Er is nu wel een docu op nf samen met Oprah wat gaat over psychische aandoening (twijfel even of dit de juiste woordkeuze is); the me you can’t see. Vind het echt shocking wat Harry hierin vertelt over hoe hij binnen die familie is opgegroeid en hoe het voor Meghan was.
Bedoel je met nf Netflix? Kan 'm daar niet vinden…
Omdat het op Apple TV staat.
Ik word een beetje moe van dat constante handje vasthouden, hand op rug. Voelt erg geforceerd en ingestudeerd.
Ah thanks, jammer wel.
Ik vond het wel erg overdreven dat ze steeds hun handen vast MOESTEN houden leek het wel en zodra de handjes even los worden gelaten dan strelen ze elkaar over de rug. pDA is hartstikke prima maar het lijkt wel alsof ze zich zo willen bewijzen, het kwam echt geforceerd over.
Ik vind het wel erg sneu voor Harry, hij kijkt echt totally lost tussen zijn familie.
Ja ik vind het ook juist heel lief. Mijn vriend en ik zijn ook zo fysiek met elkaar, sommige stellen zijn gewoon zo.
Dit inderdaad! echt stom, die mensen zijn net hun oma kwijt zeg
Ik wantrouw iedereen met uitgebreide analyses over Meghan Markle
Wow echt wat zijn ze allemaal prachtig gekleed! Vooral deze outfit
Ergens wel een beetje ‘geinig’; royal weddings kunnen ook regenachtig zijn. Bezoekers moeten gewoon hun eigen paraplu vasthouden en zitten met natte kleding verwaaid in de kerkbanken.
Prins Andrew
Wat een walgelijke vieze viezerik, die dit zijn eigen dochter voor de camera aandoet. Ik kan me niet voorstellen hoeveel kinderen hij door de jaren heen heeft gekwetst en er zal nooit iets worden gedaan om hem te stoppen…
Ik vind de stoffen en kleuren wel mooi maar het geheel iets to much pauw achtig (carnavals ofzo?) Vind de kleding van Maxima en Kate etc wel altijd weg mooi, juist het (vaak) eenvoudige denk ik. Maar dan wel soms felle kleuren of details.
Vandaag ontdekt dat wel op Netflix staat: Paddington!
Ben het nu aan het kijken en het is zo Brits, zo schattig, en precies mooi voor deze dagen.
Aanrader dus!
Holy shit, normaal zou ik zeggen: zou dit per ongeluk zijn gegaan? Maar bij hem kan ik dat niet geloven.
Echt bizar! Want hoe fckn dom ben je ook dat je dit zo publiekelijk doet? Even los van hoe walgelijk die vent sowieso is he.
Oh jeetje!!!
Ik heb de documentaire niet gezien maar ik kwam een fragment uit de docu tegen op Twitter waarin Harry uitlegt waarom ze hebben gebroken met het koningshuis. Ik weet verder niks over deze kwestie maar zoals hij het hier bespreekt snap ik zó goed dat ze gevlucht zijn.
Nee, niet dom maar je denkt wel dat je onschendbaar bent. En in zijn geval geloof ik ook dat dat wel zo is. Ik ben er van overtuigd dat veel van deze mannen gewoon denken dat ze toch nooit zullen worden gepakt.
Eerder gewoon schijt hebben dan dom denk ik.