Ik begrijp deze opmerking niet helemaal? Ongeacht zijn functie is het toch nog steeds zijn moeder die hij verloren heeft? Dat hij een royal is betekent nog niet dat hij een persoon zonder emoties is…
Dat zeg ik ook niet. Maar ik heb er geen medelijden mee, dat je als royal meteen in alle plichtplegingen mee moet gaan. Dat is nu eenmaal hoe dit gaat, dit is je vak, en hier wordt de familie voor betaald. Wat dat betreft zijn het geen gewone mensen.
Ik vind het superongemakkelijk omdat Meghan ook heeft gezegd dat Kate haar heeft laten huilen om bruidsjurkjes. Dan snap ik als Kate haar niet vertrouwt omdat je een persoonlijk verhaal aan de media hebt verteld.
Ik ben ook benieuwd of een journalist ooit gaat vragen waarom ze heeft gelogen over dat er een Zuid Afrikaanse man heeft gezegd dat ze feest hebben gevierd net zoals toen Mandela was bevrijd. Ik dacht gelijk wat narcistisch om dit te zeggen, en die man uit Zuid Afrika ontkende dat hij dit ooit heeft gezegd.
En ze heeft zoveel haar tegen het Koningshuis maar noemt zichzelf nog steeds een prinses. Ik snap echt niet wat zij wil.
Dat hele verhaal is begonnen doordat iemand in de kringen van Kate naar buiten heeft gebracht dat Meghan Kate aan het huilen zou hebben gebracht. Precies andersom dus. Dan zou je hetzelfde kunnen zeggen over het wantrouwen wat Meghan zou moeten voelen op dit moment, terug op de plek waar ze letterlijk zelfmoordneigingen had.
En waar zie je haar de titel prinses gebruiken? Ze wordt altijd aangekondigd als Duchess of Sussex, dat is geen prinsestitel.
In the Cut zegt ze over zichzelf dat meisjes haar zien als een real life princess. De vraag is of Kate het zelf naar buiten heeft gebracht he, ik denk dat er daar heel erg wordt geroddeld naar de media. En Meghan valt Kate aan in dat interview terwijl Kate zich niet kan verdedigen he, niemand zegt dat Meghan de waarheid spreekt. Ze is vaker betrapt op leugentjes zoals dat ze niet wist wie Harry en the royal family was terwijl ze gewoon over hun heeft geblogd.
Het is heel duidelijk dat jij het niet voor Meghan moet hebben.
Dit is toch ook zo haha, dat is iets heel anders dan zeggen dat je een prinses bent.
Maar zelfs als Meghan dit zelf naar buiten heeft gebracht gaat het toch al mis bij het punt dat Kate Meghan aan het huilen maakt. Dan heeft Kate toch helemaal geen recht om boos te zijn, dan had ze haar maar niet aan het huilen moeten maken.
Ja duh tuurlijk zien kleine meisjes haar als een prinses, dat is ze ook. Ze is prinses Henry. En zoals je zelf al zegt, er wordt daar vanuit het paleis erg veel geroddeld —> hun manier om zich te verdedigen. Het paleis sprong snel in om verhalen over kate te ontkrachten, maar weigerden dat over Meghan te doen. Dat laat duidelijk de dubbele standaarden zie . Vandaar dat Meghan 3 jaar later na vele media aanvallen haar verhaal vertelt.
Dit is wel een beetje she said/she said. Wij weten natuurlijk niet wie de waarheid spreekt: Megan of (die vriendin van) Kate.
De dubbele standaard is er natuurlijk wel gewoon duidelijk. Snap die interviews/boeken wel, dit is hun manier om hun verhaal te delen (+ geld verdienen want dat moet nu ook natuurlijk haha).
De spanning is in imo wel echt te zien tussen de 2 stellen🍿
Je weet het inderdaad niet, of Kate heeft Meghan laten huilen of toch andersom. Ze had ook kunnen zeggen ik heb Kate niet laten huilen dat was een leugen van The Firm, maar ze moest zeggen dat Kate haar heeft laten huilen. Niemand kan dat controleren, Kate kan zich niet verdedigen. Bovendien vind ik Harry en Meghan hypocriet met hun verhalen over klimaat en hun prive-vluchten en megagroot huis.
En ik vond het goed toen ze weg gingen en zeiden we willen zelf geld verdienen. Maar het lijkt wel alsof ze geld verdienen met het koningshuis aanvallen. Zij is actrice, waarom gaat ze niet gewoon weer acteren. Haar podcast gaat over haar ervaringen bij het koningshuis omdat ze weet dat dat populair wordt.
Ik vind het gewoon raar dat ze leugens verspreid en haar uitspraak over Mandela zo narcistisch.
Wat is er nu op?
Vind je Charles en William en Kate dan ook hypocriet? Want die spreken zich ook uit over het klimaat en hebben nog meer privileges dan Harry en Meghan. Of is het alleen omdat het Harry en Meghan zijn?
Die vind ik ook hartstikke hypocriet.
Ik denk dat je het goed is als je zelf ook een beetje factchecking zou toepassen. Er waren meer zuid-afrikaanse leden van lion king aanwezig dan die ene acteur die heeft gezegd dat hij deze uitspraken niet heeft gedaan en niet aanwezig was.
Volgens mij moet je sowieso niet te veel de Engelse tabloids geloven
Dit is wel rustgevende tv hé, door t Schotse landschap, van kasteel naar kasteel
Lees via nos dat de reis 6 uur duurt. Je zal maar zo lang uitzending moeten maken en praten
Al die kleuren , doet de Belgische koninklijke familie wel super goed.