Na een dikke week Britse royals is prinsjesdag toch wat karig ![]()
Amalia ziet er wel mooi uit!
Na een dikke week Britse royals is prinsjesdag toch wat karig ![]()
Amalia ziet er wel mooi uit!
Flink wat protesten langs de kant.
Ja echt heeeel veel boe geroep, gefluit en vlaggen ed.
Lijkt me echt onwijs ongemakkelijk om zo in die koets te zitten (überhaupt al hoor haha, maar nu al helemaal)
Ik vind de outfit van Máxima echt tegenvallen.
Ik ook, maar ik zou het ergens ook wel begrijpen als ze gekozen heeft voor een meer ingetogen look qua kleur e.d. aangezien ze gisteren nog bij een staatsbegrafenis was. En wellicht ook vanwege de problematiek binnen Nederland.
Zat ook aan te denken maar de outfit van Amalia vind ik dan wel weer heel leuk maar ook niet per se uitbundig.
Moet wel zeggen dat ik de outfits alleen nog maar zo zittend heb gezien. Met die grote sjaal om vind ik dat het net lijkt alsof Máxima het koud heeft en even lekker dekentje om haar heen heeft gewikkeld.
Wat nou als de Queen vandaag werd begraven…
Ik vond het ook niet mooi. Echt een hele dikke, zware stof alsof ze bang was dat ze het koud zou gaan krijgen.
Vond het echt ontroerend toen Amalia naar buiten kwam. Zo volwassen en ze ziet er zo mooi uit. Maar heb het op hetzelfde moment met haar te doen: het zal je leven maar zijn.
Willem Alexander versprak zich trouwens wel vaak viel me op.
Oeii, lijkt me zo ongemakkelijk om daar op dat balkon te staan zwaaien met al die protestanten.
Ik vind de jurk van Maxima wel leuk. Hier het allermooiste wat ze ooit heeft gedragen, maar de stof valt heel mooi. Geweldige plooien (noem je dat zo) en een winterse uitstraling maar niet te zwaar.
Eens!
Sorry maar ik moet dit toch zeggen. Zij is niet latina. Haar moeder is afro amerikaans en haar vader is wit.
Het gaat toch over Maxima?
Oke, dankjewel lieverd. Haha nee maar echt heel stom van mij, weer verkeerd gelezen.
Even on topic, ik vind het altijd bijzonder hoe mensen (inclusief ikzelf) ineens meer geinterreseerd kunnen raken als een “belangrijk” persoon dood is. Ik wist bijvoorbeeld niet wie Princess Diana was toen ze overleed. Alleen dat mn moeder moest huilen. Maar ik was piepjong maar mn moeders emotie vergeet ik nooit. En ik ben jaren later allerlei documentaires over haar gaan kijken. En nu ga ik ineens dingen opzoeken over de queen, terwijl het me nooit boeide.
hahaha heerlijke drama, Deense koningin heeft plotseling prins/prinsestitels afgenomen maar nu is die tak van de familie (haar zoon + vrouw + kinderen) mega boos
Inmiddels komen er meer berichten naar buiten dat ook Joachim en de oudste zoon (Nikolai) zwaar teleurgesteld zijn. Hun “identiteit” is afgenomen… Ik kan me toch niet voorstellen dat Margrethe dat niet eerst besproken/aangekondigd heeft binnen de familie. Het kwam als een donderschok bij heldere hemel las ik al. Bron was wel de Telegraaf, dus misschien niet de meest betrouwbare nieuwssite ![]()
Stond trouwens ook bij dat in de toekomst alleen nog de eerstgeborenen van de kroonprins/kroonprinses de titel van prins/prinses krijgen. Zou dat echt beteken dat je als kroonprins/kroonprinses 1 prinsje/prinsesje hebt en daarna allemaal graaf/gravin? Dat lijkt me dan wel weer gek, dat je binnen een gezin onderscheid maakt.
Nou ja, op zich niet gekker dan dat er überhaupt nog prinsen en prinsessen en koningen bestaan natuurlijk, met alles wat daarbij hoort ![]()