Haha beetje dit
Ik vond het ook niet mooi. Echt een hele dikke, zware stof alsof ze bang was dat ze het koud zou gaan krijgen.
Vond het echt ontroerend toen Amalia naar buiten kwam. Zo volwassen en ze ziet er zo mooi uit. Maar heb het op hetzelfde moment met haar te doen: het zal je leven maar zijn.
Willem Alexander versprak zich trouwens wel vaak viel me op.
Oeii, lijkt me zo ongemakkelijk om daar op dat balkon te staan zwaaien met al die protestanten.
Ik vind de jurk van Maxima wel leuk. Hier het allermooiste wat ze ooit heeft gedragen, maar de stof valt heel mooi. Geweldige plooien (noem je dat zo) en een winterse uitstraling maar niet te zwaar.
Eens!
Sorry maar ik moet dit toch zeggen. Zij is niet latina. Haar moeder is afro amerikaans en haar vader is wit.
Het gaat toch over Maxima?
Oke, dankjewel lieverd. Haha nee maar echt heel stom van mij, weer verkeerd gelezen.
Even on topic, ik vind het altijd bijzonder hoe mensen (inclusief ikzelf) ineens meer geinterreseerd kunnen raken als een âbelangrijkâ persoon dood is. Ik wist bijvoorbeeld niet wie Princess Diana was toen ze overleed. Alleen dat mn moeder moest huilen. Maar ik was piepjong maar mn moeders emotie vergeet ik nooit. En ik ben jaren later allerlei documentaires over haar gaan kijken. En nu ga ik ineens dingen opzoeken over de queen, terwijl het me nooit boeide.
hahaha heerlijke drama, Deense koningin heeft plotseling prins/prinsestitels afgenomen maar nu is die tak van de familie (haar zoon + vrouw + kinderen) mega boos
Inmiddels komen er meer berichten naar buiten dat ook Joachim en de oudste zoon (Nikolai) zwaar teleurgesteld zijn. Hun âidentiteitâ is afgenomen⊠Ik kan me toch niet voorstellen dat Margrethe dat niet eerst besproken/aangekondigd heeft binnen de familie. Het kwam als een donderschok bij heldere hemel las ik al. Bron was wel de Telegraaf, dus misschien niet de meest betrouwbare nieuwssite
Stond trouwens ook bij dat in de toekomst alleen nog de eerstgeborenen van de kroonprins/kroonprinses de titel van prins/prinses krijgen. Zou dat echt beteken dat je als kroonprins/kroonprinses 1 prinsje/prinsesje hebt en daarna allemaal graaf/gravin? Dat lijkt me dan wel weer gek, dat je binnen een gezin onderscheid maakt.
Nou ja, op zich niet gekker dan dat er ĂŒberhaupt nog prinsen en prinsessen en koningen bestaan natuurlijk, met alles wat daarbij hoort
En op zich is dat onderscheid er al met kroonprins(es) en prins(es).
Wat triest, een van de kistdragers (Jack Burnell-Williams) is woensdag op 18 jarige leeftijd overleden aangetroffen op de kazerne. Zo eng hoe het leven kan lopen! Zo ben je een kist aan het begeleiden, niet wetende dat je zelf 1,5 week later ook zo erbij zal liggen
Hoe leuk is deze foto van peetvader Wim-Lex met peetdochter Estelle van Zweden.
Sowieso een leuk staatsbezoek om te volgen als royal liefhebber. Die families gaan privé schijnbaar ook veel met elkaar om, dus het is allemaal lekker gemoedelijk/relaxed.
En heerlijk, die staatsbanketten.
Moooi deze jurk van Maxi!
Luckytv is echt irritant goed, hier kan je bijna alleen maar één geluid bij horen
Hahahaha ja echt he. Maar het ziet er zo gezellig uit wel.
@JelaBerlijn ja, maar zijn ook gewoon allemaal van die mooie mensen. Vind die paarse avondjurk van Victoria ook zĂł mooi. Wil mân tweede dochter graag Victoria(Vicky in het kort) noemen, maar mân man vindt het verschrikkelijk