Maxima en haar bijpassende mondkapje
Wat kijken WA en Maxima trots naar haar
Lief hé
Ze is ontzettend zenuwachtig, wat logisch is.
Ik vind dat juist alleen maar mooi om te zien
Klopt haar antwoorden gaan soms een beetje âstunteligâ maar dat mag ook. Ze doet het goed
Precies ik ben bijna tien jaar ouder en zenuwachtiger voor kleinere dingen haha. In denk dat dit wel een mooi leerproces voor haar gaat worden. Spreken voor een publiek leer je toch alleen door te doen.
Hoe Maxima en Willem Alexander glimmen van trots
Ze loopt snel weg hihi. Weg hier!!
Knap gedaan
Oh ik vind hem juist overkomen als een warme, gezellige man. Als Koning vind ik hem een beetje te ânormaalâ maar ik snap dat dat juist ook toegankelijker overkomt. Misschien trok dat haar aandacht. Vind ze in elk geval goed elkaar aanvullen
Ik vond Willem Alexander er wat ouder of meer moe uitzien in t gezicht. Maar ook zichtbaar trots, alsof ie bijna een traantje moest wegpinken.
Snapte verder weinig van haar toespraak of wat dit precies inhoudt, maar het klinkt belangrijk
Komt er in de kern op neer dat ze op deze manier toegankelijk kennis kan maken met het staatsrecht, hoe wetten in elkaar zitten en wat er allemaal bij komt kijken, ook aan maatschappelijke kwesties. Elke wet komt langs de Raad van State ter advies, en zij mag daar nu bij aanwezig zijn.
Zo krijgt ze van experts mee hoe het allemaal werkt, wat maatschappelijk leeft enz. De reden dat ze daar nu al zit is omdat ze elk moment Koningin kan worden als W-A iets overkomt.
Het is een soort cursus Koningin worden zegmaar.
Ja ik ook! Misschien iets van politieke studies? Of wat te maken heeft met geschiedenis.
Volgens mij ging ze een gap year nemen toch? Of heeft ze die nu ;). Ivm corona zou ze ook niet kunnen reizen enzo.
Ik ben ook echt Amalia fan, maar ik ben sowieso bevooroordeeld omdat ik nog heel goed weet dat Amalia geboren werd en iedereen op school toen een geboortemunt kreeg en dat vond ik echt leuk toen. Daardoor ken ik haar volledige naam ook uit mijn hoofd. En nu is ze 18! Erg schattig
Haha ik weet ook haar volledige naam uit mân hoofd, ik heb nog altijd de hoop dat deze nutteloze kennis me van pas gaat komen tijdens een pubquiz of iets
Ze was in New York gespot!
Hier net zo! Ik ben ook op 7 december jarig en weet nog dat ik vol spanning op mân verjaardag tv aan het kijken was, wachtend op het nieuws dat er een prinsesje geboren zou zijn
Niet zeker inderdaad omdat de media hier niet over mag berichten! En het is ook niet vanuit het Koningshuis bevestigd.
Ze is lang geworden ook.
Ariane is echt enorn opgebloeid! Ze straalt
Wow, Ariane is inderdaad de lucht in geschoten!
Prachtig gezin.