Wow wat zien ze er prachtig uit, die jurken van de prinsessen ook 

Ja, die hebben ze al een paar maanden. Ik vind hem zo schattig
deze foto is volgens mij gemaakt voordat ze naar een gala gingen voor de verjaardag van Maxima. Ik vind de jurk van Alexia zo mooi!
Wat leuk! Wist helemaal niet dat zij piano speelde.
En idd hele mooie kerstfoto van het Koninklijk huis! Staan er allemaal mooi op 
Ik vind het stuk voor stuk prachtige jurken! Ik heb wel het idee dat ik in ieder geval de jurk van MĂĄxima en Alexia herken van andere momenten.
Ik had haar niet herkend, denk dat het door haar kapsel komt. Normaal heeft ze een middenscheiding en zit het niet zo wild. Mooie foto!
Wauw supermooie jurk 
Ik vind deze fotos zo mooi, ze lijkt op een engeltje ofzo. En heel erg op de oude Engelse schilderijen foto;s met van die zachte krullen. Ik vind haar zooooo Royal en klassiek overkomen
Ja prachtige foto. Het lijkt er niet op dat ze fillers heeft gebruikt, maar ze ziet er zo anders uit en ik weet niet wat het verschil nou maakt. Toch alleen combinatie van haar en make-up dan? Heb zelfs op google oude fotoâs zitten vergelijken met deze nieuwe shoot.
De fotograaf gebruikt ook een heel romantisch filter (stond hij om bekend ofzo zeiden ze op tv) dus ze ziet er zeker wel anders uit, heel ander kapsel. Straalt iets zachts, laidback en ontwapenends uit terwijl zij normaliter best wel netjes en âin positionâ is.
Ik herken Kate er wel direct in, alleen een lossere versie
Ik ben zo benieuwd naar hoe dit zal gaan. Voor mijn gevoel word het zo weggemoffeld tot zover, kan me haast niet voorstellen dat hij zich echt in een rechtbank zal gaan verantwoorden.
Maar wat gebeurt er als hij wél schuldig bevonden wordt? Kan me niet voorstellen dat hij naar de gevangenis kan of wel?
Volgens mij gaat het dan om een schadevergoeding!
Het is een civiele procedure dus gevangenisstraf is niet aan de orde
Het Engelse koningshuis trekken hun handen van Andrew af, want stel je voor dat hun imago schade oploopt.
About fucking time, dit hadden ze een jaar eerder al moeten doen
Hebben Harry en Meghan hier ooit iets over gezegd? Het lijkt me zo heftig als een familielid wat verdacht word van seks met een minderjarige wel beschermd word door âhet instituutâ terwijl zij dat niet werden.
Of zou dat in Harry zn boek komenâŠ
Dit lijkt me echt heel leuk! Ik ben nu Een porseleinen huwelijk aan het kijken, genoeg drama.
Ik lees nu deze comment en ik vind dat je deze zaken op geen enkele manier met elkaar kan vergelijken?? Een misbruikzaak vs afstand van titels doen.
Er wordt gemeld dat Queen Elizabeth zou zijn overleden⊠Voor nu alleen nog geruchten. 
Ik hoop het ook!