En op zich is dat onderscheid er al met kroonprins(es) en prins(es).
Wat triest, een van de kistdragers (Jack Burnell-Williams) is woensdag op 18 jarige leeftijd overleden aangetroffen op de kazerne. Zo eng hoe het leven kan lopen! Zo ben je een kist aan het begeleiden, niet wetende dat je zelf 1,5 week later ook zo erbij zal liggen ![]()
Hoe leuk is deze foto van peetvader Wim-Lex met peetdochter Estelle van Zweden. ![]()
Sowieso een leuk staatsbezoek om te volgen als royal liefhebber. Die families gaan privé schijnbaar ook veel met elkaar om, dus het is allemaal lekker gemoedelijk/relaxed.
En heerlijk, die staatsbanketten.
Moooi deze jurk van Maxi!
Luckytv is echt irritant goed, hier kan je bijna alleen maar één geluid bij horen
Hahahaha ja echt he. Maar het ziet er zo gezellig uit wel.
@JelaBerlijn ja, maar zijn ook gewoon allemaal van die mooie mensen. Vind die paarse avondjurk van Victoria ook zó mooi. Wil m’n tweede dochter graag Victoria(Vicky in het kort) noemen, maar m’n man vindt het verschrikkelijk ![]()
Ik heb hem er als tweede naam in gekregen bij onze dochter. Ik wilde heel graag een soort royal vernoeming. Dit klinkt zo veel meer loco koningshuisfan dan ik ben.
Al smul ik ook wel van zulke foto’s als hierboven.
En vind ik het sneu voor Amalia dat haar toekomst al vastligt. En dat er te veel geld heen gaat.
Ik vind het zo sneu van Amalia dat haar studententijd wordt afgenomen door de bedreigingen. Ze leek er zoveel zin in te hebben om in Amsterdam te gaan studeren en bij een studentenvereniging te gaan.
Ja ik ook. Kan me niet voorstellen hoe zij zich nu moet voelen.
Vooral ook heftig dat ze bijna niet meer buiten kan/mag komen. Lijkt me op die leeftijd echt vreselijk. Dat je (voor zo ver als dat in haar situatie uberhaupt kan) je gang wilt gaan, maar nu nóg meer beperkt bent dan anders.
Je ziet ook wel echt de emotie in dit filmpje. Dat meisje leeft al in een gouden kooi, maar nu dus écht.
Is dit Máxima?
Hahaha wat een schattige foto
Ja
Ik vind haar echt heel knap zonder make-up!
Ik had haar echt niet herkend haha
Wat leuk met bril!
Deze ontvangst was zo niet de bedoeling hahahaha maar ze ownt het wel!
Echt, love onze Max ![]()