Haha echt hè. Dit doet me ook beetje denken aan de 80+ patiënten die naar me toe komen van dokter ik ben zo moe of ik kan niet meer. Het enige wat ik denk “misschien bent u gewoon een beetje op?”.
Nou echt hoor. En dan op social media al die azijnzeikers “JaA maAr ze HeeFt weL vEeL GeEeEeeeeEld” Ok Henk en Ingrid .
Hahaha ik was halverwege het interview en dacht, wat een leuke, down to earth meid. Het interview de paragraaf daarna:
Amalia & blingbling
Als je het mij vraagt gaan we gouden tijden tegemoet, want Amalia is (net als haar moeder) dol op juwelen. “Jaaaa! Ik ben dól op tiara’s. Laat me een tiara zien, en ik weet waar die vandaan komt. Alle tiara’s van Europa kan ik herkennen. Vroeger zette ik ze al op, van mijn moeder. Dan stond er een op haar opmaaktafel en dan had ik die direct op mijn hoofd.
hahaha dat zou ik ook het leukste vinden van prinses zijn; de kleding en sieraden
Je hebt vandaag in meerdere kranten ook zo’n stuk waarin gezegd wordt; Amalia heeft zich erbij neergelegd. Ze geeft haar leven aan Nederland. Ze zou het niet erg vinden als de monarchie wordt afgeschaft. Ik denk alleen maar: laten we die arme meid bevrijden.
Ik ben het boek van Amalia nu aan het luisteren
Ik heb hem net uit, wel kort! Maar mooi voorgelezen en een leuk inkijkje
Prinses Charlène in kliniek opgenomen, prins Albert ontkent relatieproblemen Prinses Charlène in kliniek opgenomen, prins Albert ontkent relatieproblemen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)
Zo sneu dit, volgens mij is ze nooit echt gelukkig geweest in haar huwelijk…
Vanavond is er een docu over Amalia op npo 1, in het kader van haar achttiende verjaardag. Lijkt me heel leuk om te kijken!
Edit: grapje is op net 5
Ik volg het koningshuis helemaal niet zo en ben echt geïntrigeerd hoe dit in elkaar steekt haha.
Dat haar erste schooldag zo’n publiek bezit was, altijd die camera’s en flitsen op de “toegestane momenten” maar ook hoeveel privacy zij eigenlijk heeft en hoe knap dat is? Ze heeft wel gewoon vriendinnen, en pubers roddelen.
En die persoonlijke beveiliging altijd en overal pfoe!
Willem-Alexander heeft in een interview ook al eens gezegd dat hij en Maxima met de beveiliging ook hebben afgesproken niet alles aan hen door te spelen. Dat de meiden ook recht hebben op hun privacy, ondanks dat ze eigenlijk altijd in de gaten gehouden (moeten) worden. Vind ik wel een mooie afspraak.
Heb hier een beginnetje aangemaakt maar vind het echt een ‘achter iemand rug praten’ ‘beetje gokken hoe het was’ docu met alleen sprekers die ze helemaal niet kenden
Ja vond ik ook, was erg tegenvallend!
Echt prachtig ja! Weet iemand waar die eerste foto is gemaakt? Echt een mooie ruimte namelijk.
Ik vind Amalia echt zo statig voor zo’n jonge meid! En ik ben echt intens jaloers op haar haar. Ze staat er prachtig op. Love haar outfits ook.
De Oranjezaal in Paleis huis ten bosch las ik!
Nu op npo1 een docu
Ik wil de toespraak luisteren van Amalia, maar heb helaas zo een meeting :’(
edit: yes al klaar
Ze lijkt best zenuwachtig steeds. Logisch ook. Iedereen kijkt weer naar je