse maar denk bij die foto alleen maar oh fijn dat je ook lekker jong bent en niet alles alleen maar beschaafd en correct en volwassen hoeft te zijn voor haar.

7 likes

Ik was denk ik echt een saaie tiener, als ik een keertje wilde uitpakken dan ging ik met vriendinnen naar de coolcat om een shirt te kopen. Ik dacht dat de plek waar ze naartoe ging best braaf was ofzo

5 likes

Echt? Als dit niet schaars gekleed is dan weet ik het niet meer. Zonder waardeoordeel overigens, gewoon een constatering dat ik dit echt wel schaars gekleed vind.

Ik vind het sneu voor haar maar ook voor de andere meiden die op de foto staan, zij gaan nu ook viral. Ben benieuwd of hun school regels heeft voor foto’s en social media. Ik vind zulk foto’s van minderjarige meisjes in lingerie eigenlijk best strafbaar om te verspreiden.

2 likes

Wat zie je dan buiten haar armen? Ze heeft lingerie aan, maar echt schaars is het niet.

1 like

Ze zit in een kanten rode doorschijnende bodystocking? Als je lingerie als kleding draagt is dat sowieso toch schaars?

17 likes

Haha hoe kun je de outfits van die meiden níet schaars vinden? Verder vind ik het wel leuk dat ze gewoon lekker doet wat ze zelf wil.

9 likes

Hoe zit het eigenlijk met de gevolgen voor de mensen die deze foto “in bezit hebben” en delen, zoals via Twitter dus? Er is toch een mediacode? Of geldt dat alleen voor de pers dat zij dus geen privé foto’s mogen maken, maar alleen bij officiële gelegenheden? En in dit geval dat zo’n foto, die privé gemaakt is, en uitlekt niet?
Kunnen ze er überhaupt voor zorgen dat die foto van Twitter etc af moet?

1 like

Arme alexia, ik zou echt trust issues krijgen.

Wat je ook van de monarchie vindt (of zelfs van alexia zelf), dat kind heeft er niet voor gekozen. Laat haar met rust een deel dit soort dingen niet, eigenlijk zelfs geen teksten als ‘hebben jullie die foto al gezien?’ Want dan wordt het alleen maar sneller gedeeld.

15 likes

Nou precies dit. Ze kan niet in alle ‘vrijheid’ opgroeien. Elk klein ding dat wordt gedaan wordt uitvergroot enzovoorts. Zo naar al: je continu moet denken ‘kan ik dit doen of zal de media er weer wat van zeggen’. Net zoals die sigaret van Eloise. Heel jammer dat dit soort dingen, die bij opgroeien horen, zo breeduit in de media worden besproken.

Gun die vrouw haar drankje

9 likes

Idd ze is 95. Mijn oma is van dezelfde leeftijd en die zou er echt niet naar luisteren :joy:

2 likes

Ik zie dit net voorbij komen op het journaal, kreeg er zelf ook tranen van :pleading_face:

1 like

Ah zo mooi. Je ziet dat het haar oprecht raakt.

2 likes

Wat is maxima toch een lieve, warme vrouw :heart:
Hoop dat Josee er snel bovenop komt.

4 likes

Wat een geweldige vrouw Maxima. Zo warm. Dit kan ook bij geen enkel ander koningshuis.

4 likes

Nou die dame is 95 en heeft dit jaar haar man verloren. Vind je het gek dat ze niet topfit is

21 likes