Kijkt iemand nog naar de BBC nu?
Vind het wel indrukwekkend zo die kist met die muziek en de royals erachter. Een beetje creepy zelfs 🫣
Edit: en die kroon zo op de kist ook
Kijkt iemand nog naar de BBC nu?
Vind het wel indrukwekkend zo die kist met die muziek en de royals erachter. Een beetje creepy zelfs 🫣
Edit: en die kroon zo op de kist ook
Die Britten kunnen er wel van, hoor. Wat een ceremony! Of je nu wel of niet koningsgezind bent, dit zie je niet vaak. En die kroon op de kist. Net in het zonlicht schitterden de diamanten en kon je de kleuren van de verschillende stenen zien. Wauw…
Ik vraag me trouwens wel af hoe ze hier de beveiliging doen. Want in 2 shots heb je de koning en de kroonprins uitgeschakeld. Het lijkt of zij niet zijn beschermd? En al die mensen langs de kant, zouden die op enige manier zijn gescreend? Met die knallen (die overigens ceremonieel zijn, kanonschoten vanuit Hyde Park) moest ik hieraan denken.
Mooiere gedachte, wat een hoeveelheid verschillende petten!
En wat een badass is Princess Ann, in militair tenue lopen, waar eerder nooit vrouwen liepen.
Heb verder helemaal niks met het koninghuis. Maar vind al deze poppenkast toch zo heerlijk theatraal.
Ik dacht echt precies hetzelfde! Neem aan dat het zwaar beveiligd is; maar zo met de kroon, de koning en alle andere royals inderdaad is het wel echt een hele operatie lijkt me.
Een film dat het misgaat zou me dan miss wel weer tof lijken 🫣
Edit: zie nu wel de bodyguards en de politie agenten overal. Zal vast goed afgedekt zijn
Heeft Andrew nou dus geen militair pakje aan itt tot zijn broers, omdat hij die titels (of status, weet niet hoe je dat noemt) heeft moeten inleveren? :’)
Ja! En hetzelfde voor Harry geloof ik…
Zie je die mannen aan de zijkant lopen in jacquet? En de hoeveelheid politie langs de kant? Daarnaast is er bij dit soort dingen ook heel veel (on)zichtbare beveiliging langs de route, sluipschutters op daken etc.
Met 1 verschil. Bij Harry was het zijn eigen keuze…
Ja, inderdaad, met wat tijd zie ik inderdaad meer.
Ja klopt. Heb gisteren ook nog dat fragment gekeken op Twitter wat @176-716 hier gedeeld had. Vond ik ook best aangrijpend om te luisteren en zien. Toch ‘knap’ dat hij hier dan wel weer aan meedoet. Ik snap in ieder geval op basis van dat fragment wel waarom ze afstand hebben genomen
George is thuis.
Zag net in een shot dat een beveiliger van Charles ook mee liep naast hem, maar volgens mij is het gewoon op en top beveiligd vanuit de grond als de lucht.
Je zal die kist maar moeten/mogen dragen. Wat een zenuwslopende ervaring lijkt me dat. Enje zal dan maar net struikelen op dat trapje
Wel indrukwekkend zo met dit koor erbij hoor
Wat is nou de reden dat de kinderen van Charles wel daar in het rijtje zijn aangesloten maar van Anne, Andrew en Edward niet?
Snap dat Charles koning is en begrijp het van William dan wel, maar waarom Harry als kleinkind wel en de andere niet?
Ik was net aan het kijken naar die kistdragers ook. Allemaal van die jonge knullen van begin 20. Ik zou echt doodsbenauwd zijn dat ik een foutje maakte of een stap verkeerd zou zetten ofzo. Het leek ook wel alsof 1 vd jongens net zijn ogen dicht had tijdens het dragen? Knap wel hoor! Met allemaal die camera’s (en ogen van hooggeplaatste mensen) ook op je gericht.
Edit: mosterd na de post van @Bubbless dus
Westminster Hall is gebouwd in opdracht van Koning Richard de 2e in 1097. En daarmee al meer dan 1000 jaar de plek waar de koningen van Engeland gekroond werden (later in Westminster Abbey). Wel een indrukwekkende plek.
Vond het heel indrukwekkend! Zie nu het publiek dat als eerst naar binnen mag. Veel van hen buigen ook, vind dat net zo emotioneel of misschien wel emotioneler.
Ik kwam trouwens onderstaande tegen op insta, voor wie hier nieuwsgierig naar was.
Ik zag dit vanochtend op het nieuws, weet niet zo goed of ik het nu heel grappig of echt belachelijk kinderachtig moet vinden (het filmpje helemaal bovenaan dan dus)