Hahaha zoals hij keek met dir vulpennen
@Gelatelli op de insta pagina van NOSstories staat ook een reel waarin het kort, duidelijk wordt uitgelegd vind ik!
Hahaha zoals hij keek met dir vulpennen
@Gelatelli op de insta pagina van NOSstories staat ook een reel waarin het kort, duidelijk wordt uitgelegd vind ik!
Hahaa ja,
En hee Prince William is linkshandig
Ik vind het wel echt rustgevend ofzo om hier naar te kijken op mijn zaterdag
Lijkt me wel heftig dat je, terwijl je rouwt om het verlies van je moeder, je je hier ook direct mee moet bezig houden
Hij lijkt best wel geïrriteerd door het volle tafeltje:).
In die reel zeggen ze toch vooral dat ze het symbool was van de koloniale periode en slavernij. Het wordt me niet duidelijk wat voor echte invloed en macht zij daar nog op heeft gehad. Ze zeggen alleen dat ze haar soft powers juist inzette tegen de apartheid in Zuid-Afrika.
Ik vind het echt fascinerend. Valt veel aan te merken op het koningshuis maar het kijkt wel erg lekker
Maar dat doe je toch ook met plaatsnamen?
Haha ik vond het zo mooi net toen ze allemaal hun muts afdeden. Kon je eindelijk de gezichten zien
Vraag me ook af hoeveel ze zelf kunnen zien? Lijkt zo ver over de ogen te zitten
Hebben we ook in Nederland, de staatscourant en staatsblad!
Dat vind ik heel iets anders dan een voornaam
Wij keken laatst reizen Waes en toen ging hij dus naar een oude vrouw in Engeland die letterlijk haar HELE huis had volstaan met alles over the Queen. Van mokken tot kussens, krantenartikelen etc. Als die vrouw nog leeft kan ze nu dr huis wel als museum inzetten
Daar heb ik nu geen medelijden mee. Dit is precies hun vak, nu moeten ze shinen. Als je het hier niet doet, laat het dan maar.
Dit voelde een beetje awkward om te kijken ofzo😅
Bedoel je het hand vasthouden? Het is protocol dat William en Catherine dat niet doen als ‘working royals’
Vind het bij Harry en Meghan een beetje geforceerd overkomen ofzo? Klinkt miss stom, maar het is ook wel onderdeel van hun presentatie.
En kan me best voorstellen dat zij zich niet heel chill voelen daar dus ook wel echt iets als een team willen uitstralen?
Ik zag later pas dat er eigenlijk nog een stukje voor het bovenstaande filmpje kwam, dat is al helemaal ongemakkelijk:
Meghan die als laatste uit de auto komt, Kate die er bijna met een sprintje vandoor gaat en Meghan die er dan aarzelend achteraan komt en inderdaad steeds handjes vast, elkaar even over de rug aaien etc.
Misschien ligt het aan mij, maar zo ongemakkelijk vind ik het er niet uit zien? Bedoel, dit is ook niet echt het moment om lekker bij te kletsen, dus logisch dat ze niet echt met elkaar praten?
Wow ja, en dan harry die eerst niet naast meghan staat en vervolgens half tegen die auto gedrukt naast haar gaat staan.
@anon3219017 william mompelt idd nog eens iets tegen Harry, Kate kijkt ze beiden niet eens aan haha. Die rent gewoon weg haha
Wel knap dat Kate zo hard kan lopen op die knetterhoge hakken en die ondergrond