Het Royals topic

Ik zie stukjes op insta bij mensen van die kist. En ik kan alleen maar denken " Dr zit een 10 dagen oud lijk in."

9 likes

Valt me nu pas op dat Willem Alexander, Maxima en Beatrix front row zitten bij de kist

4 likes

Waren blijkbaar heel goed bevriend!

4 likes

Ja! Ze zitten mega vooraan, en supervaak in beeld. Zou dat komen door een goede band of gewoon etiquette van dichtsbijzijnde landen?

4 likes

Ze hadden een hele goede band!

4 likes

Indrukwekkend hoe alles zo strak verloopt

2 likes

Waarom is Willem-Alexander eigenlijk niet in uniform?

Omdat hij door Koning te worden, zijn actieve loopbaan bij de Marine heeft beƫindigd. Dan mag je niet meer in uniform. Nu kan er wel een uitzondering gemaakt worden, maar hoe dat zit, weet ik niet helemaal. Hij is hier als Koning der Nederlanden, en hij is niet leider van onze strijdkrachten, wat bij andere royals soms wel het geval is.

5 likes

Mooi hoe ze de kist dragen

3 likes

Lees net dat operatie London Bridge al sinds de jaren 60 wordt voorbereid :open_mouth:

1 like

Awhhh haar pony staat ook langs de kant van stoet 🄹 :heart:

19 likes

Wat een mooi shot van die lange stoet mensen en dan die ene man met haar pony langs de kant.

4 likes

Voor m’n gevoel waren ze net nog in de polder ofzo waar ook echt niemand langs de weg stond en een huisje en weiland zat. Gelukkig maken ze een klein beetje vaart!

Ik zeg net tegen mijn neefje ā€˜kijk dat is de paus! Oh nee ik bedoel natuurlijk sinterklaas’

1 like

De pony :pleading_face: de corgi’s :pleading_face:

19 likes

Ohh de hondjes :sob::sob::sob:

6 likes

Wat een verschrikking deze trap

3 likes

Ik vraag me af of ze ergens in een loods ofzo een replica hebben gebouwd om dit te oefenen. Ik hoop het.

4 likes

Omg ja ik zat met samengeknepen billen te kijken haha, stel je voor dat iemand zich verstapt ofzo :scream:

6 likes

Kak ik kan niet kijken. Gaan ze met de kist de trap af.
En hoelang duurt deze parade wel niet.
Het is toch May she REST in pease en niet may she hobbel de hele stad door.

17 likes

Krijg kippenvel van dat koor zeg. Vet goeie akoestiek (is het natuurlijk voor gebouwd ja maar toch).

5 likes