Ah het weghalen van alles vind ik zo emotioneel. Voelt zo definitief nu.
Ik vind dit wel heel bijzonder om te zien
Kindermishandeling. Arme kleine.
Heel intens! Die kleine kindjes tijdens beide diensten, heel de tijd stil in die auto zitten waar duizenden mensen langs de weg staan en je bekijken. Vraagt echt wel heeeeel veel voor een kind. Als ze alleen bij het besloten deel waren, of misschien alleen die dienst bij Windsor castle, was het al meer dan genoeg denk ik.
Ik vind alles al heftig en intens als ik het op tv bekijk. Laat staan als 7 en 9(?) jarige er midden in
Ahh arm popje. Ze zien er ook zo klein uit in die deftige kleding tussen al die grote mensen
Ik vond het ook apart dat William toch ermee heeft toegestemd terwijl hij weet hoe heftig het destijds voor hem was.
Want begreep dat er ook nu een privé ceremonie is met alle naasten, dat was dan gepaster voor een kind.
Bij rtl boulevard vertelden ze trouwens dat het protocol was dat de Oranjes op de eerste rij zaten en heeft dus niets met hun band te maken. Alle monarchen zaten op de eerste rij va oudst gekroonde tot meest recente.
Maar dit klopt dan niet. Harald V van Noorwegen zat achter de Oranjes, maar hij zit al langer op de troon, dan Willem Alexander.
Ze gaan dan uit van de kroning van Beatrix zeiden ze daar.
Overgrootmoeder lijkt mij wel een iets andere situatie dan je moeder op jonge leeftijd verliezen.
Ik ga RTL Boulevard terug kijken! Ik dacht daar achter de oud koning van Spanje gezien te hebben, maar kan zijn dat ik dit verkeerd heb gezien. Benieuwd naar de toelichting van hen. Bedankt voor jouw uitleg.
Het gaat inderdaad om Beatrix. Volgens Elizabeth kun je als koning(in) eigenlijk niet aftreden en zou zij Beatrix nog steeds als koningin gezien hebben. Willem-Alexander en Maxima zaten dus eigenlijk dankzij Beatrix op de eerste rij.
Nee dat klopt ook! Ik zal via insta dat het al bekend was dat hij zou komen, maar de verwachting was niet dat hij zo voorin daar geplaatst werd (via m’n fave account theroyalwatcher)
Ja maar ik bedoel het hele gebeuren eromheen, camera op je gericht, lange zit, drukte, stil moeten zijn etc.
Na een dikke week Britse royals is prinsjesdag toch wat karig
Amalia ziet er wel mooi uit!
Flink wat protesten langs de kant.
Ja echt heeeel veel boe geroep, gefluit en vlaggen ed.
Lijkt me echt onwijs ongemakkelijk om zo in die koets te zitten (überhaupt al hoor haha, maar nu al helemaal)
Ik vind de outfit van Máxima echt tegenvallen.
Ik ook, maar ik zou het ergens ook wel begrijpen als ze gekozen heeft voor een meer ingetogen look qua kleur e.d. aangezien ze gisteren nog bij een staatsbegrafenis was. En wellicht ook vanwege de problematiek binnen Nederland.
Zat ook aan te denken maar de outfit van Amalia vind ik dan wel weer heel leuk maar ook niet per se uitbundig.
Moet wel zeggen dat ik de outfits alleen nog maar zo zittend heb gezien. Met die grote sjaal om vind ik dat het net lijkt alsof Máxima het koud heeft en even lekker dekentje om haar heen heeft gewikkeld.
Wat nou als de Queen vandaag werd begraven…